רשומות

יום רביעי, 9 בפברואר 2022

הכירו את מוצרי הקוסמטיקה הטבעית NBC - Natural Biological Cosmetics של חביבה ריבקין.


 

שוק הקוסמטיקה עשיר מאד בחברות ומוצרים. כשאנחנו מבקשות לרכוש לנו מוצר טיפוח נמצא מגוון עשיר מאד של מוצרים. במה נבחר? אני מעדיפה מוצרים שהם טבעיים והיפואלרגניים וכך התוודעתי לחברת  NBC – Natural Biological Cosmetic של חביבה ריבקין אשר מוצריה הם טבעיים, ביולוגיים והיפואלרגניים פרי מחקר ופיתוח מדעי.

 

מדובר על חברה וותיקה וידועה אשר מספר מהמוצרים נבדקו בבתי חולים אוניברסיטאיים בארץ ובמכון וייצמן למדע ונקבעו סטנדרטים גבוהים ביותר לאיכות המוצרים ותוצאותיהם. לחברה גם שני פטנטים הרשומים בארץ ובחו"ל.

18 ממוצרי החברה נבדקו היפואלרגנית ומאושרים על ידי משרד הבריאות כהיפואלרגניים. כך שמי שמחפשת מוצרים מעולים, טבעיים, בעלי יכולת למנוע, לרפא ולשקם עור שניזוק, תמצא את מבוקשה בחברת NBC.

 


מוצרי החברה מגוונים ונותנים מענה למגוון בעיות כמו: סבוראה, אקנה, אנטי אייג'ינג, פיגמנטציה וצלקות ועוד. החברה מתגאה ובצדק במוצר של מולטי ויטמין CMC FORTE X4  שנבדק קלינית ומדעית והוכח שהוא היחיד בעולם בעל אפקט אנטי אייג'ינג הזהה בתוצאותיו לתרופה האמריקאית RETIN A והוא מעניק לחות לעור פי 4 יותר מתכשירים ידועים בעולם ומסייע לריפוי עור יבש.

מוצרי NBC משווקים רק על ידי קוסמטיקאיות מוסמכת וכאמור ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים לעור הפנים- קרמי לחות, קרמי הזנה, קרמי עיניים, תחליבי ניקוי, מסכות הזנה, סבון נוזלי, ג'ל טיפולי, קרם גוף ועוד. המוצרים מיועדים לעור רגיל, עור יבש, יבש מאד ויש מוצרים לעור שמן ובעייתי.




 

התנסות אישית

 


התנסיתי בקרם הגזר של החברה. מדובר בקרם לחות מרוכז ואנטי אייג'ינג, המכיל מסנן קרינה SPF20 אשר בסיסו שמן גזר ושמנים טבעיים, ויטמינים, דבש, חומצות לינולנית וארכידונית ועוד.

הקרם אמור לספק לחות והזנה מרביים לעור הפנים והוא נבדק קלינית ומדעית בבי"ח בילינסון, מכון ויצמן וביה"ח הדסה.

 

הנחתי על הפנים כמות קטנה מהקרם ועיסיתי בידיים רטובות על הפנים עד שקיבלתי קצף קליל ועדין. עיסיתי גם סביב העיניים והצוואר עד שהקרם נספג לגמרי.

הופתעתי לגלות כי תוך זמן קצר מהמריחה העור נראה מתוח יותר, רגוע יותר- לקרם יש השפעה מרגיעה על העור. פחות אדום ופחות מחוספס במיוחד במצח שבו אני סובלת מחספוס ניכר. לאחר שימוש של מספר ימים הוא נראה זוהר יותר ויפה יותר.

אני מרוצה מאד מהתוצאות ואמשיך להשתמש בו בקביעות. נראה לי שמצאתי את התכשיר שאכן יאט את הזדקנות העור הטבעית, ישפר את מרקמו ויעדן את הקמטים שיש לי בצדי העין.

 

החברה נותנת יעוץ והדרכה לקוסמטיקאיות ולקהל הרחב בטלפון: 08-9362070

 

חביבה ריבקין בפייסבוק- לחצו כאן

 

 

 

.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה