רשומות

יום ראשון, 15 באוגוסט 2021

גן גורו חוגג חצי יובל במגוון אירועים בין התאריכים 15-19 לאוגוסט


 

אירועי 25 שנה בגן גורו באוגוסט והשקת מתחם צ'יל אאוט חדש הכולל אזור שפריצים מרענן ומכירת פיצות מהטאבון

 

בקיץ הזה, גן גורו מציין 25 שנים להיווסדו ב-5 ימים סביב מוקדי התרחשות ברחבי גן החיות המצדיעים לפעילותו בחצי היובל האחרון. הפעילויות יתרחשו בין התאריכים 15-19 – באוגוסט בשעות אחר הצהריים.

ובנוסף, גן גורו משיק הקיץ כמה חידושים שירעננו את הביקור לילדים ולמבוגרים.

אנחנו נמצאים בשבועיים האחרונים של החופש הגדול ויש לי המלצה נהדרת עבורכם! גן גורו באזור עמק המעיינות למרגלות הגלבוע. הגן המיוחד הזה שמוקדש כולו למגוון החי האוסטרלי חוגג בשבוע זה חצי יובל ומאפשר למבקרים בגן בשעות אחה"צ בילוי מיוחד ביותר.








הגן פתוח כל היום, אך בשעות אחה"צ בין 16-20 שהן גם השעות הנוחות ביותר ביום, נוספות חוויות נוספות לגן המלא כל טוב גם כך. 25 מוקדי התרחשות ברחבי הגן לאורך חמישה ימים בשעות אחר הצהריים הנעימות. בכל יום החל מהשעה 16:00 המבקרים ייהנו ממתחם יצירה אוסטרלי, קיר ברכות, עמדות צילום מיוחדות לסטורי, צילום מגנטים במקומות הכי פוטוגניים בגן יחד עם בעלי החיים, הדרכות וחידונים משעשעים ועוד. כל זאת לצד מתחם השפריצים החדש, שנפתח החודש ובו המבקרים יכולים להתרענן מזרם ממטרות משעשע, להירטב וליהנות תוך כדי הביקור.

מתחם שפריצים בגן גורו. צילום אורן גבאי גולן 




המתחם ממוקם בלב גן החיות, מה שמאפשר אתנחתא למבקרים ומקום לעצור ולצנן את הגוף מחום הקיץ. בצמוד למתחם הוקם החודש אזור חדש של  צ'יל אאוט ירוק ומוצל וחנות שמוכרת פיצות מהטאבון. בעלי החיים הן חלק בלתי נפרד מהנוף, ובמקום מסתובבים טווסים ואפרוחי טווסים שבקעו בחודש יוני האחרון.

בסמוך למתחם השפריצים, תוכלו לבלות בצפרייה האוסטרלית, לפגוש תוכים נדירים וגדולים וכמובן להיכנס לחצר הקנגורו הגדולה בישראל - להאכיל, ללטף ולהצטלם עם חיות הכיס האוסטרליות הייחודיות.



החוויה שלנו

אנחנו הגענו בשעות אחר הצהריים, קיבלנו מפה המתארת 25 פעילויות [כגיל האתר] במסלול מעגלי קליל ונחמד. הילדים נהנו מאד להצטלם בעמדות הצילום השונות ואחר כך בבית סידרו קיר מגנטים עם כל הצילומים.



את תשומת לב הילדים תפסו מספר אטרקציות מאד מיוחדות: ראשית כדאי לציין את ליבו של הפארק- מתחם הקנגורו. ראיתי את חיות הכיס הנפלאות הללו בעבר, אך המתחם בגן גורו באמת מאד מיוחד, ניתן ללכת בשבילים לצד החיות, מותר להתקרב ואפילו מותר ללטף וגם להאכיל. החיות המדהימות מקפצות בין המבקרים בפארק והילדים כל כך מתלהבים.






מי שמגיע בשבוע הקרוב בשעות הערב יוכל ליהנות מצילומי מגנט לצד הקנגורו [וגם לאורך מקומות נוספים בפארק]. אתר נוסף שאסור לפספס בפארק הוא צפריית הלורים- בעת הכניסה כל ילד מקבל שיפוד קטן עם תפוח בקצהו ואם מתמזל מזלו, ציפור צבעונית תעופף אליו ותנגוס מהפרי, לנו הצליח.



בהמשך עברנו אל פינת יצירה נחמדה בה הכרנו את אזורי המחיה השונים של בע"ח אוסטרליים ורגע לפני שהמשכנו בסיור, הופתענו ע"י מריאנה החוקרת האוסטרלית [שחקנית שעוברת בין מבקרים בפארק] שחדה לנו מספר חידות ולאחר שענינו נכון על חלקן, אפילו זכינו בשי קטן.




במשפחה שלנו שום ביקור בגן חיות כלשהו לא יהיה שלם ללא ביקור כלשהו בפינת חי קטנה. וגם פה התמזל מזלם של הילדים להגיע ל"חצר האוסטרלית" ולהסתובב בין עיזים חביבות וללטף את מי שרק ניתן.



רגע לפני שיצאנו לדרכנו ואספנו את המגנטים עם התמונות שלנו גילינו עוד פינת חמד מיוחדת ומדליקה, מבוך הדינוזאורים "גן גו-יורה". זהו טיול קטנטן במעין מבוך צמחי עם נקודות בהן מופיעות דמויות דינוזאורים ענקיות עם הסבר מוקלט עליהן ולעיתים חלק מהדמויות אפילו נעות.





לא ציפינו לסיום כל כך מוצלח לפארק מיוחד שגם כך היה עמוס באטרקציות ובאזורי פעילויות לילדים.

מומלץ בחום לנצל שבוע זה ולהגיע עם הילדים ליהנות בגן גורו.

שעות פתיחה יולי אוגוסט:

ראשון עד חמישי ושבת 9:00-20:00

שישי 9:00-15:00

 

כרטיסים לגן גורו:

https://nirtours.co.il/

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה