רשומות

יום רביעי, 18 באוגוסט 2021

רשת COOK AND BAKE התרחבה ופתחה מחדש את החנות בגרנד קניון בחיפה ולקראת חגי תשרי מציעה מארזי מתנה מהודרים במחירים אטרקטיביים

השבוע הגעתי לסניף המשודרג של COOK AND BAKE  בגרנד קניון בחיפה. הרשת המצליחה היא רשת ה - multi brand המובילה בתחום הבישול והאפייה והחנות בחיפה נפתחה מחדש לאחר שהושקעו בה כ-300,000 ש"ח.

החנות בגרנד קניון מרווחת ונעימה היא ממוקמת בקומה הראשונה ומשתרעת על פני 80 מ"ר. החנות מעוצבות בקונספט של הרשת, במראה מוקפד ונקי ובצבעוניות של אדום ולבן, ומציעה למכירה מגוון רחב של מוצרים חדשניים ואיכותיים  מבית המותגים הבינלאומיים המובילים בתחום האפיה והבישול. 







מיטל נחום, מנהלת השיווק של רשת cook and bake: סיפרה לנו על התכניות לעתיד ואמרה כי: "רשת cook and bake ממשיכה לגדול ולהתפתח עם חנויות חדשות, על מנת להמשיך ולתת פתרונות בתחום הבישול והאפייה, לקהל לקוחותינו ובמטרה להעניק להם חוויית קניה טובה וקרובה לבית". 

מיטל נחום מנהלת השיווק של הרשת מספרת למוזמנים על התכניות העתידיות של הרשת

אני אוהבת את האופן בו החנות מעוצבת ומאורגנת, כך שקל מאד להתמצא ולמצוא מיד את המוצרים להם אנו זקוקים. מתחמים של בישול עם כל כלי הבישול. מתחם לכלי הגשה, מתחם לאפייה ומתחם גאג'טים. מנהלת החנות, בלה, ערכה לנו סיור בחנות והציגה את המוצרים החדשים ואת מארזי המתנה החגיגיים שהכינו לקראת ראש השנה ותקופת החגים.

בלה, מנהלת החנות










אני מציעה לכם להגיע לסניף ולהתפעל, כמוני, מהמגוון הרחב של מותגי העל והמארזים החגיגיים שהכינו לנו לקראת החגים. לדוגמה: מארז קנקן תה מעוצב ו-4 כוסות מבית ROSO ב139 ₪ במקום 349 ₪ מארז שני סירים, כף ערבוב ותרווד ב- 249 ₪ במקום 675 ₪. בנוסף, עד 60% הנחה על מגוון פריטים באתר.

 

מארז קנקן תה ו 4 כוסות מדגם LONDON במותג ROSO. ב  שח ברשת קוק אנד בייק. צילום יחצ


מארז שני סירים כף ערבוב ותרווד. מדגם CAPSTONE ב 249 שח. ברשת קוק אנד בייק. צילום יחצ

לרשת cook and bake: 8 סניפים ברחבי הארץ והיא נותנת מענה של כלי מטבח לטרנדים החמים ביותר בענף שהלך וגדל והופך כל אחד מאיתנו לשף ביתי. החנות הראשונה נפתחה בשנת 1984 בדיזנגוף סנטר שבמהרה הפכה לחנות המובילה לכלי בישול ואפייה. מאז העסק גדל בהתמדה וכיום החנויות מציעות מותגי בישול ואפייה בינלאומיים וחווית לקוח אחרת עם צוות מקצועי המציע ידע, מיומנות ושירות.

 

להשיג בסניפי הרשת cook and bake : דיזנגוף סנטר תל אביב, גרנד קניון חיפה, קניון רננים רעננה, קניון עיר ימים נתניה, קניון הגבעה - גבעת שמואל, קניון ראשונים - ראשל"צ, קניון בן גוריון - ראשל"צ, מרכז שוסטר תל אביב  ובאתר האונליין של הרשת

 https://www.cook-bake.co.il/



  • מגוון הפריטים שבמארזים החגיגיים במבצע בתוקף עד בתוקף עד ה 29.9.2021

 

 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה