רשומות

יום שבת, 12 בנובמבר 2016

בית האופנה 'הגרה' משיק את קולקציית סתיו- חורף 2016-2017

 


בית האופנה 'הגרה' חביב עלי במיוחד וזאת מכיוון שהקולקציות שלו עונות על צרכי הנשים בארץ, הן מבחינת מגוון המידות, הגזרות והגילאים. לא קרה לי שנכנסתי לאחת החנויות ולא מצאתי את מבוקשי. גם השנה נוכחתי שקולקציית הסתיו והחורף לשנת 2016-2017 עונה על הציפיות והיא קולקציה אופנתית ועכשווית, נשית ומחמיאה. אני אוהבת את העובדה שטווח המידות בהגרה נע בין 38-54. ברוב בתי האופנה המידות הגדולות אינן קיימות ומשמח לראות שבהגרה יש הבנה גם לצרכי הנשים במידות גדולות.

בהשקת הקולקציה אליה הוזמנתי ושנערכה בחנות 'הגרה' בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה נכחה גם הפרזנטורית שירז טל שקיבלה את פני אנשי התקשורת הרבים ונענתה לכל בקשה להצטלם בנועם וחביבות.

שירז טל בהשקה
 
                                            שירז טל עם סולי כרמי מנכ"ל הגרה
 
מגוון הדגמים השנה הוא רחב ועשיר. ניתן למצוא מעילים ארוכים ונשפכים, מעילים בגזרות צמודות יותר ומבליטות גזרה, שמלות באורכי מיני מידה וקרסול, חצאיות עיפרון וחצאיות פליסה, חולצות שיפון, חולצות גולף, מכנסיים מחוייטים עם מותן גבוהה וכל זאת מבדים איכותיים ומשובחים המיובאים במיוחד עבור הגרה. הצבעוניות היא מתונה כיאה לחורף והצבעים הם- ירוק, חאקי, ראסט ( כתום שרוף), אגוז, גוונים של אפור מלנז', כחול לילה, חרדל אדם ודובדבן לצד שחור ולבן.

 
 

 
אני אהבתי במיוחד את ההידור שיש בפריטי הערב. סלסולים, תחרות, הדפסי טארטאן ואפילו מדי קציני- ים, כאילו חזרנו לימי האימפריה הבריטית ובנוסף פריטים המזכירים את שנות הדיסקו של המאה שעברה. מעצבות הבית; אסתי ברוך ומגי בן דוד מעבירות היטב את התחושה שהתקבלה מסקירה של הקולקציות השונות שהוצגו על מסלולי האופנה בערים מרכזיות בעולם : "סוף סוף אפשר להתלבש ועושים זאת במלוא החדווה".

אפשרויות יצירת מראה הן רבות וכל פעם ניתן לעשות זאת אפילו בהגזמה, שכבה על גבי שכבה והצטיידות בפריטים רבים מהמלתחה ליצירת מראה אחד.

 
חשוב לציין כי בבית האופנה הגרה מקפידים על פיתוח וייצור בדים וחומרי גלם בלעדיים, תוך חשיבה מרבית על עיצוב כל פריט בקולקציה.

העונה, הקולקציה היא נשית במיוחד, טרנדית ועכשווית ושואבת השראתה ממיטב המגמות העולמיות הבולטות לעונה זו.

 

בקולקציה בולטות הקבוצות הבאות:

 You're in the army now- הטרנד הצבאי ממשיך לבלוט גם בחורף זה והוא בא לידי ביטוי  לא רק בצבעי הירוק והחאקי אלא גם בגזרות בשפה צבאית: כיסים, סוגרי מתכת, רוכסנים והדפסים בצבעי הסוואה.

הבדים הבולטים בקבוצה הם בדי הפרנץ טרי, והג'רזי.

דגמים בולטים בקבוצה: מעילי קווילט מודפסים, צווארוני גולף  וגזרות שק.

בולט בקבוצה גם טרנד השכבות שמתכתב עם מדי הצבא -  ווסטים מודפסים שנלבשים על שמלות בצבעי חאקי וירוק.


 

המלכה ויקטוריה- הומאז' למלכה ויקטוריה ששלטה בבריטניה במאה ה-19. הטרנד הויקטוריאני  מאופיין במראה רך נשי. קבוצה זו עשירה בבדי ברקייד, בדי קטיפה בגוונים בורדו אדום ושחור, תחרות ופליסה.

דגמים בולטים בקבוצה:  חולצות שיפון מעוטרות בוולאנים, סריגים בשילובי קטיפה מקומטת, חצאיות קטיפה באורכי מידי וקרסול, טוניקות וגופיות קולר.  וכמובן- מקום של כבוד ניתן בקבוצה זו  למחוך הויקטוריאני: מבחר חגורות מחוך מחמיאות שיוצרות סילואט נשי.

 



Disco club – אופנת המועדונים של תחילת שנות ה- 80 חוזרת ועמה החובה להצטייד במעילי עור,

פריטים מקושטים בניטים ושאר אלמנטים של התקופה.

בולטים בקבוצה: אלמנטים מתכתיים, רוכסנים גדולים, ניטים ,פריטים רבים מעוצבים בבדים דמויי עור,

מעילי אופנוענים באורך מותן, מכנסיים עם מותן גבוהה בסיומת מתרחבת כיאה לשנות ה- 80, סריגים מטאליים, צבעי כסף וזהב, שילובי לורקס ושילובים של הדפסים.


 
 
 
 
 

דפוס ה- Tartan הסקוטי– דפוס הטארטן המזוהה ביותר עם סקוטלנד מככב החורף: בדי משבצות, הדפסים של פסי סיכה ופיפטה, גזרות מחויטות ומראה הגיק הבריטי .

דגמים בולטים בקבוצה: שמלות הסרפן מבדים מחטבים, מכנסיים מחויטים, בלייזרים בגזרות סלים, חצאיות עיפרון וחולצות שיפון עם קשירות עניבה .

קבוצה נוספת  הקיימת בטרנד זה  מתאפיינת אף היא בגזרות מחויטות אך בשילוב  רקמות בעבודה יד בסגנון גובלנים. עוד בקבוצה מעילים מחויטים באורך ברך בעלי צווארוני פיטר-פן, שמלות ומעילים בגזרותA , מכנסיי 7/8 מתרחבים ועל כל אלה רקומים פרחים בעבודת יד.


 

האדמירל- קבוצה המאופיין בשפע דגמים השואבים השראתם מעולם קציני הים של האימפריה הבריטית: מעילים הדוקים, ז'קטים עם כתפיים מודגשות, צבעי אדום וכחול נייבי וכפתורי מתכת זהובים.

בולטים בקבוצה: מעילי מקסי עם חגורה במותן מבד קרפ, ז'קטים דו צדדים מפליז, מכנסיים עם רכיסה קדמית כפולה ועוד.

 

DENIM-  בקבוצה זו מבחר גזרות מכנסי ג'ינס בשטיפות חדשות המעניקות לג'ינסים מבחר גוונים.

בנוסף קיימים דגמי מכנסי ג'ינס משולבים פנינים לבנות ושחורות. עוד בקבוצה ז'קטים מג'ינס בגזרות מחמיאות.

 

  מחירים:

  פריטי קולקציית סתיו חורף 2016-2017 נעים בטווח: 79₪ -599 ₪.

 

את פריטי "הגרה" ניתן למצוא ב-30 חנויות הרשת הפרוסות ברחבי הארץ

 

פרטים על הגרה: www.hagara.co.il

הגרה בפייסבוק-



קרדיט צילום:שי יחזקאל,אביב חופי, יח"צ, יפה גביש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה