רשומות

יום שבת, 2 בספטמבר 2017

לקראת החגים יוצאת "אקספלור toys"עם משחקים וצעצועים מומלצים


לפני זמן מה התקיימה תערוכת צעצועים של אקספלור toys. נכחתי בתערוכה והתוודעתי למשחקים ולצעצועים החדשים שמייבאת החברה. פגשתי את סמנכ"ל המכירות אורן שהסביר והדגים לגבי משחקי החשיבה והיצירה של החברה.



"חברת אקספלור toys מקבוצת חגים נחלים, היא יבואנית משחקי חשיבה ויצירה לילדים, המתמחה במספר עולמות תוכן"- אמר אורן "לגילאי הגיל הרך משחקים התפתחותיים, לילדים בכל הגילאים- משחקי חצר, לילדים ומבוגרים משחקי חשיבה והתפתחות"  החברה עובדת עם החברות המובילות בעולם ולקראת החגים מציגה את משחקי הקופסא והצעצועים המומלצים לשנה החדשה. משחקים שמשלבים גם הנאה וגם תורמים להתפתחות של הילדים, חוויה מהנה לכל המשפחה, מחוץ למסכים. החגים הקרובים זו הזדמנות מעולה לבלות זמן איכות עם הילדים, כיוון שבמשך רוב ימי השנה אנחנו עסוקים בשגרה.


אילו משחקים וצעצועים מציעה החברה?  בקטגורית משחקי החשיבה, אפשר למצוא משחקים של המותגים SET, Thinkfun:
Crown Five משחק קלפים קבוצתי מבית SET  בכל סיבוב מטרתכם להיות הראשונים שנפטרים מכל הקלפים שלכם. אם נשארתם עם הקלפים ביד, הניקוד של הקלפים ייזקף לחובתכם.
המנצח הוא השחקן עם מספק הנקודות הקטן ביותר לאחר שמשחקים את כל 11 הסבבים.
המשחק כולל שתי חבילות קלפים, עם חמישים ושמונה קלפים בכל אחת.  כל חבילה כוללת
חמישה סוגי קלפים: כוכבים, לבבות, תלתנים, פיק ויהלום.  ישנם 11 קלפים מכל סוג:  שלוש עד עשר, נסיך, מלכה ומלך.  המשחק כולל גם שישה ג'וקרים. משחק קלפים מאתגר ומהנה לכל הגילאים.
מחיר מומלץ לצרכן: 79 ₪
ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.
Thinkfun היא חברה עולמית מובילה של משחקים ממכרים, המאמצים ומחדדים את המחשבה. המשחקים החדשים של Thinkfun  יגרמו לכם לחשוב ולחייך בו זמנית .



קרוסלת הצבעים מבית Thinkfun: תחילת המשחק היא כשהפאזל פתור. תפקידכם לערבב את הכדורים הצבעוניים ואז להחזיר אותם אל המקומות הצבועים שלהם. אפשרויות הערבוב הרבות מספור מבטיחות הנאה ללא גבול.  מטרת המשחק למקם את כל הכדורים הצבעוניים במקומות הצבועים שלהם. לגילאי 8 + שחקן ובודד.
מחיר מומלץ לצרכן: 99 ₪
ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

קוביות צבעוניות סודוקו מבית Thinkfun : כאן לא מדובר בפאזל הסודוקו הרגיל שאתם מכירים. זהו משחק צבעוני ותלת ממדי, ללא מספרים כלשהם. זהו סודוקו קוביות צבעוניות, משחק לאתגר של המחשבה. כדי לנצח, עליכם לחשוב באופן אסטרטגי, להפוך ולסדר מחדש את הקוביות, עד שאף צבע לא יחזור על עצמו בתוך השורה – אופקית ואנכית. סמכו עלינו, זה לא קל כמו שזה נראה.
לגילאי 8 + שחקן ובודד.
מחיר מומלץ לצרכן: 129 ₪
ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.


שובר גלים מבית Thinkfun
משחק היגיון ימי מסדרת המבוכים של Thinkfun , משחק חדש שיבחן את יכולות הפיצוח והחשיבה שלכם. נווטו את דרככם בים והחזירו את הספינה האדומה בחזרה לנמל הבית!
איך משחקים? בחרו כרטיס משימה. הוציאו את הגלים הדו צדדיים מלוח המשחק, וארגנו את
הגלים והסירות בהתאם לכרטיס המשימה. בהתאם לכללים הזיזו גל שמאלה או ימינה, או ספינה שמאלה, ימינה, למעלה או למטה. המשיכו להזיז את הגלים ואת הספינות כדי ליצור נתיב דרכו תוכל הספינה האדומה לחזור לנמל הבית. אם הספינה האדומה הגיע לנמל הבית – ניצחתם!
לגילאי 8 + לשני שחקנים ומעלה.
מחיר מומלץ לצרכן: 119  ₪
ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

בקטגורית משחקי בניה והתפתחות, אפשר למצוא משחקים חדשים של מגה בלוקס , ADDO :
סדרת היצירה של ADDO
מפתחת מיומנויות של יצירתיות ומוטוריקה עדינה, פיתוח חושי הדמיון של הילדים והיכולת לייצר אלמנט אישי. לדוגמא, ערכה קישוט של תיבת תכשיטים -   הכינו תיבת תכשיטים לפי העיצוב שאתם רוצים, בעזרת הערכה להכנה. עשו שימוש בצבעים, אבני חן, מדבקות , כדי להפוך את תיבת התכשיטים לצבעונית ומרגשת. הערכה כוללת גם מגוון רחב של חרוזים בצבעים שונים, איתם תוכלו להעניק ייחודיות לתיבה.  עוד ניתן למצוא ערכות להכנה של תכשיטים , עיצוב דובי, ארנב .... לגילאי 7+
מחיר מומלץ לצרכן: 49-69 ₪
ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.





Fisher-Price - צעצועי וינטג'
חברת פישר פרייס מציגה צעצועי ילדות 'רטרו', מוצרים סופר מיוחדים שהיו פופולאריים כבר בשנות ה- 50, וחוזרים עכשיו. המוצרים החדשים מאפשרים להכניס קצת מקסם הילדות שלנו לתוך עולם ילדינו, ולשמר את שמחת והנאת העבר גם בחדר המשחקים של היום. כדי לשמר את ניחוח העבר של המוצרים,  שמרה פישר פרייס את אריזת המוצרים ועיצובה בדיוק כפי שהייתה בשנות ה- 50.
ניתן למצוא מגוון של צעצועים , בניהם : גלגל ענק, טלפון, רדיו, מצלמה ועוד.
מחיר מומלץ לצרכן: 109-199 ₪
ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.



Mega Bloks במהדורה מוגבלת של המיניונים
מגה בלוקס המותג הידוע באבני בניה לילדים ותינוקות לפיתוח עולם הדמיון והיצירתיות של הילדים.
מציע לכבוד החג מהדורה מוגבלת ומיוחדת של המיניונים, סדרת הקולנוע האהובה על הילדים. הדמויות והמקומות המוכרים, קווין, בוב וסטיוארט, עכשיו בלגו הבנייה של מגה בלוקס.
בנוסף, ניתן למצוא גם את האבנים הקלאסיות של חברת מגה בלוקס מומלצות לתרגול מוטוריקה עדינה מגיל שנה. בגיל זה הפעילות המוטורית של הילד מפותחת דיה כדי לצור מגדל של מספר קוביות. והאבנים הגדולות והקלות לחיבור של מגה בלוקס הן נקודת התחלה טובה.
מחיר מומלץ לצרכן : 149-299 ₪
ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.




Shopkins – הלהיט החדש של הילדים
הלהיט שמטריף את כל הילדים בעולם ובישראל, מגיע לכבוד החג בערכת לגו חדשה שכוללת מגוון רחב של דמויות איסוף בצבעים ובצורות שונות, שכל ילד וילדה יכולים ליצור לעצמם עולם שלם של חוויות.
Shopkins היא בחבורה משעשעת של מאות דמויות מינאטוריות מרהיבות עם שמות מעולם הקניות. מגיע במבחר גדלים של ערכות.
מחיר מומלץ לצרכן : 49-499 ₪
ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.




בקטגורית משחקי ספורט וחצר, חוזרים למשחקי הספורט הנוסטלגיים מבית Wham-o .
חפש על הדיסק את המותג Frisbee ® - אחרת הוא לא אמיתי! פריזבי המקורי הוא רק של חברת Wham-O!
הצלחות המעופפות עם חברת פריזבי העולמית, במגוון צבעים וסגנונות לכל הגילאים.
אם אתם משחקים בשביל הכיף על החוף, בחצר האחורית או בפארק, משחק נהדר ומהנה עם הילדים, עם החברים, החל מרמת המשחק לחובבנים ועד לרמה המקצועית.
השנה ניתן למצוא צלחות עם תאורת לד, וצלחות שזוהרות בחושך.
מחיר מומלץ לצרכן :  14.90-89.90 ₪
ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.




אם אתם מתכננים לבלות זמן איכות עם הילדים בפארק או בחצר האחורית ומחפשים משחק שילהיב את כולם, קחו אתכם את ההולה הופ המקורי של Wham-o ותנו לכיף להתחיל. תיהנו ממגוון רחב של משחקי הולה הופ, שגם מסייעים לשיפור יכולת האיזון, קורדינציה, סיבולת וכוח.
בנוסף, ניתן למצוא מגוון מוצרי ספורט לחצר ולים, בניהם: חבל קפיצה חדש עם טבעת לרגל וכדור מחובר לחבל.
מחיר מומלץ לצרכן :  29.90-39.90 ₪
ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.




ולסיום, דבריו של  שי אליצור - מנכ"ל אקספלור toys  מקבוצת חגים נחלים, יבואנית Mega Bloks ומשחקי החשיבה Thinkfun:  "לקראת השנה החדשה הילדים מצפים למשחקים חדשים. ההורים, הסבים והסבתות, כולנו הולכים לקנות לילדים משחק או צעצוע חדש לשנה החדשה. המפגשים המשפחתיים המרובים בימי החגים, הם הזדמנות מעולה לבלות עם הילדים ולשלב בבילוי במשחק חברה שגם מהנה וגם תורם לחשיבה ולפיתוח היכולות של הילד.  אנחנו באקספלור toys מציגים משחקים חדשים שמשלבים גם הנאה וגם תורמים להתפתחות של הילדים, משחקים של הפעלת חושים, הדמיון וחיזוק הקשר האישי. בחרנו את המשחקים בקפידה, כך שיהיו מתאימים גם לרצון של ההורים וגם יהיו אהובים על הילדים.
חג שמח!."

צילומים- יח"צ, יפה גביש


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה