רשומות

יום ראשון, 19 בינואר 2020

"מינדו"- משחק חשיבה לוגי חכם, מאתגר ומושך מבית "גאוני"



השבוע הגיע אלינו משחק חשיבה חדש ומאתגר מבית "גאוני" שתפס מיד את עינה של נעמה בת ה-שש. פתחנו יחד את הקופסה, קראנו את ההוראות והחלנו לשחק. התחלנו עם רמת קושי נמוכה והתקדמנו לרמת קושי גבוהה. מדובר על משחק מרתק, מהנה, הדורש חשיבה והתמודדות. משחק שמושך לשחק בו ומספק שעות של הנאה.





"מינדו" הוא משחק של יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני". יש לנו בבית מספר משחקים שלהם ואני חושבת שהם מצוינים ועוזרים מאד בהעברת תשומת הלב מהמסכים אל משחקים מעניינים, חברתיים ומהנים. ב"מינדו" כמו גם במשחקים נוספים הילדים מפתחים מיומנויות הגיון, זיכרון, תפיסה חזותית, מיקוד, תשומת לב וחשיבה.



צילום – אופיר וייס.

מינדו מוצע כמשחק עם דמויות של רובוטים, או של חדי קרן. במהלך המשחק, על רובי הרובוט או אור כוכב החד קרן, להגיע ליעד מרוחק, באמצעות התגברות על מכשולים מגוונים. האם תוכלו לעזור להם להתגבר על המכשולים?
רובי הרובוט צריך להגיע למעבדה, לתיקון, אבל בדרך, הוא רוצה להספיק לבקר חברים. האם יצליח? ואילו אור כוכב החד קרן, רוצה לשחק מתחת לקשת, אבל ללא עזרה מהחברים – היא לא תמצא את הדרך.  

בכל אחד מהמשחקים, על הגיבור או הגיבורה למצוא את הדרך הנכונה, אותה ניתן להשלים רק בעזרת הצבה נכונה של אריחים צבעוניים לפי הוראות קלפי האתגר. שימו לב! יש רק פיתרון אחד לכל אתגר! האם תצליחו להוביל את אור כוכב או את רובי אל המטרה?
צילום – אופיר וייס.
למשחק 4 רמות קושי. מתחילים ברמה הבסיסית, בה מניחים את אריחי המשחק כך שיתאימו לדוגמא המוטבעת בקלף האתגר. לאחר שהילדים כבר שולטים בהתאמות לפי הציורים השונים, מתקדמים לרמות הבאות, בהן כבר לא חושפים פתרונות או רמזים. 
המשחק כולל: 60 קלפי אתגר ב- 4 רמות קושי ו-9 אריחי משחק דו-צדדיים.
מתאים למשתתף אחד, מגיל 5 ומעלה.
מחיר:  49.90 - 69.90 ש"ח.
להשיג בצומת ספרים, ברשתות ובחנויות הצעצועים. 
למידע נוסף באתר http://www.geoni.co.il/

***
חברת "גאוני – משחקים חכמים לילדים", מתמחה בפיתוח ובשיווק משחקי קופסה איכותיים, בהם משחקי חשיבה, אסטרטגיה ומשחקי למידה מגנטיים. פיתוח המשחקים נעשה בליווי אנשי מקצוע ובהם קלינאית תקשורת ועורכת לשונית, במטרה ליצור משחקים איכותיים, המשלבים הנאה ועניין לילד ומסייעים להתפתחותו בהיבטים שונים (קוגניטיביים, מוטוריים ועוד).



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה