רשומות

יום חמישי, 7 בספטמבר 2017

חדש מסיף: מטליות לחות לניקוי כללי ומטליות לחות לניקוי רצפות


בביתי יש מספר קטן של מוצרי ניקיון בהם אני משתמשת. אחד מהם הוא סיף, מבית יוניליוור. מוצרי הניקיון שלהם פשוט עושים את העבודה והתוצאות מצוינות.

כעת, השיקו בסיף חדשנות נוספת שתקל על ניקיון הבית: מטליות לחות לניקוי כללי ומטליות לחות לניקוי רצפות.

המטליות הלחות הן דרך קלה, יעילה ונוחה ביותר לניקוי וחיטוי סוגי משטחים רבים. מטליות סיף לניקוי כללי בניחוח לימון עדין עשויות מבד איכותי המוספג בנוזל עם מרכיבים אנטיבקטריאליים המסייעים במניעת זיהומים, מסירות אבק, לכלוך וכתמים, מחטאות ומבריקות מגוון סוגי משטחים כגון: קרמיקה, חרסינה, עת, מתכת, פלסטיק, למינט, עור ועוד.

מטליות סיף לניקוי רצפות בניחוח לימון עדין הינן גדולות ונוחות במיוחד ועשויות מבד מוטבע, איכותי ועבה המוספג בנוזל עם מרכיבים עדינים, היעיל בקרצוף ואיסוף הלכלוך. השימוש במטליות חוסך את הצורך בשטיפה במים לאחר הניקוי. המטליות מסירות אבק, לכלוך וכתמים והן נשלפות אחת אחת.

קיבלתי את המטליות לסקירה וכמו שאר המוצרים שלהם, אין לי אלא לומר שהתוצאות מעולות. המטליות מקיימות את ההבטחה, מסירות את הכתמים והלכלוך ומבריקות את המשטח אותו ניקיתי. קל מאד לשימוש, נוח ויעיל.



מוצרי המותג סיף נמכרים בלמעלה מ-50 מדינות ברחבי העולם. המותג החל את דרכו בסוף שנות ה-60 בצרפת ושם לו למטרה לעזור לאנשים לנקות את בתיהם בזריזות וביעילות על מנת לפנות את זמנם למה שחשוב להם בחיים.

מסקר שערך המותג בישראל עלה כי 82% מהנשים טוענות כי הן אלו שמנקות את הבית, בעוד הגברים טוענים כי החלוקה בינם לבין הנשים שווה. בנוסף, כמעט כל הנשים מעידות כי הן אלו שמחליטות אילו מותגי חומרי ניקוי לקנות, בעוד כמחצית מהגברים טוענים כי הם מעורבים בהחלטת הקנייה. עוד עלה כי  20% מהאוכלוסייה מוציאים למעלה מ-500 שקלים בחודש על ניקיון הבית ו- 8% מהאוכלוסייה מוציאים למעלה מ-1000 שקלים בחודש, בעוד שלמעלה ממחצית האוכלוסייה מוציאה עד 300 שקלים בחודש על ניקיון הבית.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.
שנה טובה ונקייה.
צילום: הדמיה, יפה גביש


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה