רשומות

יום חמישי, 14 באפריל 2022

קפה קפה בעופר גרנד קניון חיפה- אופציה מצוינת לארוחה טעימה ומשובחת בכל שעות היום




חג הפסח מתקרב, כולנו עסוקים בקניות אחרונות והכנות לחג. במסגרת שופינג מתנות קפצנו לארוחת צהריים בסניף קפה קפה הממוקם בעופר גרנד קניון בחיפה. לא מזמן הושק תפריט חדש בסניף והייתי סקרנית לטעום ממנו ולהכיר את הזכיין שאדי עלי, המנהל את הסניף. שאדי, בחור נמרץ וחביב קיבל את פנינו והמליץ לנו על מנות מיוחדות אותן כדאי לטעום.

הסניף ממוקם בקומה השנייה של הקניון, שלו ונעים ושכחתי לגמרי שאני נמצאת בתוך קניון. אחרי שופינג נלהב זו אופציה נהדרת לארוחה טעימה. ראיתי במסעדה משפחות שהגיעו עם הילדים, אנשי עסקים שישבו על קפה לפגישה עסקית, חברות שהגיעו לחגוג וזוגות שבחרו לסעוד במקום.




התפריט מגוון מאד. ניתן לבחור בארוחת בוקר המוגשת לאורך היום, עם מבחר מנות כמו: בוקר ישראלי, בוקר טבעוני, כריכים, סלמון מעושן, קרואסון, שקשוקה, קפה ומאפה ועוד. לאורך כל היום ניתן לבחור מנות מלוחות או מתוקות, מאפים, כריכים מפתים, טוסטים לנשנושים והחידוש בתפריט פיצות ופסטות איטלקיות כמו: רביולי בטטה ואגוזים, ספגטי, פסטה פנה, פיצה נפוליטנה, פוקצ'ה המוגשת עם מבחר מטבלים ועוד. יש גם מבחר סלטים לבחירה ומנות עיקריות הכוללות מוקפצים, פילה סלמון, עראיס בקר, המבורגרים, חזה עוף ועוד. גם קינוחים לא חסרים בין עם קינוחי גבינה, שוקולד, וופל בלגי ועוד.

אנחנו הגענו למסעדה בצהריים ורעבים ולכן הלכנו על התפריט הבשרי. אבל, בכל שעות היום כדאי להגיע ותמיד תמצאו מה לאכול ושיהיה טעים ומשובח.

מה אכלנו? שמענו לעצתו של שאדי והזמנו למנה הראשונה מאפה אסאדו- מדובר על מאפה מבצק העשוי במקום, ממולא בתבשיל אסאדו מפורק, עם סלסת עגבניות, איולי שום, נענע וטחינה. מנה מעולה, מיוחדת, עסיסית וטעימה. השילוב של בשר בבישול ארוך רך ומתפרק עם בצק פריך ומתפצפץ הוא מושלם. מנה מומלצת מאד.





ליד המאפה הזמנו סלט בלקן- סלט עשיר מאד המכיל קוביות בייגל טוסט שומשום, עם תערובת גבינות ופסטו מוקפצות בחמאת שום, בתוספת ירקות גינה, עלים, בצל סגול, זיתי קלמטה וגבינה בולגרית מעל. התיבול היה ויניגרט עדין ומוצלח. סלט משביע ומיוחד שמתאים לזוג.





לעיקריות-

גם כאן הקשבנו לשאדי והזמנו מוקפץ סאקה עוף עם נתחי עוף, בצל לבן, פלפלים קלויים, בטטות אפויות ושקדים קלויים. הרוטב היה רוטב טריאקי. זו מנה מרעננת, נתחי העוף, הירקות והרוטב משתלבים לטעם אסיאתי קל וטעים. מנה לא כבדה המשאירה טעם של עוד.




המנה הנוספת שהזמנו היא מנה קלאסית של פילה סלמון צלוי. תיבול הסלמון במרינדה ים תיכונית מעניק לו טעם מיוחד. הוא הגיע עסיסי ולא עשוי מדי. רך וטעים. המנה הוגשה באופן אסתטי במיוחד ולוותה בפלחי תפוחי אדמה וירק.



לקינוח- גם המלצה של שאדי נוצ'ולטו- קינוח שהוא וואווו.. שכבות של קרם שוקולד בלגי וקרם פרלינה אגוזים, בציפוי קריספי של שוקולד עשיר וקצפת ליד. לא להחמיץ! הכי טעים ושוקולדי.




לסיכום, קפה קפה מציע תפריט מגוון המתאים לכל שעות היום והוא איכותי וטעים. אנחנו נהנינו מאד מהארוחה הטעימה ומהשרות הנעים והלבבי. ממליצה לכם להקשיב להמלצות של המלצרים או של שאדי ובטוחה שתהנו.

קפה קפה- קומה 2, עופר גרנד קניון. חיפה

שעות פעילות: ראשון עד חמישי- 8.00- עד הלקוח האחרון

ששי- 800-1600

שבת: מוצ"ש עד לקוח אחרון

בפייסבוק- לחצו כאן

 





 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה