רשומות

יום שבת, 3 ביוני 2023

המותג הבינלאומי ניין ווסט השיק בצפון הארץ, בקניון עופר הקיריון, חנות דגל סטייל ניו יורק

סניף הדגל של ניין ווסט בצפון צילום דורון גולן

מי מכן לא מכירה את המותג הבינלאומי האהוב ניין ווסט? מותג ידוע לנעלים ותיקים המציע דגמים ייחודיים וטרנדיים.

ביום חמישי בערב (1.6) השתתפתי בהשקת חנות הדגל בצפון, בקניון עופר הקריון, שנפתחה בהשקעה של חצי מיליון ₪.


להשקה החגיגית הגיעו בכירי קבוצת בריל, המייבאת ומשווקת את המותג הבינלאומי, ניין ווסט, אנשי תקשורת, משפיענים וקונות רבות שניצלו בהתלהבות את הנחות יום הפתיחה.

האירוע כלל מינגלינג אופנתי, טקסט קביעת מזוזה, גזירת סרט, השקת קולקציית קיץ 2023 וחשיפת החנות הזהה בעיצובה לחנויות הדגל של המותג בניו יורק. אהבתי את העיצוב העכשווי והטרנדי שמאפשר לקונות למצוא בקלות את הדגמים המועדפים עליהן, בסניף מלא אור, רחב ונעים.

ובלי נשנושים טעימים אי אפשר

בין עשרות המוזמנים נכחו גם: אלמוג שרעבי - מנכ"ל ניין ווסט ישראל  וגיא קרן מנכ"ל קניון עופר הקריון. 

מימין גיא קרן מנכל עופר הקריון  ואלמוג שרעבי מנכל ניין ווסט צילום דורון גולן  

את האירוע פתח אלמוג שרעבי, מנכל המותג ניין ווסט ישראל שאמר: "השקענו בפתיחת הסניף כחצי מיליון ₪, והוא מעוצב בקונספט החדש של חנויות המותג בבירות העולם". לדבריו: "קיבלנו החלטה להתרחבות כוללת של המותג ניין ווסט בישראל שנמצא במגמת צמיחה מתמדת, בהתאם לאסטרטגיית המותג העולמית מתוך רצון להמשיך ולתת ללקוחות חווית קנייה יוקרתית בינלאומית עם דגש על שירות פרסונלי. עוד אמר שרעבי:  "החלטנו לפתוח חנות דגל לתושבי צפון הארץ, ובחרנו בקניון עופר הקריון הנחשב למוביל ולגדול בצפון, אליו מגיעים מכל האזור". 

גיא קרן מנכ"ל עופר הקריון חתם את האירוע ואמר: "אנו שמחים ומתרגשים עם פתיחתו של סניף הדגל של רשת NINE WEST בצפון הארץ. פתיחתו של סניף זה הינה חלק ממהלך ענק המתרחש בתקופה זו בעופר הקריון".

כאמור, כלל האירוע גם השקת קולקציה חדשה של נעליים ותיקים לנשים לקיץ 2023. זו קולקציה מקסימה (ואני באמת אובייקטיבית) עכשווית מאד ושיקית. יש בה מגוון גדול של נעליים ותיקים ומבטיחה לכן שתרצו לרכוש מספר פריטים ותתלבטו כמוני מה לרכוש.






הצבעוניות השנה בולטת ואהבתי את צבעי הקשת בענן ואת הגימורים המטאליים.

אהבתי גם את הדגמים הזוהרים יותר עם המראה המבריק והמנצנץ. מתאים מאד לכל האירועים הקיציים ועונת החתונות.





תוכלנה למצוא בסניף סנדלים, נעלי עקב, סניקרס, נעלי ספורט, מוקסינים, כפכפים, תיקים מעוצבים, ארנקים ועוד, במחירים הנעים בין 350 ₪  עד 1,000 שח

 

 

 

תגובה 1:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק