רשומות

יום שישי, 1 באפריל 2022

חגיגה ארגנטינאית מלאת טעמים וחווייתית בביתו של השף מריאנו שיינקמן






בשבוע שעבר התארחתי יחד עם בני גל, בביתו של השף מריאנו שיינקמן לחגיגה ארגנטינאית של בשרים משובחים, יין ושמחה.

זה היה ערב שכולו חוויה קולינרית. ערב מושקע מאד, טעים מאד ושמח מאד. זו הייתה אחת מארוחות הבשרים הכי טעימות ושמחות בהם השתתפתי ונהניתי לא רק מהאוכל הטעים אלא גם מהאסתטיות שבהגשה, החברה, הסיפורים של השף וההומור.



     השף מריאנו שיינקמן ואנוכי


      
מתכוננים לארוחה (מתקן הצלייה המיוחד שבנה השף לצליה איטית)
















תראו מה מחכה לנו 


השף מריאנו שיינקמן הוא דרום אמריקאי, לא תוכלו לפספס את המבטא הארגנטינאי שלו, הוא שף אסאדור מקצוען ואלוף שעבד במסעדות המובילות בארץ וכבר עשר שנים שהוא בעל קייטרינג בוטיק דרום אמריקאי ושף עצמאי ומצליח. 







המומחיות שלו בצליית בשרים המשולבת עם אהבה לאנשים מייצרת חוויה שאין דומה לה. ניכר היה שחשוב לו שנהנה ושהאווירה תהיה מלאת שמחה. שאורחיו ייהנו מהאוכל, מהיין ומהביחד. חוש ההומור שלו ושמחת החיים מדביקה את כולם. "אוכל הוא תירוץ להיפגש עם חברים" אומר מריאנו ואני מסכימה אתו. הוא מספר לנו שעבר למקום חדש ועדיין נהנה לאחר בביתו ולקבל את אורחיו במקום המיוחד שבנה בביתו ולהאכיל אותם במיטב הבשרים אותם הוא מכין במומחיות רבה.

"הקייטרניג שלי הוא קייטרינג בוטיק לא גדול" הוא מספר. "אך הצטרפתי כבר מספר פעמים לאירועי קייטרינג גדולים בהם הכנתי בשרים ל-700 איש. אני נהנה ואוהב להאכיל אנשים ברגעים שמחים"

את מתקני הצלייה בונה מריאנו בעצמו והבשרים ניצלים בצלייה איטית שעות ארוכות. מתקני הצליה שלו מיוחדים במינם והבשרים זוכים לצלייה איטית של שעות, מטופלים ברטבים מרינדות ותבלינים. בתחתית המתקן יש משטח ענק שבו מתחממים להם ירקות שורש צלויים ומקבלים את הטיפטוף של השומן של מה שנצלה למעלה. ותאמינו לי שהבשרים הנצלים במתקן יוצאים עסיסיים, נימוחים ונפלאים.

מריאנו עם צלעות טלה. מעדן !




מריאנו ושלומי על הבשרים
השף שלומי בהכנות

כאמור, מריאנו בא מבית דרום אמריקאי עם אב יליד בואנוס איירס שלימד אותו מגיל צעיר את אמנות האסאדו. כשעלה לארץ בשנת 2002 הפך את אהבתו לקולינריה ואירוח למקצוע והיום הוא אחד השפים המובילים בתחום הבשרים. בעל קייטרינג בוטיק המגיע לאירועים ברחבי הארץ, מארח בביתו לארוחות בשרים, מעביר סדנאות ועוד היד נטויה. 

מה אכלנו בסעודה הארגנטינאית? התחלנו עם אמפנדס, עברנו לנקניקיות צ'וריסוס הום מייד, טעמנו צלעות טלה ואז עברו לעיקר. טעמנו מגוון גדול של בשרים, אסאדו,  אנטריקוט, בריסקטה, פריים ריב, חזה אווז  ועוד, בלוויית יינות לבנים ואדומים וללא הגבלה.

אמפנדס עם עוף ובשר. 
צ'וריסוס הום מייד איכותיות 
אסאדו עם בטטות. 


בריסקט על מצע חומוס ביתי
חזה אווז ודלעת מהגריל. איזו מנה מדהימה
אנטריקוט
וגם סלטים רעננים יש

כל מנה שהגיעה לשולחן אמרנו שהיא הכי טעימה ונפלאה ואז הגיעה מנה נוספת ושוב אמרנו שהיא הכי טעימה. כך שאתם מבינים שזו היתה ארוחה וואו. מדהימה וטעימה . חוויה בלתי נשכחת שנמשכה קרוב ל-4 שעות ובסופה יצאנו כולנו נפעמים, שבעים ומאושרים.


גל ואני

לקינוח הכין מריאנו שילוב של פלאן, עוגה, קרם, רטבים ועוד. היה מושלם






הקייטרינג הדרום אמריקאי של מריאנו, מגיע לאירועים ברחבי הארץ. אירועים כמו: ימי הולדת, בר/בת מצווה, מפגשים שונים, כנסים וגם חתונות. ניתן להיעזר בו להפקה, לעיצוב האירוע ולתכנון התפריט.
אישית, אני ממליצה בחום רב להעזר במריאנו באירועים שלכם ולהגיע לאחת מהארוחות שהוא עורך בביתו. זו חוויה שלא תרצו להחמיץ. מבטיחה! 

על היח"צ משרד יחסי הציבור והתקשורת של של לימור כרסנטי 

לאתר של מריאנו שיינקמן- לחצו כאן

פייסבוק- לחצו כאן


טלפון:- 077-3355577 
3


תגובה 1: