רשומות

יום שלישי, 1 בפברואר 2022

לטייל ברמת הגולן עם 'ג'ינג'ר הפקות' זו חוויה ייחודית ונהדרת. גיליתי מקומות חדשים ואנשים מיוחדים ביום גדוש פעילויות והפתעות

על גדות הכנרת. צילום-דגנית צימרן רודד

אנחנו משפחה שאוהבת לטייל בארץ. אנחנו נהנים להכיר מקומות חדשים, לחוות את השטח ולהשתתף בפעילויות שונות. אבל, כבר קרה לנו שהגענו למלון שהזמנו ואז התחלנו לשבור את הראש מה נעשה, היכן כדאי לטייל, היכן לאכול, היכן לבלות. דגנית צימרן רודד, העוסקת בתיירות מאז ומתמיד, הבינה שאנשים המגיעים לנופש, לא תמיד ממצים את החופשה ולא תמיד יודעים לבנות תכנית מתאימה והקימה את חברת 'ג'ינג'ר הפקות' המתמחה בהפקת אירועים ופעילויות למשפחות, זוגות, ארגונים ועסקים. דגנית מאמינה במקוריות, בחוויות שהן אחרות ומיוחדות. החברה שלה "תופרת" אירועים המתאימים במדויק לרצון הלקוח ומציעה תכנית מושלמת היכולה לכלול גם מלונות, מסעדות, אירועים וחוויות שונות. בין הפעילויות: חוויות אקסטרים, צלילה, טרקטורונים, ראפטינג, סאגווי, דיג לילי, משחקי חשיבה, סיורי ליקוט, טיולי מים, פינוקי ספא, ארוחות שף, רכיבה על סוסים, כדור פורח, משחקי השרדות, סדנאות בישול, ועוד ועוד. החברה שלה דואגת לכל פרט ופרט ומתאימה את הפעילות לגילאים שונים, ליכולות פיזיות שונות וטעמים שונים. ב'ג'ינג'ר הפקות' תמצאו אוזן קשבת ותוכלו לקבל ייעוץ לגבי מסלולי טיול באזור, ישריינו עבורכם מקומות במסעדות ואתרים, יזמינו לכם מקומות לינה וידאגו למדריכים מקצועיים שילוו אתכם. כמו שדגנית אומרת " בטלפון אחד גם מלון גם רעיון". טיול בדיוק כמו שחלמתם, עם תמיכה של 24/7 ומענה מיידי לכל שאלה או בעיה.


לדעת להגיע ברגע המדויק לשקיעה בגולן.

אני הגעתי לטייל עם 'ג'ינג'ר הפקות' ביום סיור לבלוגרים ברמת הגולן. ובכתבה זו אשתף אתכם במקומות ובחוויות אותם חווינו ועליהם אני ממליצה. נהניתי מאד מהסיור שכלל פעילויות מהנות, מקומות חדשים, טבע ונוף. הכרתי את דגנית – קיבוצניקית מנחשולים המתגוררת כיום ברמת הגולן ועושה את מה שהיא הכי אוהבת – לבנות תכניות טיול ופעילויות עבור לקוחות. דגנית עובדת עם הלב ונוכחתי בכך כאשר דאגה לפתור עבורי בעיית הגעה, למרות שזה דרש ממנה מאמץ מיוחד ולא פשוט. וכך נהגה לאורך כל הסיור. יחד עם אפרת דאגו השתיים שנחווה, נהנה ונטעם ממה שיש לרמת הגולן להציע. וזו הייתה רק טעימה קטנה שעשתה חשק גדול לשוב ולטייל עם דגנית ואפרת.

החברה עובדת בכל הארץ ולפני הקורונה אף בנתה תכניות טיולים לחו"ל. אירועי בר מצווה, אירועי יום הולדת, אירועי גיבוש לחברות, טיולי משפחות פרטיים ועוד.

ג'ינג'ר הפקות יצירת קשר: טלפון: 054-5676931

בפייסבוק: ג'ינג'ר הפקות- לחצו כאן

אינסטגרם- לחצו כאן

אתר- לחצו כאן

 

היכן טיילנו?

התחלנו עם ארוחת בוקר של קייטרינג אלפונסו במתחם האבזלת. המשכנו למפעל מסיק המתמחה במוצרי קוסמטיקה וסבונים טבעיים, משם למנדל-מפעל גרנולה טבעית, לימונטו- מרכז מבקרים שכולו לימונים, מורשת קרב וחדר בריחה בתל סאקי , נרקיסים בשמורת אחו נוב ולסיום סיור ליקוט וארוחת פויקה עם ג'ו.

בואו תטיילו איתי ותכירו מקצת מהמקומות המיוחדים והיפים שברמת הגולן.

מתחם HUBAZELET



משרדי 'ג'ינג'ר הפקות' שוכנים במתחם החדשני המתאים ליזמים, לעובדים בתחומי ההיי טק ולמפתחי פרויקטים שונים. המתחם שהוקם על ידי החברה הכלכלית גולן, מציע חללי עבודה בגדלים שונים, יש בו לאונג' מרשים, בר קפה, איזור אוכל, חדרי ישיבות גדולים, שרותי צילום והדפסה וחיבור חופשי לאינטרנט. המקום נעים מאד ומזמין. דגנית ארחה אותנו באחד מחדרי הישיבות והתרשמתי מהנוחות ומהאפשרויות שהמתחם מציע.

ארוחת בוקר קייטרינג חלבי וכשר אלפונסו

מגשי ארוחת הבוקר הכילו כריכים מושקעים וטעימים, פשטידות, ירקות חתוכים, דברי מאפה ועוגות שמרים. הכל היה מושקע, איכותי וטעים ביותר.





הקייטרינג נותן מענה לאירועים פרטיים ועסקיים עם מגשי ארוח מגוונים, הן באירועים בשטח ובטבע והן באירועים פרטיים באולמות. הקייטרינג מספק אוכל חלבי איכותי, טרי וטעים מאד, תוך מתן שירות אדיב.

כשר בד"ץ בית יוסף ומהדרין רבנות קצרין.

אז אם אתם יוצאים לטייל ורוצים אוכל טעים במהלך הטיול מומלץ לפנות לאלפונסו. פתרון מצוין וטעים.

אלפונסו בפייסבוק- לחצו כאן

 

מסיק נטורל- מוצרי טיפוח וסבונים טבעיים




מפעל ומרכז מבקרים למוצרי טיפוח מחומרים טבעיים בלבד ובאיכות גבוהה. את המפעל הקים אמנון מזרחי בשנת 2000 והוא נמצא בפארק התעשייה בבני יהודה שברמת הגולן. פגשנו את אמנון במרכז המבקרים והוא הדגים לנו כיצד הוא חותך את הסבונים הטבעיים שהוא מייצר משמן זית, לבנדר, חוחובה, רוזמרין, שקדים ועוד. משחת השיניים המיוצרת במקום היא להיט אמיתי וכך גם סבוני הפחם המיוחדים. כל המוצרים מיוצרים במפעל הקטן וניתן לראות את חדרי הייצור של הסבונים ואם תגיעו בזמן מתאים גם את תהליך הייצור.




המוצרים במסיק מיוצרים משמנים טהורים ושמנים אתריים ותמצאו במקום מלבד סבונים, גם מוצרי קוסמטיקה טבעיים לטיפוח הפנים והגוף. כל המוצרים באישור משרד הבריאות.

פייסבוק- לחצו כאן

אינסטגרם- לחצו כאן

אתר מסיק- לחצו כאן

 

גרנולה מנדל


יצחק מנדל


גלית קידר, טל לביא ואנוכי במפעל הגרנולה. צילמה- טל לביא

אף פעם לא ביקרתי במפעל גרנולה ונהניתי לראות כיצד מייצרים גרנולה. יצחק מנדל הבעלים החביב שליווה אותנו בסיור סיפר כי פירוש השם מנדל הוא שקד ובגרנולה מנדל כמו בשקדים יש אוצר של רכיבים מזינים ויתרונות בריאותיים. ההתחלה הייתה בייצור גרנולה ביתית בתל אביב, לאחר מכן עברו לפארק התעשייה בבני יהודה וכאן הם מייצרים גרנולה פריכה וטעימה במיוחד משיבולת שועל איכותית ועם תוספות שונות של תמרים, אגוזים, שקדים וצימוקים. במפעל מייצרים גם את הטחינה, חמאת הבוטנים וחמאת הקוקוס שמצפות את שיבולת השועל. זאת כדי לשמור על איכות, טריות וטעם ייחודי למנדל.


שיבולת שועל לאחר הקלייה

הגרנולה של מנדל נמכרת ברשתות השיווק ברחבי הארץ והם מייצרים גם לרשת בתי הקפה ארומה ולרשת המשקאות REBAR.

בין המוצרים של גרנולה מנדל- גרנולה ללא תוספת סוכר, גרנולה שקדים וצימוקים, גרנולה תמרים, גרנולה סילאן, גרנולה חמאת בוטנים, גרנולה שוקולד מריר, גרנולה חלבה ותמרים ועוד



צילום- גרנולה מנדל

הגרנולה נמכרת בצנצנות זכוכית הניתנות למחזור. הצנצנת שקופה וכך ניתן לראות את המוצר שנשמר אטום, מלא טעם וקרנצ'י.

אינסטגרם- לחצו כאן

פייסבוק- לחצו כאן

אתר- לחצו כאן

 

לימונטו




רותי ספונדר, מורה ומנהלת בי"ס, גידלה שנים רבות מטעי לימונים. אך, קשה להתפרנס מגידולי חקלאות ורותי החליטה להפוך את המוצר שהיא מגדלת לעסק תיירותי. "מהלימון עשיתי לימונדה" היא מחייכת.


רותי ספונדר

היא החלה להכין מלימונים מעדנים שונים. התחילה עם לימונצ'לו, עברה למטבלי לימון שונים ולשמנים מבוססי לימון. לאחר שהייתה מרוצה מהתוצאות, פתחה בית קפה יפה ומושקע שבו ניתן לאכול ארוחות בוקר חלביות, קפה איטלקי, סלטים, קינוחים, לטעום ממגוון מוצרי הלימון ובנוסף לשמוע הרצאה ולצפות בסרט קצר המראה את תהליכי הייצור.





הלימונצ'לו המפורסם והטעים מאד שרותי מכינה מופק מקליפת הלימון, המיץ, אלכוהול, מים וסוכר. רותי עשתה ניסיונות רבים עד שהגיעה לנוסחה המנצחת.




ניתן לערוך במקום אירועים מיוחדים לקבוצות וועדים ולשלב סדנאות ואטרקציות מהאזור. כמו כן מתקיימים במקום מפגשים והרצאות.

ניתן לרכוש במקום את הלימונצ'לו שרותי מכינה, רטבים, ליקרים בטעמים, ריבות, שמן זית, טחינה ועוד.

יש לתאם מראש הגעה

טלפון- 052-2258418

בפייסבוק- לימונטו

תל סאקי




תל סאקי הוא תל געשי קטן בדרום הגולן. במלחמת יום הכיפורים התחולל במקום קרב קשה והחיילים נשארו נצורים בבונקר במשך 30 שעות, חלקם פצועים קשה, ללא מזון, ללא מים והסיוע הצבאי לא התאפשר. הסדרה "שעת נעילה" מבוססת על אירוע זה.


יעקב שה לבן


את האתר מתפעל יעקב שה לבן. מרצה ויזם חברתי שהקים במוצב חדר בריחה ייחודי ואתגרי. יעקב סיפר לנו את סיפור הקרב באופן מרתק וחי, ניכר שהוא חי את המקום והוא הרשים אותי מאד בדרך שבה סייר איתנו וסיפר את סיפור תל סאקי. טעמנו גם מחדר הבריחה המיוחד וזו חוויה ייחודית, מרגשת ומעצימה.






במוצב- בחדר הבריחה


ליצירת קשר עם יעקב שה לבן – טלפון: 050-8432379

מייל- Office@slingshot.co.il

שמורת אחו נוב





 

רוצים לטייל בביצה? לחפש נרקיסים? זה הזמן לצאת לאחו נוב. המקום הזכיר לי את ימי ילדותי והביצות של פעם. קחו מגפי גומי לילדים ולעצמכם וצאו להכיר את אחו נוב. אנחנו מצאנו נרקיסים שנשארו פורחים במיוחד בשבילנו.

 



סדנת ליקוט עם יעל דונגי


יעל, מאור ואילון 

יעל הרבליסטית קלינית יצאה אתנו לסדנת ליקוט קצרה. מפאת הזמן הספיקה לספר לנו על בקצרה על תורת הליקוט ועל החוקים לליקוט נכון ומהו השימוש הנכון בצמחים שאנו מלקטים. החוק הכי חשוב- לא קוטפים צמח שלא מכירים ולא בטוחים בזהותו.




ליקטנו אזוב וליקטנו עלי פרסיון, מהם הכינה יעל פסטו פרסיון טעים מאד.

קבלו מתכון:

עלי פרסיון

אגוזי מלך ( אפשר לגוון עם צנוברים גרעיני חמניה ועוד)

לימון סחוט

שום

שמן זית

אופן ההכנה: טוחנים במעבד מזון את העלים עם כל הרכיבים, ומעט שמן זית, את שאר השמן מוסיפים בהדרגה עד שמגיעים למרקם הרצוי. הכמויות לפי העין כאשר העלים ושמן הזית הם העיקריים מבחינת היחס.

בן זוגה של יעל מאור הוא הבעלים של מטאור – תצפיות כוכבים עם טלסקופים גדולים וצייני לייזר. ניתן להזמין לערבים מיוחדים וכמו כן מתקיימים תצפיות לאורך השנה.

להזמנת סיורי ליקוט עם יעל או תצפיות כוכבים. טלפון: 055-986-6244

יעל דונגי -פייסבוק- לחצו כאן

מטאור תצפיות כוכבים בפייסבוק- לחצו כאן

באינסטגרם- לחצו כאן

.

לסיום מושלם ארוחת פויקה עם ג'ו וצפייה בשקיעה המרהיבה עם נוף כנרת.

ג'ו על הפויקה הצמחונית שהיתה טעימה להפליא. ג'ו הוא גם מורה דרך, עושה תצפיות כוכבים, טיולי ג'יפים בגולן ועובד בצמוד לג'ינג'ר הפקות.

דגנית ואפרת דואגות לא רק לבניית תכנית טיולים מושלמת אלא גם מכינות לנו פיתות מושלמות 


שקיעה בגולן  







 

לסיכום: חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת בזכות התכנית העשירה והמגוונת, הארגון המוצלח והדאגה לכל פרט ופרט. אין ספק שדגנית הוכיחה לי ולשאר המשתתפות שב 'ג'ינג'ר הפקות' יודעים להרים הפקה מושלמת שהשאירה את כולנו עם חיוך מאושר בסיום היום.

ממליצה בחום לפנות ולתת לדגנית לארגן עבורכם את האירוע הבלתי נשכח שלכם.

ג'ינג'ר הפקות יצירת קשר: טלפון: 054-5676931


גילוי נאות: הייתי אורחת ג'ינג'ר הפקות בסיור זה.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה