רשומות

יום שבת, 25 בינואר 2020

שני מוצרים חדשים ל- WELLA: קיט RTU10- כיסוי שורשים חדשני ב-10 דקות ו- קיט צבע עוצמתי לשימוש ביתי. ניסיתי והתמכרתי



אחד הנושאים שמטרידים את מנוחתי באופן קבוע הינו האופן המהיר שבו צומח שערי וכתוצאה מכך תוך שמונה עד עשרה ימים מבצבצים להם שורשי השיער הלבנים. תאמרו לי, לא מוכרחים לצבוע, שיער לבן זה יפה וגם טרנדי כעת. זה לא עובד עלי. אני אוהבת את שערי שחור, מטופח וללא שורשים לבנים מעצבנים.

מה עושים? הרי אי אפשר ללכת למספרה כל עשרה ימים לצביעת השיער. לכן, עד עכשיו השתמשתי בפתרון זמני שהוא ספריי מהיר שתוך מספר שניות מכסה את שורשי השיער (קולסטון ספריי רוט טאץ' אפ) אבל, כשחופפים הצבע יורד וזה לא מספק. בנוסף, עברתי לצביעת שיער ביתית ואני צובעת את השורשים הלבנים בעצמי. זה קל ויעיל אבל דורש ממני לפנות לכך לפחות שעה וחצי- לצבוע, להמתין 30-40 דקות, לחפוף, לעצב וכיוון שאני עסוקה מאד ומתרוצצת לא מעט אני מתקשה למצוא זמן פנוי.

לשמחתי הרבה, כנראה שב-WELLA, הבינו את מצוקתי, שהיא מצוקת נשים רבות ויצאו עם מוצר חדש:

קיט 10RTU- כיסוי שורשים חדשני ב-10 דקות




מדובר על קיט לכיסוי שורשים בעשר דקות בלבד. (כבר חוסך לנו יותר מחצי שעה) הצבע אינטנסיבי במיוחד ונותן פתרון איכותי וממושך להופעת השורשים הלבנים. מיד כששמעתי על המוצר החדש ידעתי שהוא עבורי ושמחתי לנסות אותו. אני לא מכירה בשוק מוצר דומה לזה הוא היחידי שמציע פתרון לכיסוי שורשים בלבד.

נחמד לגלות שהקיט הכיל מלבד הצבע גם מסכת לחות לשיער וגם מסרק צביעה יעיל ונוח. פעלתי על פי ההוראות, ערבבתי, צבעתי, המתנתי 10 דקות ו..יש!! השורשים הלבנים נעלמו לגמרי. המתנתי מספר ימים וחפפתי. הצבע לא דהה ונראה מצוין. סוף סוף פתרון יעיל ומהיר שעונה על הצרכים ומתאים במיוחד, לנו, העסוקות שקצרות בזמן ורוצות פתרון איכותי וקבוע.




 קיט 10RTU- מגיע ב-10 גוונים מובילים המתאימים לרוב הצבעים הקיימים בשוק.

חשוב לציין שהוא אינו מתאים לצביעה מלאה של השיער אלא לכיסוי שורשים (צבע אינטנסיבי במיוחד)

קישור לסרטון המתאר את המוצר-

קישור לרכישה באתר סופר-פארםhttps://bit.ly/2MIeX98


המוצר השני שניסיתי- קיט קולסטון בעל צבע עוצמתי במיוחד



מדובר על פיתוח חדש של הפורמולה הקיימת של קולסטון. צבע עוצמתי שמצליח לשפר את מראה השיער ומטפח אותו.

מכיוון, שכאמור, אני צובעת את השיער באופן קבוע חשוב לי מאד שהצבע יראה טבעי, רענן ויפה ויישאר כזה למשך זמן בלי שידהה. לאחר שצבעתי את השיער עם הפורמולה החדשה שמחתי לראות שהצבע אכן נותן כיסוי מלא לשיער אפור, הוא עוצמתי ויפה ונותן מראה של שיער בריא- בוהק, עשיר בלחות, רך, חזק, חלק, נוח לעיצוב וזוהר.


לאחר הצביעה - כך נראה השיער
                             

אני ממליצה לכן להשתמש במסכה ובמרענן הצבע שמצורפים לקיט. מאד יעיל ושומר על הצבע. עוד אוסיף, שאני נוהגת מדי חצי שנה ללכת למספרה לצביעה מלאה והצבע החדש כל כך יעיל שנראה לי שאין כבר צורך ללכת למספרה אלא כשארצה להסתפר.

קישור לסרטון קצר על המוצר

לינק לרכישה באתר סופר-פארם - https://bit.ly/2PdFk8N  

WELLA  בפייסבוק- לחצו כאן
WELLA  באינסטגרם- לחצו כאן
WELLA  ביוטיוב- לחצו כאן



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה