רשומות

יום רביעי, 10 במאי 2023

אוהבים אוכל הודי? רוצים להכין בבית בקלות ומהירות? הכירו את סדרת התבלינים והתערובות המוכנות של חברת סואנה ההודית+ מתכונים להכנה.

קרדיט צילום מהרגה 

ביקרתי בהודו מספר פעמים והתאהבתי באנשיה, בנופיה ומאכליה. אפילו לחריפות באוכל התרגלתי ואף עברתי 2 סדנאות להכנת אוכל הודי. המטבח ההודי ידוע בשימוש בתבלינים רבים ובתהליכי הכנה די מסובכים. לכן, שמחתי להיווכח שחברת מהרג'ה החלה לייבא לארץ סדרת תבלינים ותערובות למנות הודיות מהירות וקלות הכנה.

חברת "מהרג'ה" היא חברה משפחתית הפועלת בארץ כבר 40 שנים ומייבאת מוצרי מזון מהודו. בין היתר, היא מייבאת גם את תבליני חברת סואנה (SUHANA) ההודית, הידועה במגוון תבלינים ותערובות המוכנות לשימוש ומשווקות ברחבי העולם ומקלה על תהליך הכנת אוכל הודי.

החברה מציעה בסיסים המשמשים להכנת "מזון מהיר" אך עם כל יתרונות הבישול הארוך – המטרה: לשמור על טעם מקורי לצד הכנה בקצב מערבי. כעת, לראשונה, סדרת מוצרים ייחודיים שלה משווקים בישראל על ידי חברת "מהרג'ה".

קרדיט צילום מהרגה 

אחד המאפיינים של המטבח ההודי הוא ריבוי התבלינים בכל מתכון. לרוב מתכון של מנה הודית בסיסית יכיל לא פחות מ - 20 תבלינים שונים. כעת, ניתן ליהנות מהטעמים המגוונים ולעשות זאת באמצעות פעולה אחת פשוטה.

מוצרי הסדרה מכילים תערובות מתאימות בעיקר להכנת עוף/פניר/סויה ומאפשרים הכנת מנות הודיות מגוונות. בין השאר: באטר צ'יקן, צ'יקן טנדורי, צ'יקן טיקה, פניר באטר, פניר טיקה.

קרדיט צילום מהרגה  

אני הכנתי בבית את הצ'יקן טנדורי. הכי קל ומהיר שאפשר ויצא טעים ונהדר. לא חריף כלל, פיקנטי ועסיסי. הוספתי ליד העוף את הפאפדם- קרקר הודי והיה מושלם.






להלן המתכון לצ'יקן טנדורי והכנת הפאפדם

צ'יקן טנדורי

1.    יש לערבב את תכולת השקית עם 200 מ"ל קרם קוקוס עד לקבלת תערובת אחידה.

2.    יש לקחת כ-1.5 ק"ג עוף (שוקיים מחורצים/ כנפיים/ פרגיות וכו'), למרוח היטב מכל הכיוונים בתערובת התבלינים שהכנו בסעיף 1 ולהשרות במשך שעה.

3.    לצלות על המנגל/ מחבת פסים.

פאפדם





לחמם מעט שמן במחבת ולהכניס דף אחד של פאפדם לתוך השמן החם לכ- 5 שניות עד שהצבע משתנה. חשוב לוודא שכל חלקי הפאפדם נוגעים בשמן.

מתכונים נוספים לתערובות השונות:

באטר צ'יקן

קרדיט צילום מהרגה 

1.    יש למרוח 250 גרם עוף חתוך לקוביות (חזה או פרגית) במיונז ולהניח בצד לכ-20 דקות (המיונז הוא תחליף לחמאה ומטרתו לרכך את העוף).

2.    יש לערבב את תכולת השקית עם 100 מ"ל קרם קוקוס עד לקבלת תערובת אחידה ולהניח בצד.

3.    במחבת יש לחמם 2 כפיות שמן, להוסיף 150 גרם עגבניות מרוסקות ולבשל כ-2 דקות על אש נמוכה.

4.    יש להוסיף את התערובת שהכנו בסעיף 2 ולבשל כ1-2 דקות נוספות על אש נמוכה.

5.    להוסיף את העוף מסעיף 1 יחד עם 200 מ"ל מים פושרים ולבשל כ-6 דקות.


קרדיט צילום מהרגה 

צ'יקן טיקה


קרדיט צילום מהרגה 

1. במחבת יש לחמם 3 כפיות שמן, להוסיף 250 גרם עוף חתוך לקוביות. חזה או פרגית. לצרוב מכל הכיוונים למשך 12-15 דקות ולהסיר מהאש.

2. בסיר, יש להוסיף 600 מ"ל מים ואת תכולת השקית, לערבב עד קבלת תערובת אחידה ולבשל על אש נמוכה כ-10 דקות.

3. יש להוסיף לסיר את העוף משלב 1 ולבשל יחד כ- 2 דקות.

קרדיט צילום מהרגה 

 

המוצרים הינם כשרים (בית יוסף)  והם מגיעים במשקל של 50 גר' 

עלות: מחיר מומלץ לצרכן לתבלין /תערובת :  14.90-18.90 ₪ 

ניתן להשיג: מהרג'ה- העבודה 34 אשדוד או באתר החנות www.maharaja.co.il  או בחנויות הודיות/ אסייתיות וחנויות מזרח ומערב.

 

חברת מהרג'ה, המשווקת הבלעדית של מוצרי סוהנה בישראל היא חברה משפחתית חברת מהרג’ה התחילה את דרכה בשנת 1984 ע”י בני הזוג אסטיוקר תחילה במטרה לשמר את מנהגי העולים מהודו ולספק את צרכיהם ובמהלך השנים לספק את הביקוש ההולך וגדל של מטיילים ופודיס חובבי אוכל הודי . מהרג’ה מייבאת מוצרי מזון למטבח ההודי, תבלינים הודים, קטניות מיוחדות, כלי מטבח ייחודיים, חומרי גלם אותנטיים ליצירת אוכל הודי אותנטי, ריחני והכי חשוב טעים.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה