רשומות

יום שישי, 2 בדצמבר 2022

יצאתם אי פעם לנופש בקונטיינר? הכירו את THE CONTAINER נופש בוטיק מפנק לזוגות על ראש ההר במושבה יבנאל


 

חזון וחשיבה מקורית, זו המחשבה שעלתה בי כשהגעתי לנפוש ב- THE CONTAINER. מדהים לגלות מה ניתן לבנות ממכולות ואיך אפשר להפוך אותן ליחידות נופש יוקרתיות ומפנקות במיוחד.

בני הזוג קרן ויוסי הגיעו מהשרון ליבנאל לפני שנה. הם החליטו לבנות את ביתם מקונטיינרים ובקומה התחתונה להקים 3 יחידות נופש. שמונה קונטיינרים סך הכל נדרשו למשימה וכמובן יוזמה, נחישות, חזון והצמדות למטרה. התוצאה הסופית מרהיבה בעיניי. בית חלומות בקומה העליונה ובקומה התחתונה 3 יחידות נופש מעוצבות. עד כה, הושלמה רק יחידה אחת, השתיים הנוספות עדיין לא מוכנות לאירוח.

הכניסה למתחם האירוח טובלת בירק וצמחייה. השביל מוליך אל מטבח חיצוני ענק ומשם אל דלת הכניסה. לפי המטבח החיצוני המעוצב והמטופח הבנתי מיד שלא אתאכזב ואכן היחידה יפהפייה. ניכר שהושקעה מחשבה רבה בכל פרט ופרט. קרן מספרת לנו שהעיצוב הוא של המעצבת רוני שני פלדשטיין ויצירות האמנות המקשטות את המקום הן של האמנית אפרת אילן.

הנוף מהמתחם



החדר רחב ידיים (30 מ"ר) מיטה גדולה ומפנקת, מצעים בוהקים בלובן וזרי פרחים יבשים מקשטים אותה. טלוויזיה חכמה ענקית מול המיטה ובמגירות המזנון מצאנו משחקים שונים, שחלילה לא ישעמם לנו.



משחקים במגירות

המטבח ביחידה מאובזר בכלי אוכל, מכונת קפה איכותית שטוחנת פולי קפה במקום, מקציף חלב, תמי 4 , מקרר, ופינוקים כייפים כמו: בקבוקי בירה במקרר, בקבוק יין, שוקולדים, מבחר תיונים, עוגיות נהדרות (שאפתה קרן והן טבעוניות ומעולות. ) וגם סלסלה של פירות העונה.




בדרך כלל אני לא מתעכבת על חדר הרחצה. אבל, כאן, חייבים, כי הוא כל כך יפה ומעוצב. האסלה היא כמו האסלות שהכרנו ביפן. אסלה חכמה ומחוממת עם מושב מחומם ובידה. האמבטיה היא אמבטיה עומדת STAND-ALONE עם מגש ועליו נרות אווירה, כריות שניתן להכניס לאמבטיה, חלוקים ומגבות. כמובן, מוצרי טואלטיקה.





אחרי שהכרנו את החדר היפה, יצאנו לגינה ושם מצאנו בריכה מחוממת שחיכתה לנו, ג'קוזי (SOFTTUB ) מדליק, פינות ישיבה לנוף וגינת עשבי תיבול ותבלינים.








גינת התבלינים

אחת מפינות הישיבה החמודות מאובזרת ב- FIRE FIT  "בור אש" כך שניתן לשבת לעת ערב וליהנות מהלהבות המרצדות.



כאמור, יש ביחידה מטבח חוץ ענק הכולל הכל. כיריים, מקרר גדול, תנור, טבון על גז, מיקרו, ופינת מנגל. יש שולחן גדול ומרווח לארוחות ושולחן נוסף ליד פינת המנגל.





הכל מצוחצח ומבהיק מניקיון וההשקעה ניכרת.

התחושה במקום היא של רוגע ושלווה. הפרטיות נשמרת וניתן לנשום עמוק, ליהנות מהנוף ולהיכנס לטבול במים החמימים וזה בדיוק מה שעשינו. הצטערתי קצת שלא ירד גשם, כי אין כמו גשם ולשבת בהאט טאב. אבל, גם כך נהניתי מאד מאד. עם כוס יין ביד, זרמי מים חמים. מה צריך יותר מכך? טוב, אולי ביס שוקולד יוסיף.




בבוקר התעוררנו לזריחה כתומה ונוף ערפילי. ארוחת הבוקר הוגשה בחוץ וכיוון שבעלי המקום מנהלים אורח חיים טבעוני, הארוחה היא טבעונית. זו הייתה ההזדמנות לטעום גבינת קשיו מצוינת. לאבנה טבעוני וגבינת קוטג' טבעונית. הכל היה טעים מאד מאד והמאפים החמים שהגיעו מהכפר הצ'רקסי כמא הוסיפו להנאה. ממליצה בחום להזמין ארוחת בוקר. ההנאה מובטחת.





עברנו לאכול בשולחן השני כדי ליהנות מקרני השמש בבוקר.

היכן לטייל בסביבה?

בגליל התחתון יש מקומות חמד רבים. לטייל, לשבת לקפה ולסעוד. אם תבקשו מקרן היא תשלח לכם קובץ מקומות מומלצים, כפי ששלחה לי. בקרבה לקונטיינר תמצאו את נחל יבנאל, את עין כוש ועין פטל. אנחנו בחרנו להגיע לעין שרונה הנמצא כחמש דקות ממתחם הנופש. מעיין מקסים ונחבא מן העין. בקיץ ניתן לטבול בו, אך בתקופה זו לא העזתי.





הר התבור נמצא אף הוא די קרוב והדרך לפסגת ההר מרהיבה. עלינו לפסגה וביקרנו בכנסיה הקתולית "כנסיית ההשתנות" – על פי המסורת הנוצרית על פסגת התבור התרחשה ההשתנות של ישו.







בירידה מההר עצרנו לטייל בשביל החלמוניות. טיול בן שעה וחצי ובו צפינו בחלמוניות הפורחות למשך חודש אחד בלבד בשנה. אם תזדרזו תספיקו לצפות בפריחתן (עד אמצע דצמבר)







לסיכום: יחידת הנופש THE CONTAINER מציעה נופש מפנק ומושלם לזוגות המבקשים חוויה פרטית מלאת רוגע ושלווה, ייחודית ומקורית, זאת לצד האפשרות לטייל בסביבה ולהכיר מקומות חמד נסתרים. ממליצה בכל לב ובחום.  

פרטי התקשרות:

קרן: 050-3083083

הקונטיינר בפייסבוק- לחצו כאן

הקונטיינר באינסטגרם- לחצו כאן


צילומים: ניסן גביש

גילוי נאות: הייתי אורחת המקום.

 

2 תגובות:

  1. נראה מעורר חשק ומעורר השראה

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה משמח לקרוא. ואכן חוויה נהדרת. תודה רבה

      מחק