רשומות

יום שני, 7 בפברואר 2022

לא תאמינו אילו עיצובים מרהיבים ניתן לעשות עם אלומיניום. ביקור בחברת 'ביתא' המחיש לי עד כמה עיצובים באלומיניום הם איכותיים וייחודיים

חגית ושרון יצחק- בבעלי 'ביתא'
 

אלומיניום, בעיניי, נתפס כפריט מתכתי, כסוף, יעיל ותעשייתי אך לא ממש מעוצב או יפה. אך לאחר ביקור במרכז המבקרים של "ביתא" – חברה המייצרת ומעצבת מוצרי אלומיניום ייחודיים לבית ולחוץ, הבנתי שכיום ניתן לעצב עם אלומיניום מוצרים איכותיים שהם וואוו.




צילום- ביתא




צילום- ביתא

חגית ושרון יצחק בעלי 'ביתא' בנו חברה לייצור מערכות אלומיניום מתקדמות המספקות מגוון רחב של פתרונות הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי והציבורי. פגשתי את חגית יצחק במרכז המבקרים של 'ביתא' הממוקם בצ'ק פוסט חיפה והיא סיירה איתי במקום, הסבירה וסיפרה על המוצרים השונים. חגית, הייתה בעברה אשת שיווק ותקשורת, בעלת משרד לתקשורת שיווקית, היא התמחתה בבניית תכניות שיווקיות וליוותה אישים רבים. במקביל לעבודתה החלה לעזור לבעלה בחברת ארונות בו היה זכיין, השתמשה ביכולותיה התקשורתיות והשיווקיות ובידע הרב שצברה לפיתוח פרויקטים ובניית קהילת אדריכלים. השלב הבא היה להיכנס לתחום האלומיניום המתפתח ולבנות חברה המתמחה בעיצובים מתקדמים באלומיניום, כך נולדה חברת 'ביתא'.

חגית יצחק מצביעה על חיפוי קיר מאלומיניום
חגית ואני על רקע קיר שכולו חיפוי אלומיניום

חגית יצחק היא אישה מרשימה ובעלת ידע רב. נהניתי לשמוע מפיה על החברה ועל מערכות האלומיניום שהיא מייצרת, משוקת ומתקינה. גיליתי עולם חדש של פתרונות אלגנטיים ומיוחדים כמו חיפויים שונים, פרגולות, פרגולות חשמליות, גדרות ושערים, מערכות הצללה, משטחי דק, מטבחי חוץ ועוד. הופתעתי לגלות עד כמה חדשני ומוצלח יכול להיות עיצוב באלומיניום והאמת התלהבתי גם משיטת ההתקנה שנעשית בקליק. לא צריך מתקין אפשר לעשות זאת לבד באופן מהיר ונוח. אין ריתוכים, אין הברגות, מאד נוח וחסכוני.



האלומיניום כיום הוא מוצר דקורטיבי ואסתטי. קל להרכבה, אינו מחליד, קל לתחזק אותו, קל לניקוי, עמיד לאורך שנים ותמיד נראה מעולה. חגית סיפרה לי שכיום קבלנים, אדריכלים ומעצבי פנים אימצו את שיטת העיצוב באלומיניום הנותנת לבתים שהם בונים מראה מעוצב ומרשים וגם שומרת על קירות הבניין מפני לחות, פיח ועשן, אבק ולכלוך ומאפשרת מראה חדש , אחיד ומעוצב לבניין. בין הלקוחות שלהם ניתן למנות את חברת פריגת, קופ"ח כללית, דיור מוגן, פרץ בוני הנגב ועוד.





בצילומים- עיצובים ייחודיים באלומיניום

"מה הייחודיות שלכם?" שאלתי את חגית.

" הייחודיות שלנו היא בעובי הדופן של הפרופיל ובצפיפות הצבע. הצביעה נעשית במפעל דקורל באיטליה, צביעה אלקטרוסטטית הדוחה אבק. בנוסף, אנחנו נותנים שירות אישי ומקצועי, תוך מחשבה על צרכי הלקוח, הגינות ומסירות. אנחנו דואגים להתפתח ללא הפסקה, לפתח את הידע שלנו ולהיות ראשונים בתחום"

הסיור במרכז המבקרים הוכיח לי כי אפשר לשוות לחיפוי הבית מראה טבעי ותוך כדי גם ליהנות מהיתרונות שהאלומיניום מספק. רוצים מראה של עץ אמיתי? אפשרי בהחלט. זה נראה משגע וגם קל יותר להתקנה, עמיד הרבה יותר וחזק הרבה יותר. בהחלט פתרון נהדר. מי שחשב, כמוני, שלאלומיניום יש מראה קר ותעשייתי, ייווכח לדעת שניתן לתת לו מראה חם וטבעי, בכל צבע רצוי.


במרכז המבקרים


חברת 'ביתא ' עוזרת ללקוח בבחירת סוג הפרופילים, הגוון והטקסטורה. מקפידה על התכנון ומייעצת ללקוח מה כדאי ומה הוא המוצר האידאלי לצרכים שלו.

אני השתכנעתי. ובסיום הביקור השתנתה דעתי לגבי עיצובי אלומיניום לחלוטין. ממליצה לכל מי שחושב על מטבח חוץ, פרגולה או חיפוי קיר, בניית גדר או שער, לקפוץ ל'ביתא' ולראות את מה שיש להם להציע.


צילום - ביתא


צילום- ביתא



'ביתא'- שדרות ההסתדרות 20, צ'ק פוסט, חיפה

טלפון- 052-5407281

לאתר החברה- לחצו כאן

פייסבוק- לחצו כאן

 

 

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה