רשומות

יום חמישי, 1 בדצמבר 2022

מסעדת HAMBER BURGER בנחף מציעה תפריט המשלב המבורגרים מושחתים ומנות ים תיכוניות.


מגיעים לטייל בגליל? קבלו המלצה על מסעדת בשרים מצוינת הממוקמת בכפר נחף. המסעדה בבעלות השף הייתאם מצרי שהגשים חלום ופתח לפני כשנה את מסעדת HAMBER. הייתאם התמחה במשך שנים בטיפול בבשרים ובמטבח הים תיכוני. אחרי שסיים את לימודיו ב"דן גורמה"- חיפה, טס למספר שנים לארצות הברית ושם עבד והשתלם במסעדות המבורגרים קלאסיות. כששב לארץ עבד במסעדת 'מאמא מיה' בכרמיאל ולאחר מכן פתח את המבר בורגר קומבר.





מלבד המבורגרים מיוחדים במינם תמצאו בתפריט מנות קומפיר- תפ"א מוקרמים עם תוספות שונות ומפתיעות ורוטב שמנת, זו מנה פופולרית מאד בתורכיה. וגם סלטים ים תיכוניים, פירות ים, רביולי ופסטה.

אוהבי ההמבורגר יחגגו כאן עם ההמבורגרים הייחודיים שמציע התפריט למשל:

דאבל המבורגר- 400 גרם של בשר טרי טחון, חסה, בצל סגול, עגבניה, מלפפון חמוץ ורטבי הבית (63 ₪)

המבורגר שאטו: 400 גרם בשר טרי טחון על המקום, כבד אוז, ריבת בצל, חסה, בצל סגול, עגבנייה, מלפפון חמוץ ורטבי הבית (86 ₪)

המבורגר אטומי: 1.2 ק"ג בשר עגל טרי טחון על המקום. גבינת צ'דר ואמנטל צ'ימצ'ורי ופלפל חלפיניו. חסה, בצל סגול, עגבנייה, מלפפון חמוץ ורוטב הבית. כולל מנת צ'יפס. (189 ₪) נראה אתכם מחסלים מנה כזו.

המבורגר מרקש- 200 גרם בשר טרי טחון על המקום בשילוב שווארמת כבש מובחרת וצנובר, חסה, בצל סגול, עגבנייה, מלפפון חמוץ ורטבי הבית (54 ₪)

ויש גם המבורגר באיירן עם צ'וריסוס, לאס וגאס עם אננס, טריו בורגרס ומנות המבורגר לילדים.

המטבח הפתוח והמבהיק מנקיון

ההמבורגרים מחכים להיצלות
מבחר הרטבים. היה קשה מאד לבחור

מי שיעדיף מנות ללא בשר ימצא בתפריט צ'יקן נאגטס, פלטת מטוגנים, סלטים רעננים כמו סלט לבנוני, סלט של סבתא תורייא עם בורגול נענע ויוגורט (45 ₪) ומנות קומפייר מעוררות תיאבון כמו: קומפייר בוספורי: תפוח אדמה אפוי בלווי שמנת ושרימפס צרוב בשילוב 3 גבינות בוטיק לבחירה (42 ₪) ויש גם מנות שרימפס וקלמארי, רביולי ופסטה.

מה בחרנו לאכול?

התחלנו עם סלט חלומי עדין וטרי. גבינת החלומי נצלתה על הגריל והתווספה לסלט של חסה טרייה, עלים ירוקים, עגבניות שרי צבעוניות, בצל סגול ורוקט. שילוב פריך וטעים מאד שפתח לנו את התיאבון (38 ₪)

למנת ביניים בחרתי במנת שרימפס שהוקפץ בשמן זית, לאחר מכן נוספו עגבניות שרי , טרגון, מרווה, מיץ לימון, שום מלח, מעט אריסה ופלפל. מנה מצוינת! התענגתי על כל ביס. פשוט מושלם. (75 ₪)



וכעת להמבורגרים:

צ'יז בורגר של 200 גרם בשר טרי טחון על המקום, מלמעלה גבינות צ'דר ואמנטל. תוספות- חסה, בצל סגול, עגבניה, מלפפון חמוץ ורטבים שונים לבחירה (48 ₪) בחרנו במידת עשייה מדיום. הבשר היה נימוח, שומני כפי שצריך להיות וכייפי. תענוג של המבורגר.

סמוקי- 200 גרם בשר טרי טחון על המקום עם אסדו עגל מעושן, שום קונפי, חסה, בצל סגול, עגבנייה, מלפפון חמוץ ורטבים לבחירה (54 ₪) זה ההמבורגר שאני ממליצה עליו. הוא מיוחד והאסאדו מוסיף שכבת טעם נוספת לקציצת ההמבורגר, יחד עם שום הקונפי וגבינות הצ'דר והאמנטל הפיקנטיות, זה ביס מלא טעם ועשיר. תענוג.

המנות הוגשו בלווית צ'יפס אמיתי ומתפצפץ.

לקינוח: קפה שחור וחטיפי שוקולד.


המסעדה מציעה גם תפריט משלוחים גדול עם מבחר מנות ויש ארוחת ילדים במחיר של 28 ₪

לסיכום: מסעדה נעימה, רחבת ידיים ומעוצבת. בפתח מערכת תופים שמוסיפה לאווירה וקיר צילומים עם כל הידוענים שהגיעו ליהנות ממטעמי השף. שירות חם ואדיב ואוכל טרי, טעים ומומלץ. ניכר שהייתאם משקיע במסעדה לא רק את כשרונו אלא גם את ליבו והתוצאה ניכרת.



המסעדה ממוקמת בכניסה לכפר נחף ופתוחה בימי ג'-א' בין השעות 1200-2300. בימי שני סגור.

טלפון- 04-9122295 או 052-6409226

פייסבוק- לחצו כאן

אינסטגרם- לחצו כאן

צילומים: ניסן גביש

גילוי נאות: היינו אורחי המסעדה.




 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה