רשומות

יום שישי, 30 בדצמבר 2022

מחפשים נופש חורפי רומנטי ומפנק או משפחתי ומלא באטרקציות? מלון הבוטיק אוליב בגלבוע השוכן על פסגת הגלבוע מציע כל זאת ויותר


 לפני מספר שבועות ביקרנו בעמק המעיינות ובאזור הגלבוע והתלהבנו. הספקנו להיות רק במספר מקומות והחלטנו לחזור לגלבוע בהקדם. השבוע שבנו. התארחנו במלון הבוטיק אוליב בגלבוע וביקרנו בחוות הרוח, בהר שאול ובתצפיות המרהיבות אל עמקי הצפון.





הלינה במלון אוליב בגלבוע מאפשרת להגיע בקלות לכל אתר ואטרקציה. הן לצאת לטיולים בגלבוע, לבקר בחוות הרוח, לצאת לטיולי ג'יפים או טיולי רייזרים, לבלות בעמק המעיינות, לטבול בגן השלושה (הסחנה) לבהות בקנגורים בגן גורו ועוד.

המלון מעוצב באופן מיוחד ובסגנון שאהבתי. הוא בנוי כחצי גורן וכל הסוויטות משקיפות אל הנוף, אל עמק המעיינות, עמק חרוד ועמק יזרעאל. מול הסוויטות נמצאת רחבת אבן גדולה ויפה ובה מפוזרים מבני גזיבו מעוצבים, שולחנות וספסלי ישיבה. לשבת כאן אחר הצהריים ולבהות אל מול הנוף, מה צריך יותר מכך. למעשה, רחבה זו היא ה"לובי" של המלון. כיוון שפינת הקבלה היא קטנה ומשמשת רק לקבלת האורחים.



יורדים אל קומת הבריכה שגם היא בנויה כחצי גורן וגם בה פינות ישיבה מול הנוף. (הבריכה פעילה רק בקיץ) בקומה זו נמצא גם מתחם הספא הגדול והמפנק מבית SHARE SPA. במלון יש גם 2 וילות גדולות וילת דוד ווילת יהונתן. בוילה אחת 7 חדרים ובשנייה 8 חדרים. יש בהן סלון גדול משפחתי, מטבח, חדרים זוגיים וציוד גם לתינוקות. מתאים במיוחד למשפחות אך ניתן לשכור גם חדרים יחידים.


חדר האוכל בוילה
הסלון
חדר הרחצה בוילה של אחד החדרים

אהבתי את יצירות האמנות שמקשטות את גג המלון ואת המבנה. חסידות, שקנאים, איילים ועיזים שיצר חרש הברזל ראובן גפני. מתכתב היטב עם הציורים שבתוך הסוויטות של חיות בר.

הסוויטה שבה התארחנו גדולה ויפה. יש בה סלון וכורסאות עם שולחן אבן מעוצב, מטבחון קטן ובו פינת קפה, מכונת קפה, מיקרוגל, קומקום ומקרר קטן. מולו פינת ישיבה עם שולחן עגול וכסאות. מיטה רחבה ומזמינה והכי אהבתי את התקרה הגבוהה עם קורות העץ ואת הנברשות הגדולות והיפות.




הנברשות היפות בסוויטה

בסוויטה יש 2 טלוויזיות. חדר רחצה גדול ומעוצב עם אריחים מצוירים והמקלחון מצויד בראש גשם. מחוץ לסוויטה שולחן עגול קטן וכסאות.



ארוחת הבוקר עשירה ומיוחדת עם מבחר גדול של מטעמים. הכל טרי וקורץ. מגש גדול של גבינות משק איכותיות, סלטים מפתים, מאפים ולחמים מיוחדים, מגש פיצות אישיות, מעדני חלב, ירקות, מגוון ביצים, שקשוקות, חביתות, והיה גם סלט ארטישוק שאהבתי וסלט חצילים נהדר. ארוחה שמספיקה ליום שלם.

חדר האוכל

סלט ארטישוק וחצילים מעולה





למלון יש חדר ישיבות מצוייד המתאים לעד 10 משתתפים ואולם כנסים המתאים ל-100 איש וניתן לערוך בו אירועים ומסיבות.

מרכז הספא מבית SHARE SPA

חדר ההמתנה

פינוקים לאורחי הספא

הספא במלון מפנק במיוחד. יש בו חדר המתנה גדול ושווה להגיע מוקדם ולהמתין בו. כי יש בו יינות, עוגיות, פירות ושתייה קלה. מהנה במיוחד.

הוא כולל מתחם עם 3 בריכות זרמים, סאונה יבשה ומתחם חדרי טיפול עם 3 חדרי טיפול זוגיים.



יש בו מגוון טיפולים לבחירה וניתן לבלות בו מספר שעות מהנות ורגועות. אני נהניתי מעיסוי נהדר מידיה של ליאור, מעסה מוסמכת ובעלת ניסיון כמו כל הצוות בספא.



הכניסה לספא בתשלום נוסף ויש לתאם טיפולים מראש בטלפון: 04-9577333.

ניתן להגיע רק למתחם הספא והוא מתאים לאירועי ימי הולדת, ימי גיבוש, מסיבת רווקות ולקבוצות. ניתן לשריין את כל המתחם לאותו יום לקבוצה.

המלון מציע מבצעים שונים כמו 2 ילדים חינם באמצ"ש והמחירים כעת בתקופת החורף נוחים במיוחד ושווה מאד לנצל (החל מ-522 ₪)

לסיכום- מלון בוטיק מפנק המציע חדרים מעוצבים ויפים, ארוחת בוקר טעימה ומצוינת ונמצא במיקום מושלם בגלבוע ומאפשר יציאה לסיורים ואטרקציות בסביבה או שעות של כיף בספא המפואר.

כתובת: דרך נוף גלבוע, כביש התענכים. גלבוע. בוויז- מלון אוליב בגלבוע

לאתר אוליב בגלבוע- לחצו כאן

רשת מלונות אוליב בפייסבוק- לחצו כאן

היכן לטייל בסביבה?



האפשרויות רבות מאד. מגוון של נקודות תצפית ומסלולי הליכה, טיולי ג'יפים ורייזרים, עמק המעיינות שדורש יום שלם כדי לטייל בו. גן השלושה (הסחנה) טמפרטורת המים בו 24 מעלות לכל אורך השנה וניתן בהחלט לשכשך במימיו גם כעת. גן גורו, המשכן לאמנות בעין חרוד, חוות הרוח בגלבוע ועוד.

אנחנו בחרנו הפעם להגיע לחוות הרוח ולכתף שאול.

כתף שאול



מכתף שאול ניתן לצפות על עמק המעיינות ועמקי הצפון, הרי הגלעד ועד החרמון. הנוף מדהים, שדות ירוקים, ברכות דגים ואף ניתן לראות כיצד הר הגלבוע משתפל אל העמק. כל כך יפה. יש במקום חניון ויש שביל תנכי המיועד למשפחות עם פסוקים הקשורים למקום. יש שולחנות לפיקניק וגישה מסודרת. לצערי, זו לא התקופה של פריחת האירוסים. צריך לחכות למרץ.

ממליצה לכם בהתלהבות להגיע. התצפית באמת מדהימה ומיוחדת.

חוות הרוח ע"ש שלמה שמלצר







מרכז מבקרים שבו ניתן להבין את חזון הקיימות של האנרגיה המתחדשת. לשמוע את סיפור הקמת החווה ולהכיר את טורבינות הרוח ואת אגירת האנרגיה בטכנולוגיית אגירה שאובה. 

במקום יש סיורים של כשעה ורבע עם מדריכים מנוסים והסיורים מתאימים למשפחות, לקבוצות, לתלמידים ואזרחים וותיקים.

אנחנו צפינו במרכז בסרטים על המקום ועל הטורבינות בלוויית הסברים על הפעילות. וגם על אגירת האנרגיה בטכנולוגיית אגירה שאובה- נושא ששמעתי עליו אך לא הכרתי מקרוב ומדהים בעיניי מה שנעשה.

מרכז המבקרים

בנוסף, ניתן להתרשם מ"פסל הרוח" ומהפסלים הקינטיים הייחודיים וליהנות מהתצפית המדהימה על עמק המעיינות, הרי הגלעד והגליל התחתון. 

לאתר חוות הרוח- לחצו כאן

צילומים- ניסן גביש, יפה גביש
גילוי נאות: היינו אורחי מלון אוליב בגלבוע

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה