רשומות

יום שבת, 17 בדצמבר 2022

מגיעים לבקר בירושלים ומחפשים היכן ללון? ההמלצה שלי מלון איביס סטיילס הממוקם במרכז העיר

תמיד מהנה וחוויתי להגיע לטייל בירושלים. כל כך הרבה מה לראות ולעשות. אין רגע דל. גם בחורף מציעה העיר מקומות בילוי ייחודיים ומהנים כמו WINTER LIGHTS בגן הבוטני, שוק כריסטמס בשער החדש, שוק חנוכיות ליד שוק מחנה יהודה ועוד.

היכן ללון כשמגיעים לטייל בירושלים? ההמלצה שלי מלון IBIS STYLES מרשת מלונות ACCOR הבינלאומית, הממוקם במרכז העיר, במדרחוב בן יהודה התוסס. מיקום מושלם מזה אין!

אנחנו הגענו לעיר כדי ליהנות מאווירת החגים. חג חנוכה וכריסטמס ולבקר באירוע המרהיב של החורף ה- WINTER LIGHTS בגן הבוטני. תוכלו לקרוא על כך כאן. התארחנו במלון IBIS STYLES ונהנינו מאד מהשהות במלון.

כאמור, הלוקיישן של המלון מושלם. נמצא במדרחוב בן יהודה במרכז העיר, קרוב לתחנת הרכבת הקלה (זו דרך מצוינת להתנייד בעיר. קנינו כרטיס חופשי יומי ונסענו בעיר בחופשיות לכל מקום. הן ברכבת הקלה והן באוטובוסים.) קרוב לשוק מחנה יהודה, קרוב לשער יפו, לכיכר ציון, לעיר העתיקה, מוזיאון מגדל דוד, בית טיכו, שכונת נחלת שבעה, שדירות ממילא ועוד אטרקציות, גלריות ומוזיאונים. במדרחוב עצמו תמצאו מסעדות, ברים, בתי קפה, אמני רחוב המנגנים ושרים והכל שמח ומלא בקהל מגוון.

אין מה לחשוש מהרעש כיוון שחדרי המלון אטומים לרעש ובנויים על פי הסטנדרטים והאיכויות של רשת ACCOR העולמית. בדקתי את הנושא בחדר שקיבלנו. פתחתי את החלון צלילי המוזיקה ורעשי הרחוב נכנסו פנימה למרות שהחדר היה בקומה תשיעית. סגרתי את החלון- דממה.

מבנה המלון הוא מבנה היסטורי ששופץ. ישן וחדש משולבים יחד בהרמוניה נעימה. יש במלון 104 חדרים והעיצוב שלו מושפע מהמיקום ומאווירת האזור, שוק מחנה יהודה. עיצוב קליל, צבעוני ושמח. אהבתי את צבעי הכתום והירוק בחדר. את האופניים התפוזיים והארונית הירוקה הבנויה מקוביות פתוחות ולא סימטרית. מה שהפך את החדר למתוק ואוורירי.



המסדרון לחדרים צבעוני ומואר ויוצר אווירה קלילה ומחויכת. גם הקירות של חדר המקלחת עשויים זכוכית צבעונית וכשמדליקים את האור, החדר מואר בוורוד. חדר הרחצה גדול ויפה ובעל אריחים אדומים.


אהבתי ממש את המזרן הנוח וכששאלתי לגביו נאמר לי שמדובר על מזרן ייחודי של הרשת הנקרא SWEET BEDTM BY IBIS וניתן לרכוש אותו הביתה. עוד התרשמתי מהניקיון המופתי. הכל היה ללא רבב והבהיק כאילו שהמלון נפתח השבוע. אני מציינת זאת כיוון שלא בכל מלון ראיתי זאת.

ארוחת הבוקר

ארוחת הבוקר מוגשת בקומה ה-8 של המלון. המסעדה רחבת ידיים, נעימה מאד ועם מרפסת סביב ונוף פנורמי.


הארוחה עשירה ביותר עם מבחר מאפים מיוחדים הנאפים בטאבון שנמצא בחדר האוכל. עוד תמצאו מבחר סלטים, גבינות, ביצים, ירקות, פירות, לחמים, יוגורט, עוגיות ועוגות, מיצים ומשקאות חמים. ארוחה שתספיק לכל היום. אנחנו נהנינו ממנה מאד.





לסיכום, מלון נחמד מאד, מסודר ונעים, מושלם למבקרים בירושלים המחפשים מקום לינה נוח ממנו יוכלו להגיע לכל מקום בעיר. ארוחת הבוקר במלון מצוינת וטעימה.

חשוב לי לציין שלאזרח ותיק יש 20 אחוז הנחה ממחיר החדר.

איבייס סטיילס- רחוב בן יהודה 4, ירושלים.

טלפון: *9709

לאתר המלון- לחצו כאן

בפייסבוק- לחצו כאן

היכן מומלץ לבקר כעת?

שוק מחנה יהודה

השוק נמצא במרחק הליכה מהמלון או במרחק תחנה אחת ברכבת הקלה. לא יקרה שאגיע לירושלים ולא אבקר בשוק. מלא בצבעים, טעמים, מאכלים וקהל רב של אנשים. הפעם בחרנו לאכול חצ'פורי מעולה ולרכוש לחמים במאפיית טלר. טעמנו חלווה מצוינת, שתינו משקה אתרוגים והבאנו הביתה עוגיות בשלל טעמים.




שוק החנוכיות ליד שוק מחנה יהודה

שוק שנפתח במיוחד לפני חנוכה. תמצאו בו שלל חנוכיות, אביזרי קודש ועתיקות.



WINTER LIGHTS בגן הבוטני

אירוע שכולו אור, מוזיקה, טבע וגם אוכל. הגן הבוטני עטוף כולו באורות מנצנצים. העצים המוארים משתקפים במי האגם, בין הצמחים שרשראות של אורות קטנים, דמויות של איילים, פרחים, פרפרים ואלמנטים מוארים, חלקם מנצנצים וחלקם עומדים, מעוצבים ברוח החג. תוכלו לקרוא על כך כאן.



שוק כריסטמס בשער החדש בעיר העתיקה+ ביתו של סנטה

שוק תוסס, מקושט ומלא אור. עשרות דוכנים של אוכל, יין חם ומעדנים שונים. מדי ערב יש גם מופעי מוזיקה שונים. מזכיר מאד שווקי כריסטמס בחו"ל. לא פחות שמח ויפה. בבית של סנטה ניתן לומר שלום לסנטה קלאוס ולבקר בחנות המזכרות היפה.








צילומים: ניסן גביש

גילוי נאות: היינו אורחי המלון

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה