רשומות

יום שני, 14 בפברואר 2022

מסעדת 'צ'ק אין' על כביש 90 בין ראש פינה לצומת מחניים, מציעה תפריט פיוז'ו עם בשרים, המבורגרים, סלטים וכריכים מרחבי העולם



האביב תכף כאן ומזג האוויר הנעים מאפשר לצאת לטיולים בטבע ולהגיע לצפון הפורח. למטיילים בצפון המחפשים היכן לאכול אני ממליצה על מסעדת צ'ק אין הנמצאת בחצור, על כביש 90 בין ראש פינה לצומת מחניים. המסעדה מעוצבת כטרמינל בינלאומי שמח, כך שמי שמתגעגע לשדה התעופה ירגיש שהוא תכף טס לחו"ל והתפריט המעוצב כפספורט מחזק את התחושה ומציע בורגרים, סלטים, כריכים ובשרים מתשע מדינות שונות מרחבי העולם. כך שאם איננו טסים לחו"ל, חו"ל מגיע אלינו להרפתקה קולינרית טעימה.



המסעדה היא הגשמת חלום של המסעדן דודו עוגלה. עוגלה, יליד הגליל למד את רזי הבשר במסעדת 'דוריס קצבים' המיתולוגית ולאחר שטייל בעולם, פנה להגשים חלום ולפתוח מסעדת קונספט ייחודית כשרה המבוססת על מנות פיוז'ן משובחות מרחבי העולם, בדגש על המבורגרים ובשרים.

כל מנה היא ייחודית ומציעה טעמים וניחוחות של מדינה אחרת, עשוייה מנתחים שונים בטיפול מוקפד. אין מנה אחת דומה לשנייה ורק כאן תמצאו בורגר מקסיקנו עם גוואקמולי ונאצ'וס, יזראלי בורגר-לאפל או עירקיאן בורגר עם בצל, סומאק, צנוברים וטחינה, לצד אמריקן ביוטיבורגר, בורגר איטליאנו, גריק-בורגר ואפילו פוליש שניצבורגר עם כרוב כבוש. הצמחוניים ודאי ישמחו לדעת שאת רוב המנות ניתן לקבל בגרסה טבעונית, עם קציצת 'ביונד מיט'.

אמריקן ביוטי בורגר צילום נור עזאם מסעדת צ'ק אין



המבורגר מכסיקני צילום נור עזאם

כאמור, עיצוב המסעדה מזכיר טרמינל בינלאומי וניכר שהושקעה מחשבה רבה על כל פרט ופרט. החל בתפריט המעוצב כדרכון, הסימונים על הרצפה, השעונים שמראים את השעה במדינות שונות בעולם, המזוודות הנמצאות בכניסה למסעדה ובאזור ועוד ועוד. אהבתי גם את החשיבה על הפרטיות והנוחות בישיבה על ספות נוחות ורחבות.


מסוגלים לסיים מנות כה גדולות? 

המסעדה שנפתחה לפני שנה, בשיא תקופת הקורונה, זכתה להצלחה מידית בזכות המנות המיוחדות והנדיבות, ושירות המשלוחים היעיל. כשהמסעדה פתחה את הדלתות לישיבה עם החלת התו הירוק, החוויה הושלמה והמסעדה הפכה לנקודת חובה לעצירה בכל טיול לצפון, ולפינוק האולטימטיבי של תושבי האזור.

מה אכלנו?

הגענו למסעדה בשעת צהריים, אך לא היינו רעבים במיוחד, כך שהחלטנו לבחור במתינות. אך לא לקחנו בחשבון שהמנות נדיבות מאד בגודלן, כך שבקושי הצלחנו להתגבר עליהן.

התלבטנו יחד עם המלצרית החביבה במה לבחור. והיא הציעה לי מנה המוגשת רק בימי ששי. שניצבורגר בתוך לחמנייה קלועה עם חציל, מטבוחה ורטבים. זאת לצד מנת טבעות בצל, צ'יפס וצ'יפס בטטה. זו הייתה מנה גדולה מאד, מלאת טעם ועשירה. הלחמנייה הגיעה פריכה וחמימה וכל ביס מילא את הפה בעושר טעמים- קרנצ'יות הלחמנייה, חריפות הממרח, טעמי המטבוחה והחציל הקלוי. הכל השתלב יחד לכדי ביס מושלם!




בן הזוג בחר בהמבורגר אנטרקוט, בתוספת אסאדו, חסה, עגבניות, בצל סגול וכתוספת למון פוטטו- פלחי תפוחי אדמה עם לימון כבוש, שום ופטרוזיליה. גם המנה הזו הייתה גדולה בממדיה והיה קשה להשתלט עליה. בן הזוג אהב את שילוב הטעמים ואמר שזה אחד מההמבורגרים הטובים שאכל.





בנוסף, הגיע סלט חסה רענן וטרי שהכיל צנוניות, בצל סגול, עגבניות שרי ואגוזים, ברוטב שום עדין. סלט נהדר שחיסלתי את כולו.




בתפריט תמצאו גם ארוחות ילדים, קינוחים שונים כמו קינוח אוראו וקינוח סניקרס. יש גם מבצעים שונים ובמחיר ההמבורגר מקבלים גם תוספת וגם שתיה קלה או שליש כוס בירה במחיר של 79 ₪. ניתן לבחור תוספות שונות על ההמבורגר או בכריך כמו ביצת עין, גוואקמולה, ריבת בצל, חלפיניו ועוד.

זו הייתה חוויה קולינרית מהנה ומשביעה מאד. השרות היה מצוין ובזמן הארוחה הסתובב במקום אחד המלצרים והציע לסועדים צ'ייסרים חינם. טאץ' נחמד ומוסיף לתחושת חו"ל.

מומלץ להגיע ולחוות.

שעות פתיחה: 

ראשון-חמישי 11:00-24:00

שישי 11:00-15:00 | שבת 18:00-24:00

לאתר המסעדה  - לחצו כאן
טלפון - 04-8833333

גילוי נאות- היינו אורחי המסעדה.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה