רשומות

יום שישי, 4 בנובמבר 2016

פאנל 'מאושרות' במרכז פנורמה, חגיגת יום הולדת והשקת משרד חדש לאשת היח"צ לימור כרסנטי



אשת היח"צ החיפאית לימור כרסנטי חגגה יום הולדת ואת השקת משרדה שבמרכז פנורמה עם פאנל נשים אותו הנחה העיתונאי צחי קומה. בפאנל 'מאושרות' השתתפו ציפי רפאלי, נטלי דדון ולאה שנירר ולאחר מכן חגגנו כולנו ברחבה ליד משרדה של לימור, שתינו יין לבן 'פרנקוניה'  אותו מייבאת טניה קרונהאוס והתכבדנו במיני פוטיפרים מלוחים ומתוקים מבית דודו אוטמזגין. היה שמח וטעים.

פאנל הנשים התחיל באיחור עקב פקקי התנועה באזור. אך המנחה ידע להתגבר על כך והצליח לדובב את המשתתפות שסיפרו בפתיחות וכנות על חייהן האישיים. מעניין לראות נשים מפורסמות כמו ציפי רפאלי- אמא של בר רפאלי וכמה היא שונה במציאות לעומת השמועות המתרוצצות עליה. אישה חייכנית שסיפרה שבמשך השנה האחרונה השילה ממשקלה 32 ק"ג והדמיון בין בר ובינה ניכר כעת יותר מתמיד. היא סיפרה על חברותה הקרובה עם לאה שנירר "היא החצי השני שלי והיא כמו אחותי " כך אמרה. ומה שמצא חן בעיניי במיוחד הייתה האמירה שלה "אנחנו לא ממש לבושים כל עוד לא לבשנו חיוך"- כל כך נכון ויפה.

צחי קומה
 
 
 פאנל מאושרות
לימור כרסנטי, ציפי רפאלי ולאה שנירר
 
 
לאה שנירר סיפרה על חוויות הילדות שלה כבת להורים ניצולי שואה. סיפרה על אמהות בגיל מאוחר. לאה היא אם לארבעה – שני בנים מבוגרים ותאומים שאותם ילדה בגיל 49 ולאחר ניסיונות רבים. עוד סיפרה על נישואיה לאיש העסקים צחי שנירר שעסקיו מתנהלים בגרמניה ולכן הנישואים מתנהלים על קו גרמניה- ישראל.

נטלי דדון שיתפה אותנו בחוויות הילדות. הוריה התגרשו כשהייתה ילדה והאם גידלה את שלושת הבנות. לא היה קל בבית שבו האם היא חד הורית ויש לחסוך בהוצאות. אך הדרך שעשתה חישלה אותה והפכה אותה לדוגמנית מצליחה וידועה ובנוסף, נתנה לה את האומץ להחליט ללדת את בנה.

עוד נושאים שעלו בפאנל היו- השמירה על אורח חיים בריא, מחיר החשיפה בתקשורת ותובנות בנושאי אושר והעצמה נשית.

בסיום הדיון עברנו לרחבה שסמוכה למשרדה של לימור לחגיגות יום ההולדת. בין החוגגים שהרימו כוס ואיחלו מזל טוב היו- ד"ר לריסה ברק, חיים כהן מנכ"ל רפאל ורעייתו חדווה, יוני אלאדיני, ליאורה בירנהק- מרכוס מנכ"לית מפעל מנעמים, רחלי רהב, דליה נוימן, דניאל ציוני, ליאת אוטמזגין, רונה אילת, דפנה בל דדון, רונית קיטאי, נטע פלג, יורם מארק רייך ודינה רפאל, אימאן בסתוני, כרמל שבתאי, עופרה שי, ענת רייסברג, איילה וולך ועוד רבים רבים.
                   לימור ונטלי דדון
    לימור וכרמל שבתאי

היה ערב מושקע ושמח ואיחוליי להצלחה והגשמת חלומות.
צילומים- מיקי שרון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה