רשומות

יום שבת, 19 בנובמבר 2016

רשת הולנדיה מתחדשת ומחדשת עם מוצרים לשינה בריאה

                         בצילום- מנכ"ל ובעלי רשת הולנדיה אבי ברססת

השבוע הוזמנתי לרשת 'הולנדיה' בסניף נשר כדי להכיר את הפיתוחים החדשים בתחום מוצרי השינה ולהאזין להרצאתו של אבי ברססת הבעלים ומנכ"ל הולנדיה בנושא השינה. לפני כשנה יצא ספרו של אבי 'לילה במתנה' ספר העוסק בנושא השינה עם שלל המלצות, טיפים ורעיונות שמטרתם לעזור לכולנו לישון טוב יותר. הספר עומד להיות מתורגם לאנגלית ולשפות נוספות והוא יופץ בארצות רבות.

בעיניי, אבי ברססת הוא גורו של שינה טובה. הוא מומחה בינלאומי בנושא זה וההמלצות שלו מוכיחות את עצמן. "אני אוהב לישון" אמר אבי "ומה איתכם?" ובאמת, מי לא אוהב לישון? אני לא מכירה כזה. " התמזל מזלי שאני עובד בעבודה אותה אני אוהב. חקר השינה הוא גם תחביב וגם התמחות". כך אמר לקהל המאזינים שהגיעו להאזין לו וביניהם אנשי עסקים מתורכיה, בכירי רשת הולנדיה, נציגי התקשורת ועוד.
                   בצילום- מנעימים לנו בנגינה בעת ההשקה
   בצילום- סברינה בלהסן אשת יחסי הציבור עם גדי טל אלון מנהל רשת הולנדיה

אבי רוצה שכולם ידעו איך ניתן להשיג שינה איכותית וטובה. הוא מנבא שבעוד עשר שנים כולנו נישן על מיטות מתכווננות כיוון ש"זה העתיד". בהרצאתו המעניינת דיבר על החשיבות בשינה טובה שהיא אחת משלושת הדברים הכי חשובים לבני האדם שהם- אכילת מזון בריא, פעילות גופנית ושינה שלווה. מחסור בשינה גורם לבעיות רפואיות קשות כמו פגיעה בחילוף החומרים, עצבנות, זרימת דם פגומה ועוד. נושא הנחירות זכה להתייחסות ארוכה ומעמיקה. הידעתם שנחירות עלולות לגרום לדום נשימה? אבי טוען שניתן לעזור בנושא זה ע"י כך שלא ישנים אפרקדן, אלא מכוונים את המיטה כך שהראש יהיה מוטה כלפי מעלה. עוד הסביר שיש חשיבות לגודל המיטה ולרוחבה, "לישון כמלך במיטת קינג סייז"- כך מרגישים חופשיים יותר ונוח לנו יותר. הוא עצמו ישן במיטה שרוחבה הוא 2.40 מטר. בנושא זה אני לגמרי מסכימה איתו. מיטה רחבה שבה ניתן להשתרע בנוחות מאפשרת הרגשה נינוחה ועוזרת לשינה. ומה לגבי מזרנים? ברור כמה הם חשובים לבריאות ולאיכות השינה ולדבריו אין כמו מזרוני הולנדיה העשויים באופן שיתאימו במדויק למבנה גוף האדם. " אנחנו פועלים באופן קבוע בהולנדיה כדי לחדש, להמציא, לפתח ולקדם את המוצרים הכי טובים העוזרים בשינה טובה" – אמר אבי ברססת בסיום ההרצאה.




              בצילומים- מקצת מהמיטות המתכווננות של רשת הולנדיה שיעזרו לנו לישון טוב

אז אם גם אתם רוצים לדעת יותר על שינה בריאה. אם לא הצלחתם להירדם? התעוררתם באמצע הלילה? התהפכתם מצד לצד? קמתם בבוקר עייפים יותר מאשר כשהלכתם לישון? אתם לא זוכרים את חלומותיכם? ישנים רק על הבטן ורוצים לדעת מה זה אומר? אני ממליצה לכם לרכוש את 'לילה במתנה' וכך להרחיב את ידיעותיכם בנושא הכל כך חשוב של שינה בריאה.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה