רשומות

יום שלישי, 12 ביולי 2022

מחפשים אטרקציית בילוי משפחתית, חווייתית ולא שגרתית? ממליצה לכם על "מיני גולף הרצליה"

בחיפושיי אחר פעילויות לילדים לחופש הגדול הגעתי לפנינה של ממש. מקום מדליק שגם נותן פתרון לאטרקציה משפחתית לחופש, אך גם יכול לשמש כפעילות נחמדה לזוגות צעירים ואפילו לבני נוער שרוצים לבלות בלי ההורים.

אני מדברת על מתחם ה"מיני גולף בהרצליה".

עברו לדעתי מעל 30 שנה מאז הפעם האחרונה ששיחקתי מיני גולף. הייתי זקוקה לתירוץ לבלות עם המשפחה כדי להגיע למתחם הנחמד הזה.

לפני הכל צריך לומר שמדובר בפעילות לא שגרתית לחופשת הקיץ. הפעם אין טיוליי מים או נסיעות ברכבים מיוחדים. הפעם יש פעילות שקטה ונינוחה באתר פסטורלי נעים ורגוע. מדובר במקום שלוו הנמצא במרכז העיר ומאפשר לנו להתנתק מהמרוץ היומיומי וליהנות עם המשפחה או עם החברים, ללא מסכים!






מסלול המיני גולף כולל 18 גומות, שאלו בעצם 18 מסלולים קצרים וקלילים שמתאימים גם לקטנים וגם לגדולים. התחנות הן ברמות קושי שונות והמסלול עובר בין נקודות מדליקות כמו באר מים, בקתה עתיקה ובריכת דגים. ניכר כי הושקעה מחשבה בבניית המסלול וכי המתכנן הוא בעל דמיון וידע בגולף. יש שילוב של עניין ואתגר יחד עם עיצוב יפה ונעים לשהייה.









מיד כשנכנסנו ידעתי שהמקום מוצלח. חילקו לנו מקלות גולף כאשר יש מידות למבוגרים ויש גם מקלות בגודל קטן מיוחד לקטנים. יש תחנת אימון בה ניתן להתאמן על חבטות ולמצוא את גובה המקל שמתאים. שילוט מושקע מסביר על המשחק והניקוד וניתן גם להוריד אפליקציה כדי למלא את הניקוד במהלך המשחק. וכך, גם מי שלא התנסה ולא חווה משחק גולף לפני כן נכנס מיד לעניינים. כל משתתף בוחר כדור בצבע שרוצה ויאללה מתחילים...

 






צלחנו את כל הגומות והמסלולים בכיף ובהנאה יש מסלולים קלילים ויש קשים ויש כאלו עם טריקים ותכסיסים.

אני חושב שניתן להעריך שלקח לנו מעל שעה לסיים את כל המסלולים. כמובן שהייתה תחרות בין כל המשפחה וכל אחד ניסה לצלוח את המסלולים בכמה שפחות חבטות. זה משחק שמצליח לייצר קירבה בין בני המשפחה. מחזיקים יחד עם הילדים את המקל, מכוונים אל הגומה יחד ואחר כך מתחרים יחד. זו חוויה נהדרת.

מתאים מגיל ארבע שנים (עד גיל 7 נדרש ליווי מבוגר).

המקום מתאים גם למשחק של חברים - בני נוער צעירים בגילאי 10 עד 14.

 



אחרי שסיימנו את כל המסלולים הבנות רצו מיד למתחם טרמפולינות גדול שקיים במקום. קפצו והשתוללו. מתחם הטרמפולינות מגודר ובטיחותי, כולל שישה משטחי קפיצה. מתאים למגוון גילים. הכניסה לטרמפולינות כלולה במחיר הכרטיס לילד.

 



הבן רצה להוכיח שהוא יכול לנצח את שאר בני המשפחה, אז עשינו שוב מסלול מקוצר של כמה גומות. ולא, לא נתתי לו לנצח, עדיין יש לי כמה סודות בשרוול. אבל בקרוב הוא כבר יגבר עליי בקלות.



המתחם של המיני גולף מאד נח, הוא מוצל ברובו, האוויר נעים, המתחם כולו נחמד ופסטורלי. לא עמוס. הוא שופץ וחודש לאחרונה והוא מושלם לבילוי משפחתי. גם באמצע השבוע מומלץ לקפוץ וליהנות.

יש במקום גם בית קפה נחמד המציע קפה איכותי, גלידות, פרעצל טרי, שתייה קרה וחיבור לאינטרנט.  סביב בית הקפה מתחם נעים ומוצל עם שולחנות וכיסאות, ושולחן בר וכיסאות בר.

 

כתובת: שדרות בן גוריון 121, הרצליה.

"מיני גולף הרצליה" Waze:

 

שעות פתיחה: בימים א'-ה' ושבת: בשעות 10:00 – 20:00. ביום שישי: עד 18:00.

 

לפרטים:     09-9554402 

לאתר- www.minigolf.co.il

 

בשיתוף "מיני גולף הרצליה".

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה