רשומות

יום שני, 20 בינואר 2020

להראות יפה ומטופחת בכל גיל- טיפולים אסתטיים מתקדמים בקליניקה של ד"ר ויקי תושיה



בעידן שלנו האפשרויות לשמור על מראה יפה ומטופח הן רבות מאד. התחום של אסתטיקה טיפולית מתפתח בקצב מסחרר וכמי שסקרנית ומתעניינת בתחום, אני עוקבת אחר ההתפתחויות ואף מתנסה בטיפולים חדשניים שמטרתם שיפור מראה עור הפנים, גמישותו ומרקמו.

חשוב לדעת כי תחום הטיפולים האסתטיים הוא נרחב מאד. יש מגוון פתרונות לבעיות של הזדקנות העור הנגרמת מסיבות גנטיות, עישון או קרינת השמש. בין הטיפולים נוכל למצוא- טיפולי בוטוקס, פילינג רפואי, פיסול הפנים, מתיחת עור הפנים באמצעות חוטים נמסים, הזרקות של חומצה היאלורונית ועוד.

אישית, אני מאמינה שניתן להיעזר בטיפולים האסתטיים השונים, כל עוד הם נעשים במינון המתאים ומעניקים מראה טבעי ולא מוגזם. אני נוהגת להשתמש באופן קבוע בתכשירי טיפוח שונים, לעבור טיפולים קוסמטיים ואף טיפולים אסתטיים לא פולשניים. חשוב לי להדגיש שיש ללכת לטיפולים מסוג זה רק לאנשי מקצוע מיומנים ומקצועיים. לא להתפתות להצעות זולות ולהבטחות סרק. הזרקות שנעשות בידי אנשים לא מיומנים עלולות לגרום לנזק ולתופעות לוואי קשות.




השבוע, ביקרתי בקליניקה של ד"ר ויקי תושיה. ד"ר תושיה בעלת 30 שנות ניסיון כרופאה ו-13 שנים עוסקת בתחום האסתטיקה. במשך השנים צברה ניסיון רב בתחום והיא מתמחה ב: טיפולי בוטוקס להעלמת קמטי הבעה, מילוי קמטים ופיסול הפנים ע"י חומצה היאלורונית, פילינג רפואי להבהרת כתמים, עיצוב, מילוי ועיבוי השפתיים, מתיחת הפנים בעזרת חוטים וללא ניתוח (אלטרנטיבה טובה למי שאינו רוצה לעבור ניתוח. החוטים מוחדרים בצורה עדינה מתחת לפני העור, מהדקים ומשפרים את צבעו, גמישותו ומראהו. לבסוף הם נספגים והאפקט מיידי), רדיאס. בקליניקה שלה ניתנים גם טיפולי פנים המתבצעים בידי מימי שגב, קוסמטיקאית פרא מדיקלית, בעלת וותק של 30 שנים במקצוע, העובדת עם חומרים פעילים ומשמשת יד ימינה של ד"ר תושיה.

                             מימי שגב

הגעתי לקליניקה להתייעצות ומתוך רצון לחזק את קו הלסת ועצמות הלחיים עם חומצה היאלורונית. ד"ר תושיה בחנה אותי והמליצה על טיפול בוטוקס שיפתח את העיניים ויטפל במראה המצח. היא הסבירה לי את מהות הטיפול ואת התועלת למראה הפנים. קיבלתי את המלצתה והסכמתי לשנות את תכניתי המקורית.
מדובר על טיפול מהיר שאינו כואב. בתחילה, משתמשים במשחת אילחוש ולאחר מכן, תוך דקות ספורות מזריקה הרופאה את הבוטוקס למקומות הרצויים. מרגישים דקירות קלות ולא יותר מכך. לא רואים את תוצאות הטיפול מיד, אלא לאחר שבוע עד עשרה ימים ומבטיחה להעלות צילום של לפני ואחרי.





יחד איתי, עברה טיפול גם חני לביא מרדיו לב העיר שמשרדה נמצא בסמוך מאד לקליניקה והיא שבעת רצון מאד מהמקצועיות הרבה והטיפול המסור שקיבלה. היא זו שהמליצה ויצרה את החיבור ביני לבין ד"ר תושיה ועל כך תודתי.




לד"ר ויקי תושיה קליניקה במרכז חורב באחוזה, ברחוב הנטקה 64 והסניף הנוסף נמצא בשרונה ספייס בעיר התחתית. הקליניקה נעימה מאד והרגשתי שם כמו בבית. אווירה חמה ועוטפת. הן ד"ר ויקי תושיה והן מימי שגב אדיבות, מקבלות והקשר שנוצר היה אישי וחם. זאת, בנוסף, למקצועיות הרבה, לייעוץ ולהסברים המפורטים שקיבלתי.

"חשוב לי שהלקוחה תראה טוב ותאהב את מה שהיא רואה במראה" אומרת ד"ר תושיה. " אני מאמינה במראה טבעי והטיפולים שאני עושה הם כאלה והחומרים בהם אני משתמשת כולם באישור משרד הבריאות הישראלי וה- FDA האמריקאי."

בנוסף לטיפולי אסתטיקה משתתפת ד"ר תושיה בהרצאות ובערבי נשים וניתן להזמינה לדבר על אסתטיקה טיפולית בימינו.

ניתן להגיע ליעוץ והתאמת טיפול אישית ללא התחייבות בקליניקה.

עדכון

לאחר שבועיים הגעתי לביקורת אצל ד"ר תושיה שהיתה שבעת רצון מהתוצאות. היא ראתה שהבוטוקס עבד על השריר הפרונטלי ואכן העיניים והגבות נפתחו והזמינה אותי לחזור בעוד 4 חודשים.
הנה כאן בוידאו-




הבטחתי צילום -

          בצילום- ד"ר ויקי תושיה, אנוכי ומימי שגב הקוסמטיקאית


ד"ר ויקי תושיה- רחוב הנטקה 64 מרכז חורב, אחוזה, חיפה
                      שרונה ספייס עיר תחתית

טלפון – 04-8343263

פייסבוק- לחצו כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה