רשומות

יום ראשון, 1 במאי 2022

להיות יפה ומטופחת בכל גיל- במרפאות דר אלמן מגוון טיפולי אסתטיקה בהתאמה אישית

ד"ר אלמן.  צילום- עומרי קליין

בשנים האחרונות ניתן להבחין במגמה הולכת וגדלה של נשים הבוחרות להגיע לטיפולי אסתטיקה לא פולשניים במטרה לטפל במרקם העור, למנוע היווצרות קמטים ולהראות יפה ומטופחת.

אני בין אלה המאמינות שאפשר להראות טוב בכל גיל ונלהבת לנסות את הטיפולים החדשניים כשהדגש הוא על מראה טבעי ויפה. לכן, הגעתי למרפאת ד"ר אלמן (המרפאה החיפאית שוכנת במבואות חיפה במרכז קסטרא) כדי לעבור טיפול בהזרקת בוטוקס לשליש העליון של הפנים, זאת במטרה לטפל בקמטים שבאזור המצח, בין הגבות, שהפכו אותי לזועפת במקצת. לפני שאספר על הטיפול שעברתי בידיה האמונות של ד"ר ויקי תושיה, ברצוני להכיר לכם את המרפאות של ד"ר אלמן.

על מרפאות ד"ר אלמן

ד"ר אלמן היא רופאה דרמטולוגית בעלת שם עולמי שפתחה את המרפאה הראשונה שלה לטיפולים אסתטיים, לפני עשרים שנה. כיום מונה הרשת 3 סניפים בתל אביב, ראשון לציון וחיפה. הגישה על פיה עובדים במרפאות מבוססת על רפואה לשמה- מקצועית ומבוקרת. זאת למרות שטיפול אסתטי עוסק בבעיות שלרוב אינן רפואיות. הטיפולים במרפאות נעשים תוך שיתוף המטופלים מתוך מטרה להגיע לתיאום ציפיות ולשביעות רצון מרבית. כל מטופלת תעבור אבחון מקצועי ואחריו יותאמו לה הטיפולים המתאימים ביותר, המבוססים על צרכיה.

אילו טיפולים ניתן לקבל במרפאות? המגוון הוא גדול וכולל טיפולים בתחום האסתטיקה והכירורגיה הדרמטולוגית כמו: מילוי קמטים, הסרת כתמים, טיפול במרקם העור וצבעו, הסרת קעקועים, כריתת שומות, נגעים וגידולי עור באמצעות טיפולים כירורגיים, הסרת שיער, טיפול בנימים, טיפול באקנה וצלקות אקנה, מיצוק העור, טיפול בצלוליט וגם טיפולים קוסמטיים משלימים.

במרפאות יש צוות מקצועי ומיומן, בעל ניסיון רב והטיפולים נעשים במגוון רחב של טכנולוגיות חדישות ביותר, בטוחות ויעילות.

באתר של מרפאות ד"ר אלמן תמצאו את כל המידע והטיפולים- לחצו כאן

התנסות אישית בטיפול בוטוקס

בתחילת הטיפול עם ד"ר ויקי תושיה

אחד מחדרי הטיפולים במרפאה

אני מניחה שכולכן שמעתן על הזרקת בוטוקס. כאמור, רציתי לטפל בקמטים שבמצח, בין הגבות והזרקת בוטוקס לשליש העליון של הפנים, עוזרת למניעת קמטים באזור המצח וגם לקמטי החיוך בצדי העיניים.

מהו הבוטוקס? מדובר על חומר הנקרא בוטולינום טוקסין, רעלן, הגורם לגרוי עצבי מסביב לאזור ההזרקה והשריר שאינו מקבל את הגירוי, מפסיק לזוז ולהתכווץ. לאחר תקופה של 4-6 חודשים ההשפעה מתפוגגת והשריר חוזר לעבוד כמקודם.

מדובר על טיפול מהיר שאינו כואב. בתחילה, משתמשים במשחת אילחוש ולאחר מכן, תוך דקות ספורות מזריקה הרופאה את הבוטוקס למקומות הרצויים. מרגישים דקירות קלות ולא יותר מכך. לא רואים את תוצאות הטיפול מיד, אלא לאחר שבוע עד עשרה ימים.

אני עברתי את הטיפול אצל ד"ר ויקי תושיה העוסקת ברפואה אסתטית שנים רבות. היא בעלת ניסיון רב בתחום ההזרקות ועיצוב הפנים. אהבתי את גישתה הנינוחה ואת הדרך בה טיפלה בי. יום לאחר הטיפול התקשרו אלי לברר איך אני מרגישה ואם יש איזושהי בעיה והוזמנתי להגיע למפגש ביקורת שבו ייבחנו התוצאות והרופאה תחליט אם אני זקוקה להזרקה נוספת.

כך נראה לפני



כך אחרי




לסיכום, אני מרוצה מאד מהיחס והטיפול שקיבלתי במרפאה בחיפה. אין ספק שמדובר על צוות מקצועי ואמין העושה את המיטב כדי שהלקוחה תקבל טיפול איכותי העונה על צרכיה, תוך הקשבה לרצונותיה ובניית תכנית טיפולים מתאימה.

אז אם אתן רוצות להגשים חלום ולהראות יפות, מטופחות ובמראה טבעי, היכנסו לאתר של ד"ר אלמן, הזמינו תור לייעוץ והגשימו את חלומכן באופן מושלם.

על היח"צ למרפאות ד"ר אלמן אמון משרד יחסי הציבור של לימור כרסנטי.

לאתר ד"ר אלמן- - לחצו כאן

 

בשיתוף מרפאות ד"ר אלמן.

 

 

תגובה 1:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק