רשומות

יום שלישי, 23 באוגוסט 2016

אוהבי בשר התפקדו! רשת בורגר סאלון (מבית לימוזין) הגיעה לביג קריות.

 


יש ימים בהם נמאס לי מסלטים, עשבים, עדשים וכל שאר המאכלים הבריאים. בימים כאלה אני רוצה בשר. המבורגר עסיסי, סטייק רך, קציצות מושלמות. בא לי לנעוץ שיניים בנתח רציני של בשר. וכשאני חושבת בשר, אני חושבת לימוזין. מסעדת לימוזין ברמת ישי היא אחת ממסעדות הבשרים האהובות עלי. לא רק עלי. המסעדה נחשבת לאחת ממסעדות הבשרים הטובות בארץ ובעליה אמיר טלמור ורמי גינת הקימו רשת המבורגרים "בורגר סאלון" וכעת נפתח סניף נוסף בביג קריות. סניף שבו ניתן לאכול המבורגרים טריים, איכותיים ובסגנון הישן. או כפי שאמר לנו רמי גינת " אצלנו הבשר טרי, אין וואקום, אין ניילון, אין אריזה. הבשר נטחן מול העיניים של הלקוחות ואין הקפאה או הפשרה. אין טריקים. בשר טרי שיושן באוויר הפתוח. הלקוחות רואים מה שהם אוכלים והמטבח פתוח כדי שניתן יהיה לצפות בתהליך הכנת ההמבורגר. לא ניתן לעשות המבורגר יותר טוב ממה שאנו עושים"
                              בצילום- רמי גינת ( רואים עליו שהוא בוקר, נכון?)


                      בצילומים- כך מכינים את ההמבורגרים מול עינינו

כדי לבחון אם רמי צודק טעמתי מההמבורגר ומהמנות שהם מגישים בסניף. ההמבורגר היה מצוין. עסיסי, רך, בכל ביס חשים את טעם הבשר. הוא מגיע עם תוספות שניתן לבחור כמו ביצת עין, בצל, אסאדו מעושן, פטריות, משולשי גבינה מומסים ועוד. אני אוהבת את ההמבורגר שלי כפי שהוא. לא צריך תוספות. אני רוצה להרגיש את הבשר ואת טעמו. בהמבורגר עסיסי היחס בין השומן לבשר חייב להיות נכון. מעט מדי שומן וההמבורגר יוצא יבש וחסר טעם. בהמבורגר סאלון מקפידים על יחס מושלם בין תערובת הבשר לשומן ואכן העסיסיות נשמרת.
 

מנה מעולה נוספת שאני רוצה להמליץ עליה היא מנת הפלאפל הארגנטינאי- קציצות בשר מטוגנות בציפוי פרורי לחם על מצע ירקות. זו המנה שאזמין בפעם הבאה ולא אתן לאף אחד לגעת. אח, איזה קציצות טעימות. באמת נהדרות.
 

לא בא לכם המבורגר? יש סלטים. סלט עוף טעים או סלט רוקפור/פטה טעימים. יש גם סלופי ג'ו וסלופי עוף שזה ג'בטה ממולאת בנתחים בשר או עוף, פטריות, חסה, ירקות ורטבים. ויש גם שניצלונים נחמדים וטבעות בצל שאי אפשר להפסיק לנשנש. מה לגבי הטבעונים? ברשת דאגו גם להם ויש קציצת המבורגר טבעונית שעל פיתוחה עמלו חודשים כדי לשוות לה מרקם וטעם "בשרניים"


 

ולא נסיים ארוחה ללא קינוח. תוכלו לבחור בין מוס שוקולד ועוגת זברה.

 

אבי סיגלר, מנכ"ל הרשת סיפר לנו שאת הבשר לרשת ההמבורגרים הם מביאים מחוות הבקר שבבעלותם, חוות מרעה בת 3000 דונם בעמק יזרעאל. לאחר השחיטה ופירוק הבשר, נבחרים החלקים האיכותיים המיועדים לטחינה, הנתחים נארזים במארז רשת ומובלים בקירור ובפיקוח וטרינרי לסניפים.

 

                          בצילום- אבי סיגלר ואמיר פוסטלניק

הסניף בביג קריות הוא השביעי במספר. הרשת, אשר מנתה עד לא מזמן 4 סניפים באזור הצפון (טבעון, זכרון יעקב, חיפה ויקום) בבעלות מלאה, פתחה לאחרונה שני סניפים באזור המרכז בשיטת הזכיינות, ברמת השרון ובראשון לציון, אשר אליהם התווסף, כאמור, הסניף החדש בביג קריות. הזכיין של הסניף הוא אמיר פוסטלניק שהוא אף בעליה של חברת גדר וגן חיפה 1983 הידועה בתחום ההפקות באזור. בעוד כחודשיים יפתחו שני סניפים נוספים בקדימה וביהוד.

 

הסניף בביג קריות מעוצב כמו שאר סניפי הרשת בסגנון ובאווירה של דיינר אמריקאי ועל הקירות תלויים צילומים מחוות הבקר של הבעלים. "הסמל שלנו הוא הזאב" אומר רמי גינת. "הזאב הוא פראי ולא מודרני וככה גם אנחנו. בוקרים שמגדלים בשר וחשוב לנו שמה שאנחנו מגישים יהיה טרי ואיכותי".
 



 

 

ביום חמישי זה ה- 25.8. מתקיים בסניף ערב אסאדו גדול ושווה להגיע. אוכל מיוחד, הופעת אמנים ועוד.

 


פרטים נוספים, מבצעים, תפריט ואת רשימת הסניפים ניתן למצוא באתר האינטרנט www.burgersaloon.co.il, ובטלפון 1-700-705-715. שעות הפתיחה בכל הסניפים, בכל ימות השבוע כולל שישבת הן בין 11:00 ל-23:00. לא כשר.

 

 

 

גילוי נאות- הייתי אורחת המקום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה