רשומות

יום חמישי, 21 באפריל 2022

רוצים חיוך שחושף שיניים בהירות ויפות? אני רציתי ועברתי תהליך הבהרה וממליצה לכם על רשת מרפאות כללית סמייל.

במשך השנים השיניים שלי הצהיבו. זה לא היה קיצוני אך המראה של שיניי היה לא מחמיא ולכן חיפשתי דרך לשנות את צבע השיניים ולהלבין אותן חזרה. למעשה, כפי שהסבירו לי במרפאת כללית סמייל בקרית אתא, אליה הגעתי כדי לבצע את ההלבנה, המונח "הלבנת שיניים" אינו מדויק. המונח הנכון הוא "הבהרת שיניים" לא מלבינים את השיניים אלא באמצעות החומר הפעיל מבהירים אותן והכל תלוי בצבע השיניים הטבעי שלנו.

מדוע השיניים משנות את צבען? יש מספר סיבות לכך. העיקרית היא תהליך טבעי. במשך השנים זגוגית השן הופכת שקופה והחלק הפנימי של השן המכונה "דנטין" מצהיב ויוצר את המראה הלא המחמיא. גורמים נוספים- עישון סיגריות, שתיית משקאות המכילים פיגמנט כמו קוקה קולה, קפה ותה ואכילת מזונות חומציים.

מה ניתן לעשות כדי להבהיר את השיניים ולקבל מראה של שיניים בהירות ויפות? רשת מרפאות כללית סמייל מציעה לעבור מספר טיפולים בג'ל חמצני מיוחד אותו מניחים על השיניים, הוא מפרק את מולקולות הצבע ומביא להבהרה. התהליך אינו מלבין את השיניים אולם מבהיר אותן ומקנה להם מראה טבעי ויפה.

התנסות אישית

עברתי את תהליך הבהרת השיניים במרפאת כללית סמייל בקרית אתא אצל ד"ר אריקה מנדנך. לא הכרתי את המרפאה לפני כן ושמחתי להכיר את הצוות הנחמד והמסור. לכל אורך התהליך זכיתי ליחס מקצועי, חם וקשוב מכולן. החל מאחראית המרפאה, השינניות והרופאה. ההתייחסות לכל באי המרפאה הייתה כזו – אכפתית, קשובה ומקצועית. ועל כך כל הכבוד!

התהליך עצמו מקצועי ואחראי. ראשית, נדרשתי לעבור צילום פנורמי של השיניים כדי לבדוק התאמה והאם אני יכולה לעבור את תהליך ההבהרה. לאחר הצילום נקבעה לי פגישה עם ד"ר אריקה מנדנך  הרופאה בדקה את שיניי ביסודיות, הסבירה לי שהחומר הפעיל עלול לגרום לרגישות בשיניים ולכן עלי לטפל בסדקים או חורים לפני הטיפול וכך אכן עשיתי. היא יצרה סדים לשיניים העליונות והתחתונות ובהם מניחים את החומר הפעיל.


ד"ר מנדנך מסבירה לי על התהליך

לאחר יצירת הסדים הגעתי למפגש נוסף בו הסבירה לי הרופאה כיצד מניחים את החומר הפעיל בתוך הסד וכיצד להרכיב אותו על השיניים, כך שיהיה מגע הדוק בין החומר לשן, במשך מספר שעות. הסבירה לי שניתן לישון עם הסדים במשך הלילה או להסתפק בשעתיים ביום וזה מספיק כדי להבהיר את השיניים. בנוסף, הסבירה לי הרופאה שככל שאנו מתבגרים יש לחזור על הלבנת השיניים כי הדנטין מתעבה והאמייל נשחק.

ד"ר אריקה מנדנך
כך נראים הסדים והמזרקים עם החומר הפעיל


הסבר על הנחת הסדים והחומר הפעיל



החומר הפעיל נמצא בתוך מזרקים ומספיק לשבועיים של טיפול. אני המשכתי בטיפול לאורך כל השבועיים. הנחתי את הסדים עם החומר הפעיל למשך שעתיים ביום וכפי שאתם רואים בצילומים השינוי בצבע השיניים ניכר מאד. זה אינו טיפול נעים והחומר צורב מעט בחניכיים, צריך להקפיד על ההוראות ולהשתמש בכמות לא מוגזמת של החומר. ציפיתי לראות תוצאות אחרי יומיים- שלושה אך זה לא קרה והייתי מאוכזבת ואפילו שקלתי להפסיק את הטיפול. אך, החלטתי לא לוותר, למרות אי הנוחות ותחושת הרגישות וטוב מאד שכך. כי לאחר שבוע ראיתי שהשיניים מתחילות להבהיר ולאחר שבועיים של טיפול השיניים נראו נהדר.

לפני
אחרי

מסקנות מהתהליך:

1.לא להישבר אחרי מספר ימים אלא להגיע לסוף התהליך גם אם לא נעים ויש רגישות.

2. אם יש לכם סתימות או כתרים בשיניים הקדמיות זו בעיה כי החומר הפעיל לא משפיע על צבע הסתימות והכתרים ואז יהיו פערים בגווני השיניים. תתייעצו עם רופא השיניים על כך

3. להקפיד על ההוראות. הרופאה הסבירה לי בדיוק בכמה חומר להשתמש ואיך להניח את הסדים וכך עשיתי ועדיין סבלתי מעט מצריבה בחניכיים ומאי נוחות. אם הייתי שמה כמות מוגזמת זה היה גרוע יותר.

4. לשטוף את הסדים ביסודיות לאחר כל שימוש ולדאוג שיהיו יבשים ונקיים לשימוש חוזר.

5. ליהנות מהתוצאות המוצלחות.

 

תודה למרפאת כללית סמייל בקרית אתא, לצוות המרפאה ולד"ר אריקה מנדנך על חיוך שחושף שיניים בהירות ויפות. אני מרוצה מאד מהתוצאה המוצלחת.

לאתר רשת מרפאות כללית סמייל- לחצו כאן

בשיתוף רשת מרפאות כללית סמייל

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה