רשומות

יום שבת, 12 בפברואר 2022

בדרך לצפון, בצומת בית רימון לכיוון צומת גולני, עוצרים לבלות וליהנות במתחם הקניות – משתלת "בית חי".

אוהבים צמחי בית וגן? כלי בית מיוחדים? דברי עתיקות מכל העולם? מתנות ייחודיות? פלאפל משובח? אז יש לי המלצה נהדרת עבורכם! השבוע גיליתי את מתחם משתלת "בית חי" – מתחם גדול ומסקרן אשר כולל משתלה של צמחי נוי, עצים, קקטוסים וסוקולנטים, צמחי אוויר, עציצים מכל העולם, שתילי תבלין ועוד. ליד המשתלה הגדולה נמצא מתחם ריהוט וכלי בית הכולל מגוון מוצרים ביבוא אישי המיועדים לעיצוב הבית- ריהוט אינדונזי, אוסף עתיקות מכל העולם, כדים מיוחדים, כלי בית מצוירים ומתנות מתאילנד, הודו, תורכיה, פורטוגל ואינדונזיה. ומה בדבר משהו לאכול? גם את זה תמצאו במתחם- מסעדת גרג, דוכן פלאפל משובח, סניף של SO GOOD וגם סניף של טייק אווי שבו מיץ טרי, קפה, כריכים ונשנושים.



כמי שמטיילת הרבה בארצנו ונהנית להכיר מקומות שלא הגעתי אליהם קודם, שמחתי והופתעתי מהמתחם היפה של משתלת "בית חי". משתלה ענקית ולצידה מתחם ריהוט ומתנות, מסעדת גרג מיוחדת וגם דוכן פלאפל שאליו מגיעים במיוחד מהסביבה.




מסעדת גרג
ניתן לערוך אירועים בקומה העליונה של המסעדה
דוכן הפלאפל 

פגשתי את היזם אמארה יאסר המנהל את המתחם ושוחחתי אתו. יאסר, בן למשפחת חקלאים מכפר כנא, סיפר לי שהגיע למתחם לאחר בוקר של דישון מטעי הזית. "אני קודם כל איש אדמה" חייך. "אבל, קשה להתפרנס רק מחקלאות ולכן הקמתי את משתלת "בית חי". יש לנו בית גידול לשתילים הן עונתיים והן רב שנתיים ואנחנו מייבאים קקטוסים וסוקולנטים וצמחים שאיננו מגדלים בבית הגידול שלנו"

יאסר למד באוניברסיטת חיפה בחוגים לימודי המזרח התיכון וחינוך מיוחד. כל אחיו ואחיותיו (6 בנים ו-3 בנות) סיימו לימודים גבוהים באוניברסיטאות. "אמי, שהייתה אשת ברזל, דחפה את כולנו ללימודים " הוא מספר. "אך תמיד אשאר גם חקלאי".


אמארה יאסר (יושב) עם אחיינו המנהל את מתחם האוכל

טיילתי במשתלה הענקית ונהניתי מהמגוון העצום. מבחר ענק של עצי פרי ועצי נוי, צמחי בית וגן, סחלבים, סידורי פרחי משי, מרבדי דשא, עציצים מיוחדים מגרנולית שיובאו במיוחד מפורטוגל, אדניות צבעוניות, פסלים לגינה, מזרקות. וכמובן שניתן למצוא גן מערכות השקיה, אביזרי גינון, חומרי הדברה ודישון וכל מה שצריך לגינה הביתית. במשתלה יש צוות העוזר ביעוץ ומספק את הפתרון המתאים ביותר באופן אישי , לעיצוב ותחזוקת הגינה.





עציצים ייחודים מיובאים מפורטוגל






קקטוסים
סוקולנטים

שדרת עצי הפרי והנוי


מתחם סחלבים

לצד המשתלה הוקם מתחם גדול המכיל את כל מה שאנו מדמיינים לעצמנו כשאנו מעצבים בית. יש שם מבחר גדול של רהיטים, פינות ישיבה מיוחדות, עתיקות, סידורי פרחים לאירועים, פינות אוכל, שולחנות וכסאות ומגוון רהיטי חוץ וגינה.

"רציתי" אומר לי יאסר "שכל מי שיגיע לכאן ייהנה וישמח לבלות כאן" ואכן, בזמן שהייתי במקום נוכחתי שאנשים רבים מגיעים, יושבים לאכול במסעדת גרג, או אוכלים פלאפל. (אחרי שטעמתי מהפלאפל הירוק המצוין אני גם מבינה מדוע מגיעים לכאן במיוחד) מטיילים במתחם ובמשתלה ורוכשים צמחים ושאר מתנות.






SO GOOD
טייק אווי


מבחר שטיחים

"ומה התכנון לעתיד? " אני שואלת את יאסר. "יש לנו תכניות והפתעות שאני מקווה להגשים בשנים הקרובות" הוא עונה. ואני בטוחה שהוא אכן יגשים אותם ומצפה לקראת הבאות.

כאשר תתכננו לכם טיול לגליל ולצפון, הוסיפו עוד מקום, את מתחם משתלת "בית חי" בכביש 77 בין צומת רימון לכיוון צומת גולני. מבטיחה לכם שתיהנו.

שעות פתיחה: ימים א- שבת  בין השעות 9.00-20.00

טלפון: 04-641-9271

פייסבוק- לחצו כאן

אינסטגרם- לחצו כאן

וויז- לחצו כאן

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה