רשומות

יום חמישי, 24 בנובמבר 2016

רשת "תמנון" חנכה את חנות הקונספט הגדולה בארץ, בקניון הסינמול בחיפה.



רשת "תמנון"- הרשת הוותיקה והידועה חנכה חנות קונספט ענקית ומפוארת בקניון הסינמול בחיפה, בהשקעה של 2 מליון ₪. הוזמנתי לפתיחה החגיגית יחד עם עשרות אנשי תקשורת ומובילי דעת קהל וגיליתי מגה חנות בגודל של 550 מ"ר, מעוצבת, מחולקת למדורים וקלה להתמצאות, עם מאות פריטים לכל המשפחה.

רשת "תמנון" נתפסה אצלי כרשת לבני נוער המציעה ביגוד צעיר במחירים נוחים. הסתבר לי שטעיתי. בחנות הענקית של הרשת גיליתי שהרשת מציעה פריטי ביגוד לכל המשפחה. מצאתי פריטים מדליקים לפעוטות ששמחו מאד עם הגרביונים הורודים שהבאתי. מצאתי פריטים מתאימים גם לגברים שבמשפחה וגם ז'קטים ועליוניות שוות לנשים. הבנתי שאפשר להלביש בבגדי "תמנון" את כל המשפחה לחורף ובמחירים שווים לכל כיס. תענוג לשוטט בחנות לעבור בין התצוגות, למדוד את השלל בחדרי המדידה הרחבים והנוחים ולהיות מופתעים מהמחיר. ראיתי שיש גם פינת מבצעים מעניינת וגם שם מצאתי פריטים מתאימים לתקופת הסתיו. עוד מצאתי שלל אקססוריז מדליקים, נעלי בית, תיקים, גרביונים, צעיפים ועוד.









 

רשת תמנון,עוברת בשנה האחרונה תהליך של התרחבות וחנות הקונספט בקניון הסינמול היא חלק מתהליך זה. לפתיחה החגיגית הגיע קהל רב שנהנה מכיבוד קל, מחווית הקניות בחנות וגולת הכותרת- הופעה של כוכבת הנוער נועה קירל שהביאה אחריה שובל של מאות ילדות וילדים להופעתה.

 


                    בצילומים- נועה קירל מגיעה להופעה ובני הנוער הממתינים לה
 
את האורחים קיבלו מיטל נחום מנהלת השיווק של רשת תמנון, לירן מלכה מנהלת השיווק של קניון הסינמול וכמובן משה שניידר מנכ"ל הקניון, שיזם את המהלך. על האירוח ויחסי הציבור הופקדה אשת יחסי הציבור של הקניון, אורית שחם-וואלך.

 
               בצילום- מיטל נחום מנכ"ל השיווק של תמנון יחד עם משה שניידר מנכ"ל הקניון

                           בצילום- אורית שחם וואלך ומנכ"ל הסינמול משה שניידר
 
מנכ"ל הקניון משה שניידר, שנכח באירוע אמר: "אנו מברכים את רשת תמנון על פתיחת החנות החדשה והמרשימה בקניון הסינמול. החנות הינה חנות ייחודית המתאימה לקהל הלקוחות שלנו, שאוהב בילויים ולייף סטייל. אנו נמשיך להקשיב לדרישת הקהל ולספק את המותגים הנכונים הנחשקים ביותר גם בהמשך."

 

בין המוזמנים שבאו לפרגן וליהנות אנשי התקשורת: אודיה השווץ, ליאור מרום, יורם מארק רייך, דינה רפאל, בועז כהן, הילה מלמד, מיכל גילת, רותם כבסה, אברהם ציבין, שרה איקו, זליג אהרונוביץ, חגית הורנשטיין, זאזא כהן, רונית קיטאי, פרומה קינד, יפה גביש, צילה לייפר, בלוגריות ואייקוני אופנה ביניהן: ורד הורן, שירי וייצנר, לורן שיין, לימור גרובר וירדן לוין,  אורטל אולמן, עדי קאופמן, שלומי וורד פורמן, עינת טל, עו"ד סופי ספקטור ועוד רבים.

 

                        בצילום- אנשי התקשורת יחד עם אורית שחם וואלך ומנכ"ל הקניון משה שניידר
 
כתובת החנות: כתובת: רחוב ההסתדרות 55,סינימול לב המפרץ, קומה ראשונה, חיפה

 

 

צילומים- מיקי אופק, שרה איקו, יפה גביש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה