רשומות

יום שלישי, 30 במאי 2023

המותג "מון פלאטין "השיק את סדרת צבעי השיער החדשים לשנת 2024

צילום ערן חן

אתמול השתתפתי בהשקה נוצצת במיוחד, בסגנון הוליוודי, של המותג "מון פלאטין," שבה התוודענו לסדרת צבעי השיער החדשים והמהפכניים לשנת 2024.

מאות מעצבי שיער מובילים מהארץ ומהעולם נכחו בהשקה המפוארת שכללה הופעות, רקדנים, קייטרינג משובח והשיא- תצוגת תספורות ותסרוקת של דוגמניות רבות ומעצבי שיער של המותג.

צילום ערן חן

צילום ערן חן
צילום ערן חן
צילום ערן חן








ניסים מזרחי, מנהל המותג של מון פלאטין, התפנה אלי לראיון קצר ובו סיפר על המותג ועל הפיכתו למותג עולמי מוביל ב-50 מדינות בכל העולם.

" מון פלאטין" הוא עסק משפחתי הקיים מזה 30 שנה ואני הדור השלישי בעסק" אמר ניסים " ואנחנו הולכים לשנות את כל תחום צבעי השיער עם המוצר החדש שפיתחנו ואותו נייצא לכל העולם".

ניסים מזרחי, מנהל המותג של מון פלאטין
ניסים מזרחי וגולן נהרדעא - בעל משרד היח"צ גולן נהרדעא קומיוניקיישן

התקשורת בפעולה

מהי המהפכה של מון פלאטין?


צילום ערן חן

כאמור, החברה קיימת כבר 30 שנה, פיתחה וייצרה במשך השנים כ-700 מוצרים שונים לכל נישת מוצרי השיער. לאחרונה פיתחה החברה מוצר חדש בתחום צבעי השיער המקצועיים Mon Platin Professional המיועד רק למעצבי שיער ולשוק המקצועי, ולא ניתן לרכשו במדפי חנויות הפרפומריות. Full Cover הוא המוצר החדש של "מון פלטין" שמחולל מהפכה בעולמות צבעי השיער.

כדאי שתדעו כי בתחום צבעי השיער ישנם 2 סוגי צבע לשימוש וכל מעצבי השיער בעולם משתמשים באותה שיטה: "צבע קבוע" שנועד לצביעת שורשי השיער ושיער שיבה, הוא צבע המותאם לטון ולגוון השיער של הלקוחה. וישנו צבע "חצי קבוע" שמגוון שיער מובהר ומכיל ריכוז נמוך במיוחד של אמוניה אם בכלל. לכל מעצב שיער יש במספרה מדף לצבע "קבוע", ומדף שני לצבע "חצי קבוע".

המהפכה של מון פלטין היא בכך שהחברה פיתחה ליין חדש Full Cover שהוא פטנט בלעדי שלהם, שמייעד צבעי שיער לפעולה נוספת, המשנה צבע קבוע לחצי קבוע. כלומר, שתי פעולות במיכל אחד המתאים לשתי המטרות. עבור מעצב השיער מדובר בחיסכון משמעותי בעלויות היות ורוכש רק מוצר אחד, וגם חיסכון משמעותי במקום אחסון במספרה. ויש גם תרומה לקהילה בשמירה על כדור הארץ והסביבה של חברת "מון פלטין", שמפחיתה בחצי את כמות מוצרי האריזה.

צילום ערן חן

יותר מזה, אם עד היום לכל מעצב שיער ישנה היכולת לייצר 20 גוונים, הרי שהחומר החדש Full Cover מציע קטלוג עם 400 גוונים חדשים כמותם טרם נראו, זאת בעזרת פורמולות מיוחדות שהחברה מספקת למעצב השיער. כך - כל מעצב שיער הופך לאמן שמייצר אמנות לשמה. הוא יכול להמציא את הגוונים הבלעדיים שלו וליצור לוק ייחודי לכל לקוחה לפי בחירתה, גוונים מיוחדים שאין לאף אחת אחרת.

השינוי משמעותי גם בתהליך עבודה ממה שנהוג עם צבעי השיער הקונבנציונליים בו מעצב השיער מורח את הצבע על שורשי השיער בעזרת מברשת, פעולה שלוקחת כ-20 דקות לפחות. את החומר החדש לא מורחים על הראש, כי אם שופכים ומקציפים! תהליך קל ונוח שלוקח רק בין 5-7 דקות בלבד.

ומה עם התוצאות?

השימוש במוצר החדש של "מון פלטין" מעניק ללקוחה רווח כפול, כי מעבר לגוונים חדשים וייחודיים, במהלך הצביעה מתקיים גם תהליך של שיקום השיערה, כי כששיער נצבע בבלונד נוצר נזק אותו ניתן לשקם בזכות Full Cover.

והתוצאות? הן גבוהות וטובות עד פי 35% יותר משאר המוצרים בשוק של המתחרים הדומיננטיים, השיער מלא ברק, רך, ובעל נפח ותנועה, והצבע נשמר לאורך זמן. המוצר החדש Full Cover של מון פלטין, גם מגוון, גם מציע מגוון רחב וחדש של צבעים וגוונים ליצירת מראה ייחודי לכל אחת, וגם משקם את השיערה.

מי היא חברת מון פלטין, Mon Platin

מוצרי החברה הם כחול לבן ומיוצרים בישראל, משווקים בישראל וב-54 מדינות בעולם. מוצרי החברה הם זוכי תחרויות רבות, ואף קיבלו אות הוקרה מנשיא המדינה מר רובי ריבלין כייצואן מצטיין לשנת 2013.
המפעל פועל תחת תקן GMP קוסמט ISO 22716 התקנים המחמירים ביותר לייצור מוצרי קוסמטיקה, במפעל מכשור חדיש עם טכנולוגיות מתקדמות ביותר, ועם מעבדת מחקר ופיתוח פנימית המפתחת מוצרים חדשניים באיכות הגבוהה ביותר בהתאם לצרכי הלקוחות.
המפעל מקפיד על בקרת איכות בתהליכי הייצור, ומפנה משאבים, חשיבה חדשנית ושנים של ניסיון למתן הפתרונות הטובים ביותר ללקוחות ומוצרים חדשניים והאיכותיים ביותר.

המוצרים לא נוסו על בעלי חיים 

להשיג במספרות המקצועיות המובילות בכל רחבי הארץ.

אתר: https://www.monplatin.co.il/

פייסבוק : https://www.facebook.com/MonPlatinIsrael/

אינסטגרם : https://www.instagram.com/monplatin_il/

 





 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה