רשומות

יום שבת, 30 באפריל 2022

חדש מדוקטור עור- קרם BB בסדרת YOUNG המתאים עצמו לגוון העור




 חדש! קרם BB בסדרת YOUNG המתאים עצמו לגוון העור 

 

דוקטור עור מרחיב את סדרת ה-YOUNG ומשיק קרם BB, נטול שומן עם רכיב פטנט ייחודי, המעניק לחות אופטימלית ומתאים עצמו לגוון העור הטבעי.



בני ובנות נוער, הכירו את המוצר החדש של דוקטור עור שמיועד במיוחד עבורכם
YOUNG: BB CREAM YOUNG קרם קליל נטול שומן, המעניק לחות אופטימלית וגוון אחיד לעור הפנים, שמתאים במיוחד גם לעור הנוטה לפצעונים! 

לראשונה בקטגוריית הדרמו קוסמטיקה בישראל קרם BB המתאים עצמו לגוון הטבעי של העור!
ההתאמה לגוון העור נעשית באמצעות מיקרו קפסולות של פיגמנטים אשר משתחררים בעת המריחה כך שמתאפשרת התאמה לכל גווני העור. בניגוד לקרמי BB אחרים, המצריכים מהמשתמשת לבחור את הגוון שהולם אותה ביותר, הקרם החדש לא מצריך לבחור את הגוון, אלא מאפשר לכולן להשתמש באותו מוצר – אשר מתאים עצמו בצורה אופטימלית לגוון העור ומעניק כיסוי עדין וקליל. 

הקרם עשיר ברכיבים המתאימים לשימוש בעור מעורב עד שמן הנוטה לפצעונים, כפי שמאופיין בגיל ההתבגרות, ומסייע לטשטש פגמים, אדמומיות וכתמי עור ומעניק לעור הפנים מראה טבעי, בריא ואחיד. הקרם הוא נון קומודוגני, מטהר, מרגיע את העור, מעניק לו מראה זוהר ורענן ואף הגנה מפני קרני השמש SPF30.

BB CREAM YOUNG מכיל שילוב ייחודי של רכיבים שיעילותם מוכחת, המותאמים במיוחד להתמודדות עם המאפיינים השונים של העור בגיל ההתבגרות. בין הרכיבים המובילים: פיקוסכריד AC – הרכיב הינו שילוב ייחודי של פוליסכרידים המופקים מהאצהLaminaria Digitata,  יחד עם אנזים המופק מבקטריה ואבץ, לטיפול בעור מעורב עד שמן. מטהר, מרגיע ומשפר את מראה העור, Blue Oléoactif® תרכובת פטנט המסייעת בהגנה מהאור הכחול הנפלט ממסכים, הידוע  כמאיץ את הזדקנות תאי העור. רכיב זה רלוונטי במיוחד לבני הנוער אשר שוהים שעות ארוכות מול המסכים השונים, וכן, InfiniTea רכיב פטנט ייחודי שהינו סרום תה המפחית את האדמומיות בעור ומשווה לו מראה בריא וזוהר. 

התנסות אישית של נערה בת 15

העברתי את הקרם לבת משפחה בת 15, שלא התנסתה לפני כן בקרם פנים והתלהבה לנסות. הנערה השתמשה בקרם לפני יציאה למפגש חברות ודיווחה שמרחה ממנו מעט על הפנים והוא נספג טוב ויש לו ריח טוב. והכי חשוב- הסתיר יפה את הפצעונים ולא ראו אותם.

"האם תמשיכי להשתמש בו? " שאלתי אותה

"בטח! איזה כיף שיש כזה קרם בשבילנו" היתה התשובה.

DrOr_Apr22_BBYoung_InstagramHighlight_

לדברי אלית קלדרון, מנהלת יחידת הדרמו קוסמטיקה בניאופרם מוצרי צריכה, קיימת חשיבות רבה לשמירה על שגרת טיפוח וטיפול בעור הפנים כבר מגיל ההתבגרות ואנחנו עדים לכך שבני הנוער מחפשים פתרונות איכותיים המותאמים לעור שמן הנוטה לפצעונים המאפיין לרוב גילאים אלו. אנחנו גאים לעמוד מאחורי שלל פתרונות שמאפשרים לשמור על עור בריא, משלבים רכיבים מתקדמים, נבדקים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ועונים על הטרנדים והצרכים של בני הנוער בישראל. ה- BB CREAM YOUNG הינו מוצר איכותי, אפקטיבי, עם רכיבים ייחודיים ויעילים שמצטרף לסדרת דוקטור עור YOUNG, שפותחה במיוחד עבור צרכי העור של בני נוער ובהתאמה מיטבית לאורח החיים שלהם.

לדברי יעל בן צבי, סמנכ"לית השיווק בניאופרם מוצרי צריכה, מותג דוקטור עור מייצר מגוון רחב של מוצרי דרמו-קוסמטיקה, המיועדים לטיפוח העור ולטיפול בבעיות עור שונות. בזכות הידע והמומחיות שלנו, לצד בחינת מגמות חדשניות, אנו ממשיכים להעניק לצרכנים פתרונות חדשניים עם רכיבי פטנט המספקים פתרון יעיל עם תוצאות נראות לעין במהירות. 



מחיר מומלץ לצרכן: 99.9 שקלים 30 מ"ל


ניתן להשיג את המוצרים ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים ובאתר דוקטור עור.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה