רשומות

יום שבת, 16 באפריל 2022

הכירו את משתלת רגב במושב בית אלעזרי- בנשתלה פארק ענק הכולל אוסף קקטוסים ענק, גן יפני, עצי בונסאי, תוכים מדברים ומשחקיה

מחפשים היכן לטייל ולבלות עם הילדים? יש לי המלצה נהדרת עבורכם- משתלת רגב במושב בית אלעזרי. ביקרתי במשתלה מספר ימים לפני חג הפסח וגיליתי קסם של מקום. לא מדובר במשתלה רגילה. משתלת רגב מטפחת פארק חוויתי מיוחד פארק מיטל- ע"ש מיטל, בתם של בני הזוג פועה ושמוליק רגב ממקימי המקום, שנפטרה לפני 5 שנים מסרטן.


פועה ושמוליק רגב

נשתלת רגב היא משתלה ותיקה מאד ומשפחתית, יצרנית, הממוקמת במושב בית אלעזרי. המשתלה הוקמה על ידי פועה ושמוליק רגב, חקלאים שורשיים, מלח הארץ, שהקימו מקום לתפארת. ניתן למצוא במקום חממת מכירה עם מבחר ענק של שתילים, צמחי בית וחוץ, עצי נוי, עצי פרי, סוקולנטים בשלל צבעים וגוונים, קקטוסים, כלי עבודה לגינה וכל מה שדרוש לגינה פורחת ויפה. ניתן לקבל במקום יעוץ לעיצוב הגינה וניתן גם להיעזר במשתלה לעבודות גינון. למשתלה מוניטין של 41 שנות פעילות ולבעליה ניסיון ניכר בתחום החקלאות, הגינון והצמחייה.





במשתלה, כאמור, פארק חוויתי לכל המשפחה ולכל חובבי הצמחים ובעלי החיים. פארק מיטל מנציח את זכר בתם של פועה ושמוליק ועושה זאת באופן הכי פורח, ייחודי ושמח.

מה תמצאו בפארק מיטל?

בפארק מיטל  נמצא אזור משחקיה, אוסף ציפורים ובעלי כנף נדיר, גן טרופי, גנים יפניים, אוסף בונסאי נדיר ואוסף ענק של קקטוסים  שנאספו, באהבה, במשך שנים רבות.



גינת קקטוסים כוללת סוקולנטים וצמחי אוויר, האוסף כולל 5000 מיני קקטוסים, במקום נערכים סיורים  ואז ניתן להתרשם מתנאי הגידול  של הקקטוסים, ארץ המקור, ההבדלים המהותיים ביניהם, דרכי הרבייה, ההרכבות השונות, וכן ניתן לחזות בפריחה האביבית המיוחדת.



הגן היפני , משרה רוגע  וניתן לחזות  בגן זן בודהיסטי, בתכנון מוקפד של סידור סלעים מיוחדים המעניקים תחושה של עוצמה, משטחי החצץ המסורתיים מכניסים עוד יותר לאווירה יחד עם מיעוט צמחיה ושלל אלמנטים פיסוליים, מנורות אבן, מפלי מים ועוד. 








בגן המים היפני נמצאים שלושה איים עם דשא יפני כשברקע עצי נוי גזומים, בבריכות ניתן לצפות בדגי זהב, דגים נוספים ושלל צבי מים ידידותיים וכן לשמוע את קולות הצפרדעים. צמחי המים הינם נופר, חסות מים, יקינטון מים וקנה.

בגן הטרופי ניתן לחזות בצמחים הלקוחים מאזורים טרופיים  ביחד עם אוסף נדיר של בעלי כנף ססגוניים







לסיכום: התרשמתי מאד מהפארק המטופח והייחודי, מהאוספים שלא תראו בשום מקום אחר ומהאהבה הרבה בה מטפחים פועה ושמוליק רגב את המשתלה והפארק. הבילוי בפארק מתאים מאד למשפחות וילדים שיתלהבו מהתוכים המדברים וילמדו על מיני הצמחים. במקום גם משחקיה נחמדה וממליצה בחום להגיע למשתלה לבלות ואף לרכוש צמחים הביתה.




עלות כניסה לפארק מיטל- 15 ₪

עלות כניסה עם סיור- 30 ₪

www.regevcenter.com

 

 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה