רשומות

יום שבת, 9 בספטמבר 2017

"אפרת ליבפרוינד מגישה שוקולד" מאת השף-קונדיטורית אפרת ליבפרוינד


ספר הבישול החדש של אפרת ליבפרוינד התקבל אצלי בשמחה. כי אני חולת שוקולד ידועה וכשעלי לבחור קינוח או עוגה תמיד אבחר בעוגת שוקולד כלשהיא.

עיינתי בספר בשקיקה ונהניתי מהצילומים היפים של רונן מנגן המשחקים עם אור וצל ומוציאים את העוגות חתיכיות עד מאד. מבחר המתכונים הוא רב וניתן להתאים מתכון שוקולד לכל מטרה ומצב רוח. תמצאו בו מתכונים קלים לצד מתכונים מורכבים ומאתגרים, וכולם כוללים הוראות ברורות ומדויקות, כדי שכל אחד יוכל להצליח להכינם.

תמצאו בו מתכונים קלים של בראוניז ועוגות בחושות, שטעמם הערב לא יסגיר לאיש את הסוד כמה קל היה להכינם; של קינוחים במגוון דרגות קושי, בהתאם למיומנות שלכם, למידת רצונכם להשקיע, וגם – לסבלנותכם ולזמן העומד לרשותכם; קינוחים קלים ומקסימים תמצאו גם בפרק קינוחי כוסות; ממתקי השוקולד המגוונים שבפרק שוקולד בקטנה יאפשרו לכם לפנק את היקרים לכם וגם את עצמכם בטעמים נוסטלגיים לצד חידושים מעוררי דמיון; ופרק שוקולד למתקדמים יענה על הצורך של אלו שכבר עשו כמה צעדים קדימה ומחפשים אתגרים חדשים בעולמו המרתק של השוקולד.

אל תחמיצו את המבוא של הספר. יש בו תמצית מידע וכללי יסוד חשובים מעולמו של השוקולד, כדי שתוכלו להפיק את המרב והמיטב מכל מתכון ומתכון.

מכיוון שאני אוהבת מתכונים קלי הכנה אבל כאלה שיוצאים מושלמים. בחרתי להכין מתוך הספר את עוגת השוקולד העסיסית וקלת ההכנה. עקבתי אחר ההוראות המדויקות והעדפתי להכין בקאפקייקס אישיים. יצא מעולה!


להלן המתכון המצולם מתוך הספר-



ומכיוון שהחגים מתקרבים הרי לכם רעיון למתנה למארחת שלכם. אני בטוחה שהיא תשמח.

אפרת ליבפרוינד שף-קונדיטורית מובילה ומוערכת, מחברת רבי-המכר 'אפרת מגישה', 'אפרת מגישה בבית', 'אפרת מגישה פסח', 'אפרת מארחת' ו'אפרת מגישה שבת'. עורכת ראשית של מגזין האוכל הכשר 'בופה', בעלת טורים קבועים בעיתונים מובילים בארץ ובחו"ל. בוגרת מוסדות יוקרתיים לקונדיטוריה ברחבי העולם. מרצה מבוקשת בארץ ובארה"ב למגוון תחומי הגסטרונומיה.


"אפרת ליבפרוינד מגישה שוקולד" מאת אפרת ליבפרוינד. סטיילניג: חמוטל יעקובוביץ', צילום: רונן מנגן. הוצאת "דני ספרים", 144 עמודים. כריכה קשיחה. מחיר לצרכן 138 ₪. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il     


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה