רשומות

יום שני, 12 בדצמבר 2022

מותג הקוסמטיקה הטבעית של ד"ר דבור משלב בין סודות צמחי הגליל לידע מקצועי עשיר וחדשני

מותג הקוסמטיקה הטבעית של ד"ר דבור מוכר לי היטב. מותג אותו פיתח ד"ר זיאד דבור בגליל וכל מוצריו מבוססים על רכיבים צמחיים וטבעיים, אינם מנוסים על בעל חיים וללא כימיקלים מזיקים.

לפני כשנתיים  ביקרתי במרכז המבקרים של המותג, הנמצא בבית ג'אן. אם עדיין לא ביקרתם ואינכם מכירים את מוצרי הקוסמטיקה הטבעית של ד"ר דבור, אני ממליצה בחום להגיע למרכז המבקרים המטופח והיפה, השוכן בלב גינה פורחת.  בגינה מעל 50 צמחים בהם משתמשים ליצור את המוצרים הטבעיים במעבדות. במרכז תוכלו להכיר את המגוון הרחב של המוצרים ואף לרכוש אותם במחירים מוזלים. (לחברה 70 מוצרים רשומים ומאושרים במשרד הבריאות)

מותג הקוסמטיקה אותו הקים ד"ר זיאד דבור החל כיוזמה של עסק חברתי לטובת קידום והעסקת נשים דרוזיות. ד"ר דבור פיתח את המותג לאחר שפרש מתפקידו כרוקח הראשי בצה"ל בדרגת סא"ל. כיום משמש ד"ר דבור כמרצה בבית הספר לרפואה ובמכללה האקדמית בצפת לפרמקולוגיה קלינית, כימיה אורגנית, ביוכימיה וצמחי מרפא. מומחה לאינטראקציות בין צמחי מרפא ותרופות.

ד"ר דבור נולד וגדל בבית ג'אן ואת שנות ילדותו בילה בצמוד לסבו וממנו למד על מגוון צמחי הגליל השונים. הוא שמע ואסף את סיפורי הצמחים הפיקנטיים והעסיסיים של הסבתות וזקני העדה וגילה סקרנות גדולה בנושא השפעת הצמחים על גוף האדם. את סקרנותו מימש בלימודי פרמקולוגיה וצמחי מרפא עד לקבלת תואר ד"ר במדעי הרפואה בטכניון.

מוצרי ד"ר דבור זוכים להצלחה גדולה בשוק הסיני ונפתחה חנות גדולה בביג'ין במרכז קניות גדול. בנוסף, נמכרים המוצרים גם בצרפת, רוסיה וקנדה.

בכתבה זו אתמקד במוצרי ד"ר דבור לטיפוח פנים וגוף, בריאות העור, ארומתרפיה ואנטי אייג'ינג.


מוצרי טיפוח לפנים

כבלוגרית אני משתתפת באירועים רבים וחשוב לי מאד לשמור על מראה מטופח ועור פנים יפה וזוהר. העור שלנו חשוף לקרינת השמש, לזיהום סביבתי וגם למתח ולכן חשוב מאד לדאוג לשגרת טיפוח הכוללת ניקוי, הזנה ולחות. לד"ר דבור מגוון גדול של מוצרים לעור הפנים, המותאמים לסוגי עור שונים, צרכים שונים ואנטי אייג'ינג. המוצרים הם טבעיים, אינם מכילים כימיקלים או חומרים סינטטיים והם מיועדים לחיזוק, שיפור, הזנה והגנה של העור.

המוצרים בהם התנסיתי- קרם לחות מחדש, קרם לילה אנטי אייג'ינג, סרום פנים ועיניים וקרם עיניים. אלו מוצרי אנטי אייג'ינג המבוססים על תמצית עלי זית ותמצית סחלב, הידועים בתוחלת החיים הארוכה שלהם. אלו תמציות המשמרות את העור, מגנות עליו מפני מזהמים ורדיקלים חופשיים ומפני יובש. הרכיבים הם טבעיים ושומרים על הלחות ומוצקות העור.

כל המוצרים בהם התנסיתי היו בעלי ריח נעים, נספגו היטב והתחושה הייתה של עור מוזן, רווי בלחות ונעים למגע.



סרום פנים ועיניים

סרום עשיר במרכיבים פעילים של נוגדי חמצון. יש בו ויטמינים C,E וחומרי לחות. המרקם שלו קטיפתי והוא נספג היטב. מטפל בסימני ההזדקנות של העור העדין סביב העיניים ובפנים, מעדן קמטוטים, מבהיר כתמים ומונע סימני עייפות. חשתי שהעור מוזן ורמת הלחות בו טובה, נתן לעור סביב העיניים מראה רענן יותר והוא נעים מאד לשימוש ובעל ריח טבעי ולא מורגש (168 ₪)

 


קרם לחות מחדש

קרם לחות לשימוש יומיומי, מבוסס על תמצית עלי זית ופרחי סחלב שהם כאמור, רכיבי אנטי אייג'ינג עוצמתיים. השימוש היומי בקרם העלה את רמת הלחות בעור, הזין וטיפח אותו. קרם נעים לשימוש, לא כבד מדי ובעל ריח טבעי ולא מעיק.

 


קרם עיניים

הקרם מיועד לטיפוח האזור סביב העיניים ואני משתמשת בו גם לאזור סביב השפתיים, הוא מעדן את הקמטוטים. המרקם שלו עשיר אך הוא נספג יפה ומהר ולא גורם לתחושה לא נוחה או רגישות. הקרם עשיר בתמציות צמחים העשירות בוויטמינים טבעיים, חמאת שיאה, שמנים מזינים טבעיים ומונעי חמצון. מזין את העור, עוזר בתיקון נזקי קרינה וסביבה ולי היה גם חשוב שיטפל בצללים הכהים תחת העיניים והשקיות ואכן הוא יעיל ועוזר בכך ואף מונע סימני עייפות. (168 ₪)

 


קרם לילה אנטי אייג'ינג

קרם הזנה עשיר וטוב. מתאים מאד לשימוש בלילה כי יש בו מרכיבים פעילים המטפלים בסימני ההזדקנות של עורנו. אחרי השימוש בו ראיתי שיפור במצב הקמטוטים וגם בגמישות העור. המראה בבוקר מציגה לי עור רענן יותר.

הקרם מועשר בחומצות אמינו, וויטמינים ואנטי אוקסידנטים כמו: תמציות רימון, צמח הקדד ותה ירוק) כמו כן יש בו שמנים טבעיים ותמציות צמחים הדואגים ללחות העור ושומרים על גמישותו ורכותו.

הקרם נספג יפה, בעל ריח טבעי והוא מתאים לכל סוגי העור. ללא אלכוהול, ללא פארבנים, ללא מרכיבים סינטטיים (159 ₪)



בזמן השימוש בקרמים השתמשתי רק בתכשירים של ד"ר דבור ולא ערבבתי עם קרמים של מותגים אחרים. אני חושבת שהעובדה הזו עזרה לטיפוח עור הפנים ולמראה היפה של העור.

 


שמנים אתריים

לד"ר דבור מגוון מוצרי ארומתרפיה ביניהם שמנים אתריים טהורים ושמן עיסוי. שמנים אתריים הם מוצרים ייחודיים המבוססים על כך שלניחוח יש השפעה על פעילות המוח ולכן ניתן להשתמש בהם להשגת תחושות של חיוביות של נינוחות ורוגע. חשוב מאד שהשמנים המופקים יהיו טהורים ואיכותיים מבסיס צמחי וללא חומרים כימיים או משמרים.

אני ניסיתי את השמנים האתריים לבנדר. (43 ₪) אקליפטוס (35 ₪) רוזמרין (35 ₪) ועץ התה (35 ₪) כולם טהורים ובאיכות מאד גבוהה. התכולה 10 מ"ל. ניתן להשתמש בהם כתוספת לשמן בסיסי בעיסוי. 2-3 טיפות מספיקות ואין להשתמש בשמן הטהור. אני השתמשתי בשמנים במבער, שמתי 4 טיפות בלבד וזה הספיק. אפשר גם להוסיף במכשיר אדים. אהבתי מאד את ריח הלבנדר שהשרה עלי תחושת שלווה.

שמן נוסף שניסיתי הוא שמן עיסוי לגב לשרירים ולפרקים. (85 ₪)

מדובר על שמן איכותי המשלב בין צמחי מרפא של לבנדר, אקליפטוס, רוזמרין, קלינדולה וארנקה עם שמן זית, שקדים וחמניות. אין בו כימיכלים, פרבנים או כל רכיב סינטטי. אני יכולה לומר לכם שזה היה תענוג ממש ואין ספק שהשמן השרה תחושה של נינוחות ורוגע וגם הקלה לשרירים העייפים.

סבונים

אני מהאנשים שאוהבים סבונים מוצקים. לכן נהניתי מאד מהסבון המוצק הטבעי סבון שמן זית ורדים ויסמין (39 ₪) סבון נהדר עם ריח פרחוני עדין, כייפי לשימוש. הוא שימש אותי לניקוי הפנים ולא גרם ליובש. הוא על בסיס שמנים טבעיים ומתאים לשימוש יומי לכל סוגי העור.

 

סבון נוסף בו התנסיתי הוא סבון נוזלי ירוק בניחוח לבנדר (59 ₪) סבון מצוין ומיוחד על בסיס שמן זית. אחרי השימוש בו העור היה נעים מאד, עשיר בלחות ונראה טוב. יש בסבון תערובת שמנים של שמן זית, תמצית עלי זית, סחלב וצמחי מרפא, מינרלים ונוגדי חמצון. הסבון מנקה מצוין, ריחו נעים ונותר על הגוף במשך זמן רב לאחר השימוש. הוא מעשיר את העור בלחות ומזין את העור. מומלץ במיוחד.


קרם גוף


קרם הגוף של ד"ר דבור אף הוא מיוחד במינו. זה קרם המשלב שמן זית, רימון וענבים. (75 ₪) ריחו עדין ונעים. ריח פרחוני. הוא נמרח היטב על הגוף ומתאים גם לילדים וגם לעור בוגר. מעשיר בלחות, מזין, מרגיע ונעים במיוחד.

מי שסובל מיובש וגירוי עור זה הקרם עבורו. הוא גם מתאים לשימוש לאחר טיפולים שונים הגורמים לגירויים ויובש.

הקרם מכיל שמנים צמחיים העשירים במינרלים וויטמינים E,A,B חומצות שומן וחומרים נוגדי חמצון ממקור טבעי.

מעבדות ד"ר דבור עובדים בהתאם לסטנדרטים בינלאומיים ו – VEGAN FRIENDLY

 לאתר ד"ר דבור – לחצו כאן

 ד"ר דבור בפייסבוק- לחצו כאן


גילוי נאות: המוצרים הגיעו אלי לסיקור.

.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה