רשומות

יום שלישי, 30 באוגוסט 2016

קונספט בוקס- קופסת ההפתעות שכל אישה צריכה.

 
 
 
 

כולנו אוהבות הפתעות משמחות. איזה כיף זה כשמגיעה אלינו קופסא ואנו יודעות שיש בה מוצרים מפתיעים וחדשים שנשמח להתנסות בהם. בידיים להוטות פותחים את הסרטים, מרימים את המכסה ומתלהבים ממבחר המוצרים שנבחרו במיוחד עבורנו.
 

הקונספטבוקס CONCEPTBOX—  היא בדיוק הקופסא לה ציפינו. קופסא מפנקת ומיוחדת שמטרתה להכיר למנויות מוצרים חדשים של מגוון חברות ומותגים. בכל חודש תקבל המנויה את קופסת ה-CONCEPTBOX ותוכל להתנסות בפריטים חדשים שהגיעו אליה וזאת בנוחות ובפרטיות ביתה. ומי שתעשה לייק לעמוד הפייסבוק של קונספטבוקס, תשתתף בהגרלה ויכולה לזכות בקופסת קונספטבוקס שתגיע לביתה.
https://www.facebook.com/conceptbox

תשאלו אותי, מה מייחד את ה-CONCEPTBOX? ובכן, הבשורה של הקונספט בוקס היא בהתאמת המוצרים ללקוחה על פי שאלון אישי ושליחה של מוצרים איכותיים וחדשים. זו דרך מצוינת להכיר מוצרים שרק יצאו לשוק, להתנסות ולבחון אם הם מתאימים לנו וזאת בזמן שנוח לנו.
                                                            צילום- יח"צ
                                                 צילום- יח"צ

כדי לדעת איך זה בדיוק עובד ניתן להיכנס לאתר שבו תמצאו את כל הפרטים בקלות ובנוחות-


או שאולי תעדיפו את הפייסבוק או האינסטגרם?



ה-CONCEPTBOX הוא מיזם של שלומית הררי, עולה חדשה ממיאמי שהייתה בעלת חברה מצליחה לשיווק דיגיטלי בתחום ההיטק  ושינתה מסלול. מתוך אהבתה למוצרי יופי וטיפוח פנתה לכיוון הביוטי והרצון הוא להביא לישראל קופסא שיהיו בה מוצרים איכותיים עם שירות לקוחות "כמו בחו"ל". זו לא קופסא שנשענת על דוגמיות ומוצרים לקידום מכירות וגם לא יהיו בה קופונים או עלונים שונים. זו קופסא שמטרתה היא לשמח ולפנק את המנויות, כל חודש מחדש.

אני קיבלתי להתנסות קופסת הפתעות המכילה מוצרים שמתאימים לחופשות ולנסיעות. נוכחתי כבר מספר פעמים בנסיעותיי כמה חשוב לארוז מוצרים בגודל המתאים וכמה מקום ומשקל זה חוסך.

אז מה מצאתי בקופסא שהגיעה ארוזה כל כך יפה ואלגנטי?

1.      תיק נסיעות כתום שבו תאים רבים המתאימים לאחסון ושישמש אותי מהיום והלאה בכל נסיעותיי.

2.      כיסוי עיניים פרוותי ומתוק לטיסה.

3.      קרם שיאה מוצק של MAISON DU SAVON- ראיתם כבר קרם גוף מוצק? זה קרם נהדר בעל ריח נפלא. כל חדר השינה הריח ממנו. הוא איכותי במיוחד ואחרי שהשתמשתי בו, העור הפך רך ומאד נעים למגע. הוא עשוי מבסיס שמנים ומכיל שמן קוקוס, שיאה כמובן ושמנים נוספים. הוא טבעי לחלוטין ומתאים לכל סוגי העור. זה אחד המוצרים שלא הכרתי קודם ואין לי ספק שאמשיך להשתמש בו.
 

4.      "הקוסם" של אמיקה- כל מי שמחפשת פתרונות קסם לשיער, זה המוצר עבורה. זה פריימר שמסייע בהתרת קשרים וסירוק השיער. הוא מזין את השיער, מרכך אותו ומגן עליו. אחרי שהשתמשתי בו השיער נראה מלא ברק ויפה. יש במוצר שמן אבוקדו, ויטמינים וגם גרגרי אובליפיחה. הוא ללא פראבנים, ללא מלחים, ללא סולפטים וללא צבעים מלאכותיים. מתאים לכל סוגי השיער.
 
 

5.      צללית כפולה בצבעי חום של DEVORAH COSMETICS. בדיוק הצבעים אותם אני אוהבת ומשתמשת. נעימים למריחה והצבע לא דהה גם לאחר מספר שעות.
 
 

6.      בושם מוקטן של מיו מיו לנסיעות. מגיע בבקבוק תכלכל וסופר מעוצב. מכיל יסמין, וורדים עם פצ'ולי בתיבול פלפל אנגלי. הוא מותיר אחריו ניחוח עדין ונעים ואני אוהבת אותו.
 
 

7.      מיני מקרון חמוד לאכסון תכשיט.

 

רוצה גם את להתנסות בקופסת CONCEPTBOX? השתתפי בהגרלה! שתפי את הפוסט והיכנסי לדף הפייסבוק ותני בלייק ותוכלי לזכות בקופסת קונספטבוקס שתגיע ישירות לביתך.


לפרטים נוספים-

  לאתר-


לאינסטגרם


 


.

4 תגובות: