רשומות

יום חמישי, 31 במרץ 2022

האסתטיקה חשובה לכם? הכירו את חברת מד-אופ הישראלית המובילה ומפתחת טכנולוגיות לאסתטיקה רפואית

אולם התצוגה החדש של מד אופ
 

השבוע הוזמנתי להכיר את חברת מד- אופ הישראלית. החברה, אותה לא הכרתי קדם לכן וחבל שכך, היא חברה המובילה ומפתחת טכנולוגיות לאסתטיקה רפואית בתחום ה-  SLOW AGEINהמאפשרות טיפולים קצרים עם תוצאות מהירות מיוחד.

 

במשרדי חברת מד- אופ 

פגשנו את שלמה שרון וחיים דובובסקי שייסדו את חברת מד- אופ לפני 35 שנה והם סיפרו על ימיה הראשונים של החברה ועל המהפכים שעברה. כיום, החברה מתמקדת בפיתוח מכשור מתקדם בענף האסתטיקה הרפואית, המבוסס על טכנולוגיות פורצות דרך, בתחומי האנטי אייג'ינג והאסתטיקה, כאשר הכל מיוצר בישראל תוצרת כחול לבן.

 


"אנחנו ממציאים, מפתחים, מייצרים ומייצאים מכשירים שהם פרי עבודה מאומצת הנעשית באהבה ותוך יצירתיות רבה ורצון להתמודד עם דרישות השוק ואתגרי העתיד"- אומר שלמה שרון. ואכן, המכשור

שהחברה מפתחת הוא מקצועי ואיכותי בקנה מידה בינלאומי, נוח ובטוח לשימוש המספק תוצאות מעולות בזמני טיפול קצרים במיוחד.

שמענו מפי ננסי ברנדס ודוד דביר על הטיפולים שעברו עם מכשירי מד- אופ. דוד סיפר בפתיחות על הטיפולים שעובר למיצוק הצוואר ועל השיפור המשמעותי לאחר הטיפולים. "נהגתי ללכת עם צעיפים כי ממש לא אהבתי את מראה הצוואר שלי וכעת הסרתי אותם, כי אין בהם עוד צורך" אמר. ואכן, הצוואר נראה מצוין ובעיניי, דוד דביר הוא השראה לגבר בגיל מבוגר הנראה מטופח ונאה.


מימין שלמה שרון בעלים ננסי ברנדס שרון מנכלית דוד דביר וחיים דובובסקי בעלים. צילום ליאון ראובן

דוד דביר

ננסי ברנדס


אלו פתרונות מספקים מכשירי חברת מד-אופ?

 

המכשור המתקדם של חברת מד- אופ באולם התצוגה החדש צילום מד- אופ

מד-אופ מספקת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים וייחודיים להסרת שיער, טיפולי פנים, טיפולי אנטי אייג’ינג, טיפולי קופרוז (נימי דם) ונגעים בעור, עיבוי שפתיים ועוד.

בין לקוחותיה: מכוני יופי, קוסמטיקאיות מקצועיות ורופאי עור. החברה מציעה מכשירי RF, לייזר IPL, מכשירים להסרת שיער עם כיסוי גוף שלם תוך 10 דקות בלבד. בנוסף פיתחה החברה בלעדית את שיטת: NCPL™  הסרת שיער, IPL  שיטה אפקטיבית וזריזה יותר ללא כאב, ללא מגע וללא ג’ל. 

בעשור האחרון שמה החברה דגש רב על פיתוח מגוון רחב של ידיות עבודה בכל מכשיר – לביצוע מגוון טיפולים ביניהם: הרמת עפעפיים, טיפולי התפחת שפתיים, טיפול בקמטים – טשטוש והעלמת  קמטים (קמטים/חריצים/סדקים בפנים), מיצוק וחיטוב אזור הדקולטה (פנים וצוואר), חיזוק תאי רקמה ותאי שריר, הידוק קו הלסת, טיפול אפילציה במחט – הסרת שיער במחט, הסרת שיער בלייזר, מחיקת/העלמת קופרוז (נימי דם), הסרה של יבלות ויראליות, טיפול אנטי אייג'ינג להצערת כפות הידיים,  הרמת טונוס, מיצוק, הרזיה והצרת היקפים, האצת מערכת הלימפה בגוף וסילוק רעלים, חידוש ייצור הקולגן וחידוש תאי רקמה ושריר.  


מכשיר פוקוס של חברת מד אופ צילום מד אופ




מכשיר ביונג של חברת מד אופ - צילום מד אופ

בנוסף השקיעה החברה בפיתוח ידיות היעילות במיוחד על גבי שטחי טיפול רחבים וגדולים, כולל שטח פנים גדול במיוחד לעבודה אולטרא מהירה, במהלך טיפול של הסרת שיער בשטחים רחבים. כל אחד מסוגי המכשור של מד-אופ, עומד בתקני משרד הבריאות הישראלי, תקן ה-FDA האמריקאי והתקן האירופאי CE. 

בימים אלו משיקה החברה אולם תצוגה ומשרדים חדשים בהרצליה פיתוח, רחוב מדינת היהודים 60. שם היא חושפת את כל סוגי המכשירים, הידיות השונות והשימושים השונים על אזור הפנים והגוף, לגברים ונשים כאחד. לדברי שלמה שרון וחיים דובובסקי, מפתחי טכנולוגיות מד אופ אסתטיק טכנולוגיה ישראלית " העברנו את החברה למשכנה החדש בהרצליה פיתוחבמטרה להצעיד קדימה את המפעל שלנו ולהציג לראווה את הפיתוחים הטכנולוגיים שאנו מייצרים  תוצרת כחול לבן , בקדמת החדשנות"

איך ניתן לקבל טיפולים עם מכשירי חברת מד- אופ?

לחברה יש רשימה מסודרת של מכוני יופי, קוסמטיקאיות ורופאים ברחבי הארץ העובדים עם המכשור של מד-אופ. ניתן ליצור קשר עם החברה ולקבל את אנשי המקצוע הקרובים למקום המגורים שלנו ואצלם לקבל את הטיפולים המבוקשים.

 

לאתר הבית של החברה- לחצו כאן

טלפון- 09-493161

אינסטגרם- לחצו כאן

פייסבוק- לחצו כאן

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה