רשומות

יום שישי, 19 באוגוסט 2016

אתר "תיק" – חובה לאוהבות אופנה



 
כולנו יודעות שאין כמו אקססוריז לשדרג את ההופעה. תכשיטים, כובעים, תיקים, צעיפים- כל אלה הם שנותנים את הטון ומצליחים לגבש את המראה לטוטאל לוק מושלם ומקורי. בעיניי, האקססורי החשוב ביותר והמשפיע ביותר על ההופעה הוא התיק הנכון. אנחנו מתאימות את התיק הן להופעה והן למטרת היציאה. כשנצא לקניות נבחר תיק שונה מאשר לעבודה או בערב  לבילוי. ומי שאוהבת תיקים כמוני (ויש רבות כאלה) מוצאת את עצמה מחפשת ובודקת מה התחדש בקטגוריית התיקים, מה עדכני, מקורי, שונה ומיוחד.
אתר "תיק" – מותג תיקים אינטרנטי חדש ומושך, עונה בדיוק על הצורך הזה למצוא את התיק המתאים עבורנו. את התיק שכולם יתפעלו ממנו והוא מקורי וכובש. האתר הוקם בשנת 2015  מתוך רצון להיות אתר שמתחדש ומחדש, מוצא ומביא ללקוחותיו את התיקים המיוחדים והמקוריים, להתעכב על הפרטים הקטנים שעושים את התיק למיוחד ואהוב.
גלשתי באתר וקל מאד להתמצא בו. הוא ידידותי למשתמשת, צילומי התיקים איכותיים וברורים וכך גם ההסבר שניתן ליד כל תיק.
הנה דוגמא-

איך רוכשים פריט שמצא חן בעינינו? קל ופשוט- גולשים בין הקטגוריות השונות, מוצאים את התיק בו חשקנו. זה יכול להיות תיק גב, תיק צד, תיק קלאץ' או ארנק ואז מוסיפים לסל את הפריט. לא חייבים להירשם לאתר. ניתן להזמין תיק כאורחת וניתן לפתוח חשבון אישי. פתיחת החשבון גם היא קלה והיא גם מאפשרת ליהנות מהטבות שונות ולקבל עדכונים לתיבת המייל. לוחצים על כפתור ההצטרפות בפינה השמאלית של הדף, מזינים את הפרטים וזהו.
 
אני התלבטתי בין תיקי הינשופים המתוקים לבין תיקי הגב הצבעוניים. לבסוף בחרתי בתיק שיתאים וילווה אותי ביום יום. תיק צד חמוד ומתוק במיוחד, בצורת ילקוט מלבני עם רצועות כתפיים מתכווננות. התא הפנימי שלו נסגר באמצעות רוכסן והתיק עצמו באמצעות תיק תק מגנטי. תוכלו להיווכח שמבחר התיקים הוא ייחודי לאתר וברור לי שכל תיק נבחר בקפדנות ומתוך אהבה לתיקים.
 זה התיק שבחרתי לעצמי.
ממליצה לגלוש בין הקטגוריות, ליהנות מההפקה הצבעונית והמושקעת ולבחור את התיק "שלכן" . לאחר הרכישה ניתן לבחור במספר אופציות למשלוח ומה שנותר הוא להמתין לחבילה המשמחת.
לאתר "תיק"
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה