רשומות

יום רביעי, 31 במאי 2023

תפריט הקיץ החדש 2023 בארוחות השף 'אצל גילי ותמר'

שמען של ארוחות השף של 'גילי ותמר' בקיבוץ יסעור, יצא למרחקים. ומי שלא מכיר ולא התנסה בחוויה הקולינרית הבלתי נשכחת, כדאי שימהר ויזמין מקום לארוחה הבאה כבר היום.

אני מכירה את קונספט שולחן השף של גילי ותמר מספר שנים, עוד כששולחן השף נפתח בביתם של גילי ותמר בגילון שבמשגב ומאז מאוהבת בהם. כל ארוחה שונה מקודמתה. בכל ארוחה מצפה חוויה שונה ומסקרנת. חוויה של אוכל משובח, מוזיקה, שמחה, יין ואלכוהול ללא הגבלה וטעמים חדשים ומיוחדים.

גילי קוצץ לקראת הסעודה

תמר מתכוננת
הצוות עומל
השולחן ממתין לסועדים

המשקאות נמזגים. הארוחה עומדת להתחיל.

הפעם, הגענו לשולחן השף כדי לטעום את תפריט הקיץ החדש. הגענו מוקדם וראינו את גילי, תמר והצוות מתכוננים לסעודה. קוצצים, מערבבים ומכינים את המצרכים. הארוחה עצמה נעשית לעיני הסועדים, החל משלב החיתוך ועד שלב הרכבת המנה. הכל ב-LIVE והסועד צופה בכל התהליך ותוך כדי לוגמים משקאות, משוחחים, מקשיבים לדרור הררי ואלי סודרי שמנגנים ושרים עבורנו.




עם ניקולאי קדוש

שולחן האבירים הענק יכול להכיל 40 סועדים והאולם נעים מאד, המטבח ממול על שלל אביזריו ויש גם חדר יינות בקצה ובו ניתן לארח לארוחות פרטיות ואינטימיות.

לפני שגילי הקים את ' אצל גילי ותמר' הוא עבד כשף במלונאות. למד בליון שבצרפת והתמחה במכון לקולינריה בניו יורק. מומחה להקמת מטבחים גדולים מאפס. בשולחן השף ביסעור ניתן לקיים מפגשים עסקיים, גיבושים קבוצתיים, לחגוג ימי הולדת וימי נישואין, או כל אירוע מיוחד ופרטי ובלתי נשכח. הארוחה כוללת 7 מנות ומלווה ביין ואלכוהול חופשי.

גילי ותמר

תפריט הקיץ החדש מציע מנות חדשות ורק מנה אחת אייקונית נשארה מהתפריט הקודם וזה סיגר הלוקוס המטריף. אנחנו טעמנו מספר מנות שמתוכן יבחר השף את המוצלחות ביותר. התפריט החדש יתחיל ב- 1/6.

מה אכלנו?

התחלנו עם מרק כרישה ושורשים. מרק קרמי, מעודן ומיוחד וטעים מאד. הציפיות נוסקות לאחר המרק, כי זו התחלה מצוינת



המנה הבאה- סביצ'ה טונה כחולה עם קרם אבוקדו. עוד מנה נהדרת, עסיסית, מלאה בטעמים ומיוחדת שהתענגו עליה.




כעת, למנה היחידה ששרדה ונכנסה לתפריט הקיץ. סיגר לוקוס. ברור לי מדוע נשארה. זו מנה מדהימה, מקורית, ייחודית וטעימה ברמות על. הרוטב המיוחד הוא סוד שאותו למד גילי ממאמא מרוקאית מדימונה.


עוברים למנת באס ים. גילי מטפל בעדינות בדגים ומצליח לשמור על טעמם העדין. בשר הדג רך ונימוח והמנה סוגרת את פרק הדגים בהצלחה רבה.






המנה הבאה- כבד אווז עם פטריות על מצע פיצוחים, ברוטב יין. גם במנה זו ניכרת המקוריות הקולינרית של גילי. זו מנה ייחודית וטעמי הכבד, הפטריות והפיצוחים משתלבים להרמוניה מופלאה. אהבתי גם את שילוב המרקמים השונים שנע בין רך, לקראנצ'י.

כבד אווז טרי



עוברים למנת העראיס אנטרקוט. הפירוש שנותן גילי לעראיס מיוחד במינו ומהזכיר לי הכנת סושי. גילי חותך את הבשר, מקצץ ואז מגלגל את הבשר לתוך דפי בצק דקיקים. הטעם עדין, מיוחד ומקורי.








אני כבר מתקשה להכניס פירור לפה. אבל, הגיע תורן של הצלעות ושל רצועות הסטייק ומי שאוהב , כמוני, צלעות טלה ימצא לפתע שיש לו עוד מקום.





ולמנת הקינוח המקורי והמפתיע בטעמיו. הקינוח מורכב מ-3 סוגי טראפלס, גלידת מלאבי עם סירופ זעטר וקוביות תמרים קפואים, תאנים צלויות, קדאיף ממולא בחציו קרם בוואריה ובחצי השני קרם סחלב ומעל רוטב קוקוס. הגלידה מעלפת. לא יודעת איך אבל אכלתי גם את זו של ניסן. אהבתי גם את הקדאיף המפתיע ואת טרפלס השוקולד.





לסיכום, ערב קולינארי ייחודי שנמשך כ-5 שעות ושילווה אותי עוד ימים רבים. כל המנות שהוגשו היו מקוריות, ייחודיות, טריות ואיכותיות.

חשוב לציין שיש מנות גם לצמחוניים וגילי מכין עבורם מנות מושקעות ואיכותיות וללא בשר.

ממליצה בחום רב להגיע ולחוות. מובטחת לסועדים חוויה שלא ישכחו. ויש לי אזהרה קטנה- מי שמגיע פעם אחת מתמכר ויגיע שוב ושוב.

יש להזמין מקום מראש.

"אצל גילי ותמר"- קיבוץ יסעור

טלפון להזמנות 052-877-7418

מחיר- 700 ₪ לזוג.

 בפייסבוק- לחצו כאן 

צילומים: ניסן גביש

גילוי נאות: היינו אורחי גילי ותמר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה