רשומות

יום שישי, 18 בנובמבר 2016

התכשיטים השמחים של רחלי בן גלים



רחלי בן גלים היא אושיה מוכרת וידועה בחיפה ובקריות. עיתונאית ואשת חברה שכמעט כל צעד שלה מסוקר ומדווח במדורי החברה בעיתונים. כמו כולם, גם אני קראתי את הדיווחים השונים אך לא הכרתי אותה. לפני כשנתיים פתחתי את הבלוג שלי העוסק בנושאי לייף סטייל, אופנה ותרבות וכתוצאה הכרתי אנשים מעניינים רבים וגם את רחלי. נפגשנו באירועים שונים, שוחחנו והתיידדנו. הכרתי אותה כעיתונאית מקצועית וותיקה בתחום וגם כאישה החיה ונושמת אופנה, הלבושה תמיד נהדר. השבוע הכרתי צד נוסף ויצירתי שלה- עיצוב תכשיטים. באירוע מכירה שערכה בביתה נחשפתי למגוון הרחב של תכשיטים שהיא יוצרת.
 
 
 

התכשיטים שרחלי מעצבת הם תכשיטי אופנה ייחודיים ומקוריים המשלבים בין סוגי אבנים, חומרים שונים, קשירות מעניינות וצבעוניות שמחה. המגוון רחב ומכיל שרשראות באורכים שונים, צמידים, טבעות, עגילים. אני הסתובבתי בין המבחר כאילו הייתה זו חנות ממתקים והיה קשה לי לבחור. השילוב המעניין בין החומרים- מתכות, עור, אבנים מדבר אלי ואני אוהבת תכשיטים שמשדרים שיק וקלילות.
יחד עם רחלי עדויות בשרשראות וצמידים פרי עיצובה

במכירה בה הייתי ראיתי איך רחלי מכירה כל תכשיט וקשורה אליו. "לא תמיד בא לי למכור אותם" אמרה. "אני נקשרת לתכשיטים שעשיתי אבל משחררת". ראיתי גם איך היא יודעת להתאים לכל אחת את התכשיט המתאים לה. לי התאימה שרשרת ויעצה לי לענוד אותה בתוספת שרשרת ארוכה יותר. התוצאה שהתקבלה שידרגה לי את המראה.

 
התכשיטים שבחרתי

המגוון הרחב מאפשר להתאים תכשיט לאירועים שונים, לעבודה, למפגש עם חברות, ליציאה בערב. המחירים נגישים מאד ומתחילים ב-30 ₪. אז אם בא לכם להתחדש בתכשיט שמח או להפתיע מישהי יקרה לכן תתקשרו לרחלי, היא תדע להתאים לכן את התכשיט הנכון.

רחלי בן גלים- 054-4244292

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה