רשומות

יום שני, 31 בינואר 2022

הכירו את מאסטרית המיקרופיגמנטציה מאיה בוליצ'ב, אמנית איפור קבוע המצליחה לחולל קסמים

מאיה בוליצ'ב  צילום:ארקדי ליטוין

איפור קבוע, בעיניי, הוא סוג של אמנות. איפור נכון עשוי לחולל שינוי גדול ומוצלח. רבות מאיתנו התנסו באיפור קבוע ויודעות שזה עשוי להיות נפלא או עשוי להיות אסון. תלוי באשת המקצוע אליה פנינו. אני חושבת שכמו שמחפשים ללכת לרופא מומחה כך צריך לבחור גם אשת מקצוע מומחית באיפור קבוע.

השבוע הכרתי את מאסטרית המיקרופיגמנטציה מאיה בוליצ'ב ועברתי אצלה איפור קבוע לגבות והשינוי מדהים. לא יאמן עד כמה הגבות משנות את כל המראה. מאיה היא פרפקציוניסטית ומתייחסת לעבודה כאל אמנות. מאיה למדה בצעירותה סטיילינג בשנקר והפכה את מקצועות הביוטי לעיסוקה המרכזי. לפני עשר שנים פתחה את הקליניקה שלה וכיום ניתן לקבל בקליניקה לא רק טיפולי איפור קבוע אלא גם טיפול הסרת שיער בלייזר, טיפולים קוסמטיים מתקדמים של מיצוק, חיטוב, עיצוב, אנטי אייג'ינג, טיפול באקנה, שזירת ריסים וגם את כל סוגי ההזרקות לפנים על ידי רופא מומחה מרמב"ם. מאיה אף עוסקת בטיפולים רפואיים כמו כיסוי צלקות, שחזורי פטמה ועוד.

מאיה בוליצ'ב  צילום:ארקדי ליטוין

"אני אמנית בנשמתי, מציירת הרבה, ואסתטיקה הוא שמי השני" אומרת מאיה, "לא בכדי נמשכתי לעולמות היופי ויכולות הציור הגבוהות שלי מעניקות לי ערך מוסף כשאני מציירת את האיפור למטופלים. אני מקפידה לשמור על הפרופורציות הנכונות ביחס לפנים ולגוף, ומתאימה את האיפור גם לאישיות ולרצונה של הלקוחה. תהליך העבודה הוא תמיד בשיתוף מלא איתה, מילוי שאלון לרפואי, ייעוץ, הדמיה והטיפול עצמו. תיאום ציפיות ליצירת התוצאות הגבוהות ביותר בהתאמה אישית, ממש כמו תפירה ידנית של חליפת "הוט קוטור" לכל אחת".

כבת לשני הורים רופאים (אביה רופא עור בבי"ח רמב"ם בחיפה) היא נשמה את עולמות הרפואה מגיל קטן, מכירה את האנטומיה של הפנים, את הסכנות הכרוכות בטיפול לא מקצועי, ואיך להניב את התוצאות המיוחלות. היא כל הזמן לומדת טכנולוגיות חדשות ולא מפסיקה להתפתח בנושא. בנוסף, מלמדת את הדורות הבאים את סודות מיקרו פיגמנטציה (איפור קבוע).

התנסות אישית



קשה להאמין איך תיקון קטן בפנים יכול לעשות שינוי גדול. להפוך עיניים עצובות למאירות, שפתיים צרות, לבשרניות וסקסיות, וגבות דקות למלאות והפוך. והכול בעזרת איפור קבוע או בשמו המקצועי "מיקרו פיגמנטציה". אני נוכחתי בכך היום כאשר הגבות הדקות שלי הפכו בעזרתה של מאיה בוליצ'ב לגבות בעלות נוכחות ושינו את הבעת הפנים לגמרי. אין ספק שמאיה הצליחה לתת לי מראה טבעי, רענן ויפה. את התהליך התחלנו במילוי שאלון רפואי, לאחר מכן מאיה שירטטה על הגבות את מראה הגבות העתידי, הסבירה לי מדוע זו התבנית שתתאים למראה פניי והסבירה מה השיטה שתתאים לי. התהליך עצמו לא ארוך ולא כואב. מורחים משחת אלחוש על המקום המטופל. בסיום התהליך מאיה מסבירה מה צריך לעשות בהמשך ואם יש צורך בטיפולים נוספים.





התרשמתי מאד מהמקצועיות והמומחיות של מאיה והתוצאה מאד לטעמי והולמת את מבנה הפנים שלי.


לפני

אחרי


וכך זה נראה לאחר מספר שעות




מהו טיפול מיקרו פיגמנטציה?

מיקרו פיגמנטציה, להלן איפור קבוע, הינו סוג של קעקוע קוסמטי, הנוצר מהחדרת פיגמנט לרקמת העור בהליך חשמלי ובעזרת מחט, אולם בניגוד לקעקועים שהם קבועים ונשארים איתנו לכל החיים, הרי שאיפור קבוע דוהה עם הזמן הן בגלל השימוש בחומרים עדינים, וגם בגלל החדרת הפיגמנט לאזור הדרמיס העליון בלבד, ולכן הינו הפיך ובר שינוי.

למה כדאי לעבור את טיפול המיקרו פיגמנטציה?

מאיה אומרת "כדי שתראי מיליון דולר לאורך כל שעות היום, כל היום וכל יום. הטיפול חוסך זמן יקר של איפור בבוקר ומעולה עבור מי שלא יודעת להתאפר. לעולם לא יפתיעו אותך כשאת לא מאופרת ומטופחת, גם ביום חם, בים, בבריכה, או בחדר כושר, תמיד תיראי במיטבך. ועוד לא דיברנו על חסכון בכסף באי קניית מוצרי איפור יקרים. טיפול המיקרו פיגמנטציה הוא החופש להיראות תמיד במיטבך.

טיפול בשפתיים

מהם שיטות הטיפול שמייחדת את מאיה בוליצ'ב?

לכל אזור יש לי שיטת טיפול שונה. לשפתיים, לעיניים, ולגבות.

הגבות -  אני מטפלת בשיטה חשמלית הנקראת "שיטת הנוצה" המדמה באופן מושלם את המראה הטבעי של השערות, זאת בגלל הסגנון שבו אני מציירת את השערות, כמו שערות הנוצה, ויוצרת מראה טבעי ומושלם. השיטה החשמלית מתאימה לכול סוגי העור ונותנת מענה לכולן, היא ידידותית ללקוחות והתוצאות הגבוהות מחזיקות לזמן ארוך. אני עובדת גם בשיטת ה"מיקרו בליינדינג" שמתאימה בעיקר לבחורות צעירות עם עור עבה ויכולת החלמת העור במהירות. בעבודתי אני משלבת בין הטכניקות בהתאם לסוג העור של המטופלת ולמטרה אליה רוצים להגיע.

מהי שיטת המיקרו-בליינדינג ובמה שונה מהשיטה החשמלית?

המיקרו-בליידינג היא שיטת טיפול ידנית המתבצעת ע"י חיתוך העור בלהב שעושה שריטות מבוקרות ברקמת העור ומשם מחדירים את הפיגמנט. שיטת טיפול זו מתאימה בעיקר לצעירות בעלות עור עבה המתחדש במהירות. זה לא מתאים לנשים בוגרות בעלות שכבת שומן מועטה ורקמת העור דקה שאינה מתחדשת ואינה מחלימה במהירות. המיקרו-בליינדינג גם אינו מתאים לצעירות בעלות עור דק ויבש ולכל מי שיש לה בעיות עור. עבורן הטיפול בשיטה המיקרו-בליינדינג עשוי להשאיר צלקות והעור עשוי לשנות את צבעו גם אם הטיפול נעשה באופן מקצועי וברמה גבוהה. בשיטה החשמלית שאני עובדת איתה, שמתאימה לכל סוגי העור ונותנת מענה לכל המטופלים, אני לא חורצת את העור ולא מצלקת אותו. לעיתים אני משלבת בין הטכניקות תלוי העור של המטופלת והתוצאה הרצויה.

עיניים –אני עובדת בשיטת "ליפטינג אפקט", שנועדה להחיות עיניים עצובות, לטשטש עור לא מתוח, בעזרת איפור נכון לתת את האשליה ויזואלית של הרמת עפעפיים, וגם לטפל בעין בוכייה. החדרת הפיגמנט הוא בהליך חשמלי של התזה לשכבה העליונה של העור שיוצרת צללית באזור העפעף המעניקה אשליה ויזואלית של עין פתוחה ומאירה, עפעפיים מורמים ואפילו עיניים מלוכסנות.





יש נשים שמעדיפות איפור כבד כל היום ועבורן אני משתמשת בשיטת "פול פייס" של איפור ערב קבוע. איי-ליינר מודגש בעיניים, ריסים ושפתיים מודגשים. ההתאמה היא אישית לכל אחת, ממראה עדין שכמעט ואינו נראה ועד למראה ערב מודגש".

שפתיים – אני מטפלת בשיטת ה"אקוורל – ליפ בלאש טאטו", החדרת פיגמנט עדין עד שקוף ליד השפתיים בעזרת מחט חשמלית תוך שליטה מרבית בתהליך. בצפיפות, בכמות הפיגמנט, ובעומק הנדרש. הפיגמנט בצבע וורוד עדין שמעניק מראה טבעי ומתאים במיוחד לצעירות. לנשים מבוגרות יותר אני עושה איסוף שפתיים ותיקון סימטריה, כל גיל רוצה תוצאה אחרת.

למי שרוצה אפקט של אודם אני מחדירה פיגמנט עם צבע ושרטוט השפתיים, היוצר מראה רענן וטבעי.



מאיה בוליצ'ב  צילום:ארקדי ליטוין

מה האני מאמין שלך?

"הגוף שלנו מזהה חומרים זרים ולכן עשוי לתקוף אותם" מדגישה מאיה "בעזרת הידע שצברתי במהלך 10 השנים שאני בתחום, הטכניקות שלי הן החדרת פיגמנט רק לשכבת הדרמיס העליונה, העומק הנכון בו הגוף אינו מזהה את החומר כזר. החדרת חומרים לעומק העור ולתקופה ארוכה מובילה לדהיית ושינוי הצבעים, קשה לתקן, והתהליך פוגע במראה ובתוצאה. בהחדרת הפיגמנט לשכבת הדרמיס, העור מתחדש באופן טבעי ויפה מבלי לשנות גוון.

"והכי חשובואת זה אני תמיד אומרת לקהל לקוחותי, תתחברו לעצמכם ואל תנסו להיות מישהו אחר, מה שמתאים לאחת, לא תמיד נכון עבורכם, הקשיבו לאשת מקצוע. איפור מטרתו לתת הדגש למראה האישי שילווה אותכם לאורך השנים".

 

שמעתי שאת עושה טיפולי צדקה?

אני מטפלת ללא עלות בחולי אלופציה, מחלה נדירה של נשירת שיער בכל הגוף כולל בריסים. גם לחולי סרטן המאבדים שיער בגבות משלמים רק 50% מהמחיר. זה בשביל הנשמה, להעניק איפור קבוע באזורי הנשירה שנראה טבעי.

 

איפור קבוע נועד לשפר, לשדרג וליפות, ובעיקר לשמור על מראה טבעי ורענן כל היום

 

מאיה בוליצ'ב

חיפה, רחוב הרב קוק 17, קרית מוצקין

תל אביב, רחוב הברזל 31, פעם בשבוע בתאום מראש

אינסטגרם – לחצו כאן

פייסבוק- לחצו כאן

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה