רשומות

יום שבת, 11 בינואר 2020

אוהבים שוקולד? בוטיק השוקולד DE KARINA בעין זיוון שבגולן הוא המקום עבורכם



השבוע עלינו לגולן כדי לצוד את הזרימות המדהימות בנחלים ובמפלים. בין יתר הפעילויות גם ביקרנו במרכז המבקרים של בוטיק השוקולד דה קרינה שבעין זיוון בגולן. על המקום שמענו לא מעט ובמיוחד על סדנאות השוקולד המוצלחות והפרלינים הטעימים שמיוצרים במקום.




מיד כשנכנסים לבוטיק השוקולד רואים את היצירות השוקולדיות היפות שהוכנו משוקולד ואז גם מריחים את ריח השוקולד שמגיע מהמפעל הפועל במקום ומתמכרים. בחנות היפה נמכרים מוצרי שוקולד רבים ובנוסף יש במקום בית קפה עם משקאות שוקולד שכמוהם לא טעמתי מעולם.

סיפורו של מפעל דה קרינה הוא, בעיניי, סיפור של ציונות ושל חזון. את המפעל הקימו בני הזוג קרינה וגיורא צ'פלינסקי. עולים חדשים שעלו לארץ מתוך ציונות. קרינה היא דור שלישי של שוקולטיירים. קרינה החליטה להמשיך את המסורת ובשנת 2006 הוקם המפעל הקטן המייצר שוקולדים בעבודת יד. השוקולד המיוצר כאן עשוי מחומרי גלם איכותיים ומשובחים ובשילוב עבודת יד מסורתית וטכנולוגיה מתקדמת.




קרינה היא כימאית ובעלת תואר שני במדעי התזונה. היא מעורבת בכל שלבי הייצור ומקפידה על איכות הן בבחירת חומרי הגלם והן בתהליך כולו. עבורה המפעל הוא חלום שהתגשם והמשך המסורת המשפחתית הארוכה.

במרכז המבקרים ניתן לבחור לצאת לסיור במפעל ואז גם לצפות בסרט המספר את סיפורה של קרינה וסיפור הקמת המפעל. בסיום הסיור גם נהנים מטעימות פרלינים במבחר טעמים.

אנחנו גם השתתפנו בסדנת שוקולד והכנו פרלינים נהדרים בסדנה. אתנו היו משפחות עם ילדים והיה נחמד לראות כיצד הילדים לומדים איך מכינים פרלינים ואיך הם מתנסים בהכנתם, תוך כדי יצירה וטעם אישי.

                               ניסן מתכונן להכין פרלינים בסדנה
               טועמים פרלינים במגוון טעמים בסיור

לאחר הסיור והסדנה לא ויתרנו על משקאות השוקולד הנהדרים והמיוחדים שרק עבורם כדאי להגיע למקום.





ניתן לרכוש בחנות שבבוטיק ליקרים מיוחדים, פרלינים, טראפלס, שוקולדים טבעונים ונטולי גלוטן, שוקולדים ייחודיים שעוצבו בהשראת נופי הגולן, אריזות שי המתאימות לכל אירוע ועוד ועוד. המוצרים מיוצאים גם לחו"ל וניתן למצוא אותם בחנויות נבחרות ואפילו בשדה התעופה. בחנות הבוטיק הם נמכרים במחירים מיוחדים.




המבקרים יוכלו לבחור לצאת לסיור במקום- יש סיורים מודרכים ליחידים וקבוצות, להשתתף בסדנאות שוקולד עם הילדים. במקום יש גם סדנאות גיבוש, ימי כיף, סדנאות לימי הולדת וסדנאות למנהלים.

המקום נגיש לנכים ולאנשים עם מוגבלויות.

כשר למהדרין.

יש לתאם מראש סיור או סדנאות. הסדנאות מתאימות לגיל 3 ומעלה.

לפרטיםhttp://www.de-karina.co.il  להזמנות: 04-6993622 יש לתאם מראש.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה