רשומות

יום שבת, 30 באפריל 2022

ניוטרוג'ינה חוגגת 50 שנה לסדרה המצליחה: ®Norwegian Formula ומשיקה קרם ידיים המשלב לחות והיגיינה


 

ניוטרוג'ינה חוגגת 50 שנה לסדרה המצליחה:

®Norwegian Formula

כחלק מחגיגות ה-50 לסדרת הנוסחה הנורווגית, חברת ®Neutrogena משיקה קרם ידיים המשלב את המומחיות של הענקת לחות עם שמירה על היגיינת הידיים


מי מאיתנו לא מחזיקה קרם ידיים בתיק? נראה לי שכולנו כך וזאת כיוון שעור הידיים שלנו נוטה ליובש. הסיבה לכך היא שהעור שלנו מושפע מגורמים חיצוניים רבים, בין אם זה שינוי בטמפרטורות, סוגי טקסטיל שונים, שטיפת ידיים מרובה, חשיפה לשמש, מגע עם מוצרים מזיקים וכימיקלים, או אפילו זיהום סביבתי. 

אני רוצה להמליץ לכם על קרם לחות מעולה לידיים המשלב לחות והיגיינה של המותג Neutrogena שהשיקה את הקרם החדשני כחלק מחגיגות 50 השנה לסדרת Norwegian Formula. מדובר על קרם נעים מאד, נספג בקלות, אינו מותיר על העור תחושת שמנוניות ולאחר השימוש בו ראיתי שהעור נותר רווי לחות, חלק ויפה.

Neutrogena מעניקה פתרונות לצרכי טיפוח העור כבר כמה עשורים, במיוחד כשמדובר על  סדרת Norwegian Formula, שהשנה אנו חוגגים 50 שנה להיווסדה.

חמישים שנה של חדשנות בכל הקשור למתן מענה לכל צרכי העור. 

למרות שהנוסחה הנורווגית נוצרה לפני חמישים שנה, מותג Neutrogena® ממשיך לחדש במגוון מוצרים. בתקופה זו, בה אנו שוהים זמן רב בבית, השינוי בטמפרטורות והניקוי המתמשך עם ג'ל אלכוהולי וחומרי חיטוי לידיים, עלולים לשבש את מחסום ההגנה הטבעי של העור שלנו, לייבש את ידינו ולגרות אותן. עם זאת, זהו הרגל שאנו לא יכולים לוותר עליו כעת היות וחשוב מתמיד להקפיד על היגיינה מתאימה.  

זו הסיבה שהשנה, כחלק מחגיגות 50 השנה, משיק מותג ניוטרוג'ינה, את קרם הלחות להיגיינת הידיים-  HAND CREAM MOISTURIZING & HYGIENE, קרם המעניק 2 פעולות חיוניות במוצר אחד. הקרם החדשני מותיר את העור שלך לח בזכות הגליצרין ובמקביל תורם להיגיינת הידיים בזכות תכולת האלכוהול. הקרם מציע לחות לאורך זמן ואינו דביק או שמנוני.





50 שנים למורשת הנוסחה הנורווגית

סדרות הנוסחה הנורווגית, מאופיינות בשילוב חדשנות מוצרית עם המורשת הוותיקה. מורשת עולמית זו מגיעה מהשנים שלאחר מלחמת העולם השנייה, כאשר לויד קוצן, ששנים מאוחר יותר יהיה נשיא ניוטרוג'ינה, היה עד להגעתה של סירת דייג והופתע מההבדל בין מצב העור של הדייגים על הפנים ועל הידיים.. בעוד פניהם התיישנו ונסדקו מהתנאים הקיצוניים שבהם עבדו, ידיהם נותרו בריאות וחלקות במיוחד. הסוד: שמן שזוקק מדגים.

שנים לאחר מכן, הוא החל בתהליך ליצירת קרם ידיים המבוסס על הסוד הזה ויצר את קרם הידיים Neutrogena Norwegian Formula® Hand Cream, שהכיל מרכיבים חדשים וגם את כל החוכמה ששמרה על הידיים של הדייגים הנורווגים בתנאים הקיצוניים.

יחד עם החידוש הזה יש עדיין מוצרים רבים אחרים שעונים על צרכים רבים Neutrogena® Norwegian Formula Hand Cream Concentrated Scented, מועשר בגליצרין, ישאיר אפילו את הידיים הפגומות והיבשות ביותר לחות תוך דקות,  Norwegian Formula Hand Cream Concentrated Unscented, מושלם עבור ידיים הסובלות מהתנאים הקיצוניים ביותר, קרם רב שימושי מרגיע לעור ולפנים Neutrogena Deep Moisture Comfort Balm וקרם ידיים של Neutrogena® Norwegian Formula Fast Absorbing Hand Cream, במרקם לא שומני יציע הקלה מיידית לעור.

אנחנו קיימים כבר 50 שנה, תמיד מחפשים דרכים לחדש עם מוצרי טיפוח גוף, ידיים, רגליים ושפתיים אבל נשארים נאמנים למורשת שלנו. תתכוננו לחגוג איתנו את 50 השנים האלה! 






מחירים:

כל קרמי הידיים יימכרו במחיר מומלץ לצרכן של 29.90 שקלים

קרם רב שימושי מרגיע לעור ולפנים Neutrogena Deep Moisture Comfort Balm36.90 שקלים מחיר מומלץ לצרכן

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה