רשומות

יום שישי, 10 בינואר 2020

חיתולי פמפרס בייבי דריי החדשים הגיעו לישראל והנסיין שלנו נהנה מהם מאד



לפני כשבועיים הגיעו אלינו חיתולי פמפרס בייבי דריי החדשים המיוצרים בגרמניה. את החיתולים ניסה אביתר המתוק, הנסיין שלנו בן השנה וחצי.

חיתולי פמפרס בייבי דריי. צילום יח"צ

אמו של אביתר דיווחה כי מדובר בחיתול מצוין. "החיתול דק ולמרות זאת סופג מעולה ואינו דולף" אמרה. "שביעות הרצון מהחיתול היא גבוהה ואין ספק כי אמשיך להשתמש בו".





מה החידוש שמציג החיתול החדש של פמפרס בייבי דריי החדש? החידוש הוא שעל פי בדיקות שנעשו נמצא כי הוא מוביל עד פי 2 מול המתחרה המוביל. מוביל הן בספיגה, הן ביובש והן מבחינת דליפה. זה גם החיתול היחיד בישראל שמבטיח להחזיר את הכסף אם יש אפילו דליפה אחת.



פמפרס גאים לספר כי יותר מ-25 מיליון הורים ברחבי העולם משתמשים בפמפרס מדי יום והופכים אותו למותג החיתולים המוביל בעולם.
פמפרס החדש עם מדליית הזהב, שמגיע לישראל סוף סוף, מעניק לתינוק הגנה טובה עד פי 2 מהחיתול המתחרה המוביל:

עד פי 2 יותר יבש** – פמפרס החדש עם מדליית הזהב כולל ליבה משודרגת, אשר סופגת כמות גדולה יותר של נוזלים – עד פי 2 יותר נוזלים בהשוואה לחיתול המתחרה המוביל, ע"פ בדיקת מעבדת SGS הגרמנית.

סופג עד פי 2 יותר מהר** – ליבת החיתול המשודרגת של פמפרס החדש עם מדליית הזהב סופגת את הנוזלים מהר יותר – עד פי 2 יותר מהר מהחיתול המתחרה המוביל ומאפשרת לעור התינוק להישאר יבש לאורך זמן.

עד 0% דליפות מהצד*** -  אתם ודאי מכירים את זה...
75% מההורים בישראל חווים דליפות מהחיתול ו-  40%מההורים חווים דליפה מהחיתול לפחות פעם בשבוע! פמפרס החדש עם מדליית הזהב הוא החיתול היחיד בישראל אשר מגיע עם מגני צד כפולים, המספקים את ההגנה הטובה ביותר מפני דליפות.



בפיתוח וייצור החיתול החדש הושקעו למעלה מ- 3.5 מיליון ₪ לשנה.

אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל בישראל: "אנחנו תמיד שואפים להביא לישראל את המוצרים הטובים והמתקדמים ביותר שלנו. הפעם צריך להתנסות בחיתול כדי להיווכח עד כמה מדובר בסטנדרט חדש, זהו החיתול הטוב בעולם. לא מספיק לנו שמעבדות מובחרות בגרמניה נותנות לנו את החותמת המחקרית המתקדמת ביותר; אני מציע החזר כספי מלא לכל הורה שמחתל את ילדו והחיתול לא יענה על ציפיותיו".





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה