רשומות

יום שישי, 19 באוגוסט 2016

חוויה מהסרטים במתחם יס פלנט VIP בסינמול חיפה



לצפות בסרט על מסך ענק באולם קולנוע זו חוויה שונה לגמרי מאשר בטלוויזיה הביתית שלנו. נכון, מסכי הטלוויזיה גדלו, האיכות השתפרה, מערכות הסאונד טובות יותר ובכל זאת זה לא זה. ההנאה שלי מצפייה בסרט באולם קולנוע גדולה הרבה יותר. מבחינתי, אין בכלל מה להשוות. וכשאני רוצה לפנק באמת אני מזמינה כרטיסים למתחם יס פלנטVIP  בסינמול בחיפה.
 

השבוע הוזמנתי יחד עם עוד עיתונאים ובלוגרים להכיר את המתחם ששודרג מאד. משרד היח"צ של אורית שחם-וולך ארגן את האירוע המפנק והכייפי. אני חושבת שללכת לצפות בסרט במתחם הVIP- מאפשר חוויה כוללת הרבה יותר מהסרט עצמו. המתחם מציע ארוחת ערב עם תפריט עשיר, מספר סוגי יין, קינוחים, גלידות, שתייה קלה, פופקורן ונאצ'וס. הכל כלול במחיר הכרטיס. בדרך כלל כשיוצאים לסרט נוהגים ללכת למסעדה או לבית קפה לפני ההקרנה או אחריה. במהלך הסרט גם מכבדים את עצמנו בפופקורן ושתייה. עשיתי חשבון שזול יותר לקנות כרטיס כולל ל-VIP. עשו חשבון ותראו שאני צודקת. כל זה בלי שהזכרתי את האולם הקטן והאינטימי, את הכורסאות המפנקות החשמליות שניתן לכוונן עם הטיה לגב ותמיכה לרגליים. בשבילי זו חווית צפייה אידיאלית ובאמת ברגע שהרגליים למעלה, הגב מוטה לאחור והמסך ענק- אני כבר נהנית. עוד לפני שהתחיל הסרט.

ארוחת הערב במתחם שודרגה והיא היום עשירה הרבה יותר מאשר קודם. מה יש בה? מבחר לחמים, מטבלים שונים כמו- סלט טונה, טחינה, פסטו ועוד, יש סלטים להרכבה עצמית – עלי חסה, עגבניות שרי, צנוניות, תירס, פלפלים, רטבים. יש סלטים נהדרים – אני טעמתי סלט חומוס עשיר, סלט ירקות עם בוטנים ורוטב אסייתי. יש מוקפץ ירקות ונודלס, פסטה, קופיות תפוחי אדמה, פיצות, קינוחים וגלידות של בן אנד ג'ריס. וכמובן פופקורן, נאצ'וס, שתייה קלה, יינות ושתייה חמה.  



 





 

הסרט שצפיתי בו היה "משחקי חובה"- סרט שעוסק בצד האפל של רשת האינטרנט. עלילת הסרט מתמקדת בתלמידת תיכון אשר חיה עם אמה. היא מקבלת פניה ממשחק רשת השואל אותה האם תרצה להשתתף או לצפות במשחק. היא בוחרת להשתתף ומוצאת את עצמה במשחק תחרותי מסוכן כשאלפי צופים עשויים לקבוע את גורלה. המטלות במשחק הופכות להיות נועזות יותר, אפלות ומסוכנות יותר. סרט שמעורר שאלות מוסריות ומאד רלוונטי למה שקורה היום ברשתות החברתיות.
 

לסיכום החוויה- אני מתעתדת להגיע למתחם ה-VIP בכל פעם שאמצא תירוץ לפינוקים וממליצה לכם לעשות כמוני.


צפייה מהנה לכולנו.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה