רשומות

יום שבת, 26 בנובמבר 2016

'נעמן ' חנכה חנות קונספט ייחודית בקריון קרית ביאליק

 
 


רשת 'נעמן' חביבה עלי מאז ומתמיד. אני עוד זוכרת את 'נעמן פורצלן' ואת הכלים היפים שייצרו בארץ וכשרצו להביא מתנה מפוארת, היו מביאים את הכלים של נעמן. כיום, רשת נעמן הינה בין המובילות בענף בייבוא ושיווק כלי מטבח מקצועיים ובמהלך אסטרטגי הופכת את חנויות הרשת לחנויות קונספט ייחודיות. במסגרת זו ישודרגו כ-10 חנויות ברחבי הארץ ואחת מהן היא חנות נעמן בקריון קרית ביאליק בהשקעה של כ-600 אלף ₪.

הוזמנתי לפתיחה החגיגית של הסניף יחד עם עיתונאים ובלוגרים נוספים ובהשתתפות בכירי נעמן- דודי כהן מנהל חטיבת נעמן, מרי אסולין, מנהלת סחר ורשת החנויות, תמי חסון מנהלת אזור צפון, יואלה פטרון, מנהלת מסחור חזותי ועוד. הגיעו גם מירי כהן סמנכ"ל גלאי תקשורת והדר צאירי שעל היח"צ.
                             בצילום- מרי אסולין ומהלת החנות סיגל

הסניף החדש והמעוצב באופן שלא ניתן להתעלם ממנו, משתרע על שטח של 150 מ"ר. התלהבתי מהחמימות שיש בסניף, בעקבות העיצוב החכם. זה סניף מזמין שנעים מאד להסתובב בו וליהנות ממה שיש לו להציע. התחושה היא תחושה ביתית כמו להיכנס למטבח ולפתוח מגירות כדי לגלות פריטי עיצוב מעניינים, בין המעברים מונחים ארגזי עץ וסלסלאות קש מלאות בפריטים קטנים ומפתים במחירים אטרקטיביים לאפיה, בישול והגשה. תצוגות הכלים הם על מדפי עץ גסים, שידות, מגירות ומדפים.
                                     צילום- שירה רז
 


 

בחנות מוצגים מאפיינים חדשניים ואופנתיים של סחורה שנותנת מענה מלא לצרכי בישול, אפיה, אירוח והגשה לכל פתרון החל מסירי בישול מקצועניים ועד לאחרון פריטי אביזרים משלימים לבשלנים מקצועניים וחובבניים. תמצאו מגוון עצום של סירים, כלי אפייה, סטים לאירוח, כלי אוכל ומה לא? מרי אסולין ציינה לפנינו כי חשוב לרשת שהכלים יהיו שימושיים. שלא יקנו כלי וישכב בארון. אלא, כלי קלאסי שישתמשו בו וייהנו ממנו. לדעתי, אין חשוב מכך. לעיתים, אנו בוחרים כלי כי הוא טרנדי אך לאחר מכן הוא מונח ללא שימוש. בנוסף, הרשת מלווה ביועצים קולינריים שעוזרים בבחירת הסחורה המתאימה. כיום, נושא הקולינריה מאד מפותח. רבים מאיתנו הם בשלנים ומעלים תמונות לפייסבוק ולאינסטגרם וחשוב לנו שהכלים יהיו מקצועיים, יפים ויתנו מענה מתאים.

 


 



 
מטרת הרשת היא להוביל את עולמות התוכן של כלי הבית, בישול וההגשה – תוך העצמה של מעמד המותג נעמן בשוק. הכל נעשה בחשיבה המשלבת התייחסות לחוויית הקניה של הלקוח, ערכי משפחה ובית, טרנד עולם האירוח החברתי , מענה על צרכים רגשיים ופיזיים - כל אלה הפכו לחלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו." הסבירה יואלה פטרון, מנהלת מסחור חזותי ברשת חנויות 'נעמן'.

 

המחירים ברשת נוחים ולקראת החורף יש מבצעים שכדאי לנצל.

  • בקניית פריטים עד 149 ₪ קבל 30% הנחה
  • בקניית פריטים מעל 150 ₪ קבל 40% הנחה
  • בקניית פריטים מעל 200 ₪ ומעלה קבל 50% הנחה

 בוצ'ר בלוג מקצועי בחתימת השף אסף גרניט
 בוצ'ר בלוג של נעמן. מחיר- 179 ש"ח. צילום- שירה רז
 מארז של 3 סכיני שף מקצועיות. במקום 299 ש"ח רק 89 ש"ח. כעת במבצע

בין הפריטים שבמבצע: כלי הגשה, מערכות אוכל, מגוון כוסות זכוכית לשתייה קלה, חמה, יין, מחלקת האפייה ועוד.

עד 50% הנחה על מחלקת הבישול והטיגון

המבצע יערך בין התאריכים:

01/11/2016-15/12/2016

ברשת חנויות נעמן בכל רחבי הארץ


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה