רשומות

יום שישי, 31 בינואר 2020

סרום מזוטוקס של חברת SR COSMETICS – מבטיח ומקיים!



בין שלל תכשירי הטיפוח בהם אני משתמשת, יש מקום של כבוד לסרום והוא חלק משגרת הטיפוח שלי. אין די במריחת קרם לחות טוב. כדי שקרם הלחות ייספג היטב יש צורך בבסיס טוב. הסרום הוא הבסיס הזה והוא מספק לעורנו הזנה מרוכזת. הסרום מכיל חומרים פעילים ומרוכזים ויכולת החדירה שלו לשכבות העור היא גבוהה.

לפני כשבועיים קיבלתי לסקירה את הסרום החדש שהשיקה חברת SR COSMETICS "סרום מזוטוקס" המבטיח להחליק את עור הפנים באופן מידי, לצמצם את עומק הקמטים, לתרום למיצוק ולמתיחת עור הפנים. ובנוסף, השימוש בו יעיל לכיווץ נקבוביות. האמת? הייתי סקפטית. לא הייתי משוכנעת שיש תכשיר שיעמוד בהבטחות הללו. התחלתי להשתמש בו באופן מידי. כל יום מרחתי בבוקר ובערב 3-4 טיפות על עור הפנים. (אין צורך ביותר כיוון שמדובר בחומרים מרוכזים ופעילים) והגעתי למסקנה שטעיתי כי סרום מזוטוקס אכן מקיים את ההבטחות והוא אחד הסרומים הכי טובים שהיו לי.




מהם מרכיביו?
אגבה כחולה- פוליסכריד ייחודי הגדל כקקטוס במדבריות הצחיחים של מקסיקו ונמצא בשימוש נרחב בייצור משקה הטקילה. המרכיב אידיאלי למתיחת עור הפנים עם אפקט הרמה, מיצוק ,צמצום קמטים והרגעה.

חומצה היאלורונית מרכיב חיוני טבעי המשמש כלחותן, בעל איכויות לאגירת מים בעור. מטרתו: “מילוי הקמט מבפנים”- אנטי-אוקסידנט חזק, בעל יכולות לספוח לחות מהסביבה ומעומק העור ובכך לתרום להעלאת רמת ההידרציה ולזירוז החלמת העור מגורמי סטרס שונים.

פפטידים ביומימטיים הסינרגיה הפעילה של מספר הפפטידים שבתכשיר, מיועדת לשיקום ולחידוש מרקם העור. גודלם הממוזער, מאפשר חדירות גבוהה והשפעה מידית למיצוק העור והצערתו. מסייעים להכפלת ייצור הקולגן, להבהרת פיגמנטציה ולהפחתת תסמיני נזקי עור שונים.




התנסות אישית

כאמור, במשך שבועיים מרחתי מספר טיפות בוקר וערב על עור הפנים. הטיפות נספגו מיד ולא חשתי אפילו בשמץ של שמנוניות. להפך, התחושה הייתה של קלילות ורכות. כבר לאחר יומיים של שימוש עור הפנים הרגיש חלק, קטיפתי ונעים מאד ותחושה זו נותרה לאורך היום כולו.




לאחר שימוש קבוע גיליתי כי עור הפנים נראה טוב יותר. מתוח יותר וזוהר יותר. יש שינוי קל מאד בעניין הקמטים, אך כיוון שהעור חלק יותר ומתוח יותר הפנים נראות מצוין. גיליתי, גם, שקל לי להתאפר. המייקאפ נמרח היטב ובקלות על העור החלק. גילוי נוסף- כתם קטן שהיה לי על הלחי הפך בהיר וכמעט שלא מבחינים בו.


הסרום מגיע באריזת משאבה אטומה ועם פיפטה וכך שומר על מרכיביו הפעילים לאורך זמן.

אני מרוצה מאד מהתוצאות ואין ספק שאמשיך להשתמש בו. הוא מתאים לכל סוגי העור ובזכות מרכיביו הייחודיים משמש גם כסרום ייעודי בטיפולי מזותרפיה ובכל הפרוצדורות השונות.

מחיר: 399 ₪
30 מ"ל

על חברת SR COSMETICS

מותג הקוסמטיקה המקצועי נוסד לפני כ-17 שנים. החברה ידועה בתכשיריה האיכותיים שאינם מתפשרים, הן באיכותם והן במרכיביהם הפעילים ובסטנדרטים המחמירים.

החברה צמחה מתוך חזון, ידע ומקצוענות ע"י  גורו בריאות העור שולי רודריג. בשנים האחרונות פרצה החברה את גבולות הארץ, למדינות אירופה, איטליה, רוסיה, אוקראינה, ארה"ב ועוד.

כל המוצרים האיכותיים והייחודיים עומדים בתקנים המחמירים ביותר, מכילים חומרים פעילים ונבדקים במעבדות מתקדמות כדי להוכיח את יעילותם. כל סדרות התכשירים נושאים תווי תקן של ייצור GMP תקן איכות ISO ורישיונות משרד הבריאות הישראלי והאירופאי.

תהליכי הייצור מפוקחים בהקפדה ע"י מחלקת בקרת איכות, אשר שותפים בכל הליך הייצור.

התכשירים משלבים בין טיפולי מכון מקצועיים לבין טיפולים מתמשכים כשגרת טיפוח יומית במטרה להשיג עור בריא, יפה וצעיר.

את המוצרים ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות.

טלפון: 1-700-700-771

לאתר החברה-  לחצו כאן

פייסבוק- לחצו כאן










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה