רשומות

יום שלישי, 16 באוגוסט 2016

חגיגה בקניון עזריאלי קריית אתא- השקת מותגי "רנואר". "זברה" ו"שני"

                              בצילום- היח"צ לימור כרסנטי ומנכ"לי קניוני עזריאלי (יפית שקאלו- צילום)

היה שמח אתמול במסיבת ההשקה המפוארת שהתקיימה בקניון עזריאלי בקריית אתא. לא בכל יום מתקיימת השקה ענקית של שלושה מותגים ידועים. "רנואר", "זברה" ו-"שני". את ארגון ההשקה לקח על עצמו משרד היח"צ של לימור כרסנטי בשיתוף ההפקה של סיוון קסטיאל. ואצל לימור, כמו באירועים קודמים, מדובר באירוע מושקע במיוחד, אשר זימן לחוגגים חוויות קולינריות, סטייל, זוהר והפתעות. שמחתי לראות שקהל רב הגיע לחגוג והקניון היה גדוש במאות אנשים. מה שמצא חן בעיניי במיוחד היה הפרגון לו זכה ירון ספיר- מנכ"ל עזריאלי קריית אתא. חבריו המנכ"לים ממקומות אחרים בארץ הגיעו לכבד ולהיות איתו באירוע ההשקה. הגיע ארנון תורן מנכ"ל הרשת ואיתו מנכ"לי הקניונים בחיפה, בעכו ועוד. גם מנהלות שיווק של קניוני עזריאלי הגיעו לפרגן וזו מחווה יפה בעיניי שראויה להערכה.
 

                                בצילום- לימור כרסנטי וירון ספיר  (יפית שקאלו- צילום)
 
                             

התחושה שלי באירוע הייתה של אווירת חג. עשרות בלונים צבעוניים, דוגמניות יפהפיות מסתובבות בין החוגגים ומציעות מעדנים. שלושה מתחמים מושכים נפתחו עבור החוגגים. בקומת הכניסה מול בית הקפה "ארומה" הוצבה מכונית פתוחה שבה ניתן היה להצטלם עם מגוון אקססוריז ולקבל את צילום המגנט במקום.

ליד חנות "זברה" הצטלמו הילדים עם בובות ענק של בוב ספוג.
 
 

 


 
ליד חנות "רנואר" השמיעו מוזיקה מלהיבה בניצוח הדי ג'יי שי בן ציון ובנוסף הייתה שם עמדה של רדיו "קול העיר" וחני לביא שידרה את האירוע.
 
 
 
 

                 חנות רנואר החדשה

בקומה השלישית ליד "שני" ניתן היה לטעום מבופה עשיר שכלל מעדנים מלוחים, מתוקים ומיצים. כיבוד עשיר וטעים מאד. קולינריה במיטבה. מכיוון שכבר הזדמן לי לטעום מהתפריט במקום אני יכולה להעיד שכדאי להגיע לכאן לארוחות במשך היום. אוכל טרי וטעים מאד.

                  צילום- יפית שקאלו

 

בין האורחים זיהיתי נשות חברה רבות, אנשי תקשורת ועוד. היו בועז כהן, קארין קבסה, רחלי בן גלים, עופרה פלנטר, שרין סולן, עדי קאופמן, לימור מגן ועוד רבים רבים.

קניון עזריאלי בקריית אתא משרת את תושבי הקריה והסביבה ונעים לראות אותו שוקק חיים. אין לי ספק שתמהיל נכון של חנויות, אטרקציות ואירועים כפי שהיה אתמול, יביא לשגשוג והצלחה.

הקניון נמצא במרכז קריית אתא רח' העצמאות 37. יש חנייה במקום וללא תשלום.

4 תגובות: