רשומות

יום שישי, 11 בפברואר 2022

טעמתם כבר את סדרת הגבינות עם הירקות הקלויים והממרחים של "המעדנייה של צבר"?


 

רוצים להכין ארוחת ערב בקלות ובמהירות למשפחה שכולם יאהבו? פשוט מאד, שימו על השולחן את סדרת גבינות הלאבנה עם ירקות קלויים, ממרחים וסלטים ואתם מסודרים! אצלי זה עבד נהדר וכולם אהבו.




צבר יצאה בבשורה קולינרית חדשה והשיקה את סדרת "המעדנייה של צבר". מדובר על סדרת גבינות עם ירקות קלויים, המושקת כחלק מאסטרטגיה שיווקית חדשה המתכתבת עם הביקוש ההולך וגובר למוצרי מעדנייה. בצבר זיהו כי הישראלי עובר בשנים האחרונות שינויים המתאפיינים במספר מגמות מרכזיות: אותנטיות, טריות, חוויה קולינרית ולוקאליות. שינויים אלה הובילו לאחת התופעות הקולינריות המעניינות של התקופה – פריחתן המחודשת של המעדניות, ומעבר של הקונים לרכישה מוגברת של מוצרי פרמיום מחוץ לרשתות השיווק. 



צבר - המעדניה של צבר - צילום סטודיו אסם

ממרחי הגבינות הם פרי שיתוף פעולה עם מחלבת כפר תבור, שפיתחה עבור צבר גבינות ייחודיות בטעם ובמרקם, המשתלבות באופן אופטימלי עם סלטי הירקות הקלויים. מחלבת כפר תבור הפועלת משנת 2002 , מייצרת ומשווקת מוצרי חלב איכותיים וייחודיים ומתמחה בייצור גבינות מיוחדות כגון: צהובות וקשות, גבינות מוצרלה, שמנת, ריקוטה, גבינות לבנות, מלוחות ועוד.   

בשלב הראשון השיקה צבר סידרת ממרחים על בסיס גבינת לאבנה בשילוב ירקות קלויים: לאבנה עם קרם פלפלים, לאבנה עם חציל על האש ולאבנה עם פלפל חריף וגרגירי חומוס. לצידם, השיקה החברה גם שורת ממרחים עם מתכונים עדכניים של אריסה, סחוג ירוק וסחוג אדום, פסטו ועגבניות מיובשות וכן סלטים. בהמשך, וכחלק מפיתוח פורטפוליו של מוצרי המעדנייה, תושק סדרת ממרחי קרם בולגרית בשילוב ירקות קלויים. ברוח חוויית הצריכה במעדנייה, עוצבו גם האריזות בעיצוב עכשווי, שקוף, דמוי זכוכית.

הכנתי ארוחת ערב לגדולים ולקטנים שכללה את סדרת הגבינות והממרחים השונים ולחם טרי ומשובח. לא היה צורך ביותר מכך.  הילדים אהבו את הלאבנה עם קרם הפלפלים ונרתעו מהלאבנה עם הפלפל החריף. המבוגרים אהבו את השילובים השונים ואת האפשרויות המגוונות של הגבינות עם ממרחי האריסה, הסחוג, הפסטו והעגבניות המיובשות.


ליאת הולכת על לאבנה עם פלפל חריף וגרגרי חומוס


דור בחר את הלאבנה עם קרם הפלפלים

יואל עם פרוסת לאבנה וקרם פלפלים


אין ספק שהסדרה משדרגת את החוויה הקולינרית ומביאה בשורה חדשה של שילובי גבינות וירקות קלויים, בטעמים שונים ובאופן קל ונוח להגשה. הכריכים שלנו יראו כעת הרבה יותר מפתים, מגוונים וטעימים וארוחת הערב עשירה ומעניינת יותר.

בתיאבון !

המוצרים הגיעו לסקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה