רשומות

יום שלישי, 9 באוגוסט 2016

היכן תבלו את ט"ו באב? לתיירות צובה הצעה רומנטית במיוחד.


ט"ו באב רומנטי בתיירות צובה
שישי - 19.8.2016
סיור יין * טעימות יין וגבינות * ארוחת בראנץ' מפנקת * סדנה ליצירת לבבות משוקולד


 
חג האהבה בדרך וזו ההזדמנות המושלמת ליהנות מביקור רומנטי קסום באתרי התיירות של קיבוץ צובה שמזמינים את האוהבים ליום חווייתי מסוג אחר.

פותחים את היום (10:00) בסיור רגלי מרתק בהדרכתו של ראובן קליפון היוצא מלובי המלון, ולוקח את המבקרים לשוטט בכרמי הקיבוץ בו גדלים ענבי היקב מהם נעשה היין האיכותי של יקב צובה, לראות מקרוב את הגיתות העתיקות ולקבל הסבר על ייצור היין בעת העתיקה באזור. במרכז המבקרים המשופץ והמשודרג של יקב צובה שם יפגשו המטיילים את יינן היקב, פול דאב שייתן סקירה על ייצור היין כיום.

 

לאחר טעימות היין יוכלו המבקרים להמשיך ללובי מלון צובה וליהנות מארוחת בראנץ' מסורתית המתקיימת בלובי המלון מדי שישי בין השעות 10:00-14:00 שתוקדש הפעם במיוחד לחג האהבה עם קינוחים מפתיעים ושושנים על כל שולחן. התפריט, אותו רקח שף המלון, אסף צמיר לשעבר שף מסעדת צ'אקרה הירושלמית, כולל מגוון גבינות מלוחות, רכות וצהובות, לחמים כפריים טריים, שקשוקות בצבעים שונים, אנטי-פסטי עונתי, דגים מעושנים, פשטידות, מיני פסטות, לזניה, גראטן תפוחי אדמה, אנטיפסטי, סלטי העונה צבעוניים, סלטי קינואה ובורגול, ריבות הבית ועמדת קינוחים מפנקת הכוללת עוגות פאי ועוגיות. שתייה קלה וחמה.  


 

להשלמת החוויה ניתן ליהנות מסדנת יצירה בשוקולד למבוגרים. קפצו לחוות השוקולד גליתא שבצובה שם מכינים לכם במיוחד סדנאות שוקולד גם למבוגרים והקהל מוזמן ליצור משוקולד לבבות רומנטיים ולהעניק לבן/בת הזוג.

 

 


 

הסיור, הבראנץ' וסדנת השוקולד בתיאום מראש בלבד בטל 02-5347090.


 

תאגיד תיירות צובה כולל מספר אטרקציות לכל המשפחה . מלון צובה, פארק קיפצובה, חוות השוקולד גליתא צובה ויקב צובה האיכותי.

גליתא - בחוות השוקולד גליתא צובה, הסניף השני של חוות השוקולד גליתא אותו הקימה השוקולטיירית גלית אלפרט, יכולים ההורים והילדים ליהנות ממגוון סדנאות יצירה בשוקולד ביניהם: בניית בית משוקולד, פרצופי שוקולד מקושטים, אוטו משוקולד ועוד. את היצירות לוקחים הביתה בסיום הסדנא ונהנים כפליים. משך כל סדנא בין 30-45 דק' המחירים נעים בין 55-65 ₪. מתקיימות גם סדנאות שוקולד משפחתיות ואף סדנאות לקבוצות. ביקור במקום מעניק חוויה מיוחדת ואיכותית הכוללת סרט המספר את סיפור השוקולד וסיפור גליתא (ללא תשלום), במקום חנות שוקולדים מיוחדת ומגוונת בה כל אורח יכול להרכיב קופסאות שוקולד על פי טעמו האישי. לפרטים נוספים  02-5347650 סדנאות בהזמנה מראש: 02-5347650 www.galita.co.il

מלון צובה - במלון 64 סוויטות משפחתיות מצוידות הכוללות: חדר שינה, סלון ומטבח קטן. במלון בריכת שחייה (פעילה בעונה)  וגישה למסלולי סיור רגליים ורכובים. אורחי המלון זכאים לכניסה חינם לפארק הקיפצובה.

יקב צובה - יקב צובה ממוקם בהרי ירושלים. בין גתות עתיקות, טרסות קדמוניות ואדמת  טרה רוסה נטועים כרמי קיבוץ צובה מאז 1996. בכרמים 10 זנים של ענבים. יקב בוטיק צובה הוקם בשנת 2005 ומייצר כ- 60 אלף בקבוקים מדי שנה ל-7 סוגי יינות המבוססים על כרמים אלו. הגובה הרב (730+), הלחות הנמוכה, הפרשי הטמפרטורות בין הלילה ליום, ושורות הכרם הנטועות מצפון לדרום בצפיפות של 666 גפנים לדונם, יוצרים תנאים טופוגרפיים ייחודיים ואידיאליים לגידול ענבים. הבציר הלילי באוויר הקריר שומר על איכות הענבים המגיעים צוננים אל היקב. היינות המשובחים, שואבים את איכותם מניסיונם של הכורמים ואהבתם של העושים במלאכת היין.  יינות היקב כשרים למהדרין בהשגחת רבנות מטה יהודה וכשרות בינלאומית.

קיבוץ צובה מהווה נקודת מפגש עיקרית ליציאה לטיולי שטח רכובים ולמסלולים רגליים בהרי ירושלים ובשפלת יהודה.

בפייסבוק "תיירות צובה".



 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה