רשומות

יום ראשון, 22 באוגוסט 2021

מחפשים מתנות למשפחה ולחברים לחגי תשרי? היכנסו לאחד הבוטיקים של ורדינון ותמצאו מבחר מוצרים מקולקציית סתיו- חורף 2021 לחוויית הום סטיילינג מושלמת

ורדינון_מצעי_פרקל_מיני_באבל_צילום_תמי_בר_שי


לקראת חגי תשרי כולנו נכנסים לאטרף של חיפוש מתנות למשפחה ולחברים. אני אוהבת לתת מתנות בדיוק כמו שאני אוהבת לקבל ומחפשת פריטים מקוריים וייחודיים שישמחו את מקבל המתנה. בוטיק אופנת הבית ורדינון, הוא אחד המקומות המוצלחים למציאת מתנה מקורית.

לקראת החגים חושפים ב ורדינון את קולקציית סתיו- חורף 2021 וכשביקרתי בסניף הקרוב אלי, התלהבתי מאד מהקולקציה החדשה והייחודית, פרי היצירה של סטודיו הבית של נעמן גרופ- Tutto Arte. הקונספט המוביל של הסטודיו הוא להעניק ללקוחות את כל מה שהם זקוקים לו לחוויית הום סטיילינג אישית וייחודית. לטעמי, הם מצליחים בכך ובגדול! וכעת, לקראת החגים יש גם הטבות מיוחדות ומחירים אטרקטיביים מחכים לחברי מועדון הלקוחות של ורדינון ונעמן NV CLUB ולמצטרפים החדשים ברכישת מוצרי קולקציית החג שכבר זמינה בחנויות הרשת ובאתר האון-ליין.

בביקור בסניף הקרוב לביתי מצאתי פריטים משגעים
סטים או פריטים בודדים? ואולי מגבות מלטפות?

סטים משגעים לילדים עם דמויות אהובות מסרטי וולט דיסני
בא לכם חלוק חדש?

מה תמצאו בקולקציית סתיו-חורף 2021 של ורדינון ?

תוכלו למצוא עולם שלם של מוצרים ליצירת לוק אותנטי ואופנתי לחדרי הבית השונים - ממצעי יוקרה קלאסיים המעניקים תחושה של חופשה בריזורט מפנק, מגוון סטים בסגנון האורבני שהפך בן-בית אצל הישראלים, דרך מצעים בצבעי שחור ולבן במראה נקי, מתוחכם ואלגנטי, שלל מגבות ואביזרי אמבטיה ועד לליין אקססוריז עשיר הכולל כירבוליות רכות, שטיחונים, ציפיות נוי ואפילו נעלי בית. כל הפריטים עוצבו על יד סטודיו הבית של נעמן גרופ – Tutto Arte, כשהקו המנחה הוא ליצור קולקציה שתעניק לבית Total Look מושלם. 

 

ורדינון_מצעי_כותנה_דגם_ביוטי_שטיחון_ונעלי_בית_באני_צילום_תמי_בר_שי

ורדינון_מצעי_פרקל_ג'ינס_וייב_צילום_תמי_בר_שי

ורדינון_מצעי_פלנל_גרסי_וינטר_צילום_תמי_בר_שי

ורדינון_מצעי_כותנה_דגם_plaids_style_צילום_תמי_בר_שי

ורדינון_מצעי_ג'רסי_קול_טוויטי_צילום_תמי_בר_שי

ודינון_גרסי_דגם_מיליטרי_צילום_תמי_בר_שי

הפתעה נעימה מחכה למי שאוהב ליהנות מהחיים הטובים ומחפש חווית שינה של בני מלוכה. בקולקציית החג עשה מותג מצעי היוקרה הבלעדי של ורדינון Five crowns צעד נוסף קדימה עם חידוש יוקרתי ומפתה – מצעי כותנה מצרית מודפסת בשילוב קטיפה רכה. קליאופטרה, הסט החדש עם טוויסט ושדרוג ייחודי, מצטרף לנבחרת מצעי היוקרה המשובחים המבטיחים תחושת פינוק כמו בחדרים של מלונות יוקרה. Five crowns – only the best for you.

 

ורדינון_מצעי_סאטן_magical_forest_צילום_תמי_בר_שי

ורדינון_מצעי_סאטן_לייט_נייט_צילום_תמי_בר_שי

ורדינון_מצעי_סאטן_magical_forest__צילום_תמי_בר_שי

איך מסודרים הפריטים בחנויות הבוטיק של ורדינון?

כדי לספק ללקוחות חווית קניה נוחה, קלה ומהנה, מקפידים בכל חנויות ורדינון לסדר את הפריטים המגוונים בהתאם לסגנונם הייחודי. כך לצד ארון המותג Five crowns מציעה קולקציית סתיו-חורף 2021 מבחר עשיר של מצעים המחולקים בין 4 ארונות שונים: ארון ה-Urban שובה הלב, הכוכב הבלתי מעורער בכל עונות השנה, ארון ה-Jeansy (ג'ינסי), השואב השראה מבד דנים העל זמני, ובו מצעי פרקל, כותנה וסאטן איכותיים, ארון Black & White המאופק שבין פריטיו נמצאים גם שני סטים של מצעים במראה התואם לעיצוב שתי מערכות אוכל מתוך קולקציית החג של נעמןTotal Look -   מושלם כבר אמרנו? ולקראת החורף - ארון מפנק של מצעי פלנל רכים ומלטפים במיוחד לחווית שינה חמימה ונעימה. 

תשומת לב רבה הוקדשה בקולקציית ראש השנה למגוון רחב של אקססוריז שבשילובם מקנים לחדרי הבית לוק אופנתי המספר סיפור ייחודי. שלל האביזרים חולקו גם הם בהתאם לארונות הקולקציה וכך הפכה מלאכת התאמת האקססוריז לנגישה וידידותית יותר עבור לקוחות הרשת. בין הפריטים השונים: ציפיות נוי מקטיפה 100% כותנה, שבנוסף ליופין האלגנטי הן גם מושלמות לתנומה קלה ונעימה; מבחר שטיחונים במראה אירופאי עם דוגמאות מגוונות, שניתן לקבל גם במידות גדולות מהרגיל לחדרי אמבטיה מרווחים; שטיחוני פרווה ונעלי בית תואמים, שמיכות מיקרופייבר רכות ומלטפות, מגבות ג'קארד, מגבות בשילוב לורקס עם אפקט תלת מימד וגם מגבות Yarn Dye ועוד. 


ורדינון_מגוון_אקססוריז_קולקציית_סתיו_חורף_2021_צילום_תמי_בר_שי

ורדינון_ציפיות_נוי_צילום_תמי_בר_שי

ורדינון_נעלי_בית_פרוותיות_דגם_באני_צילום_תמי_בר_שי

ורדינון_נעלי_בית_באיני_כרית_נוי_וכירבולית_צילום_תמי_בר_שי


על המותג ורדינון

המותג ורדינון, שהפך שם נרדף לאיכות ומקצועיות בתחום ההום סטיילינג, שייך לנעמן גרופ מקבוצת אלון רבוע כחול ישראל מבית קבוצת אקסטרה שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה. לאור התרחבות עסקי הקמעונאות של נעמן גרופ שונה שם הקבוצה מנעמן גרופ לאקסטרה ריטייל. מעבר למותגים ורדינון ונעמן, רכשה הקבוצה גם את חברת צוקר, המייבאת ומשווקת כלים וציוד למטבחים המקצועיים, וכן את השליטה ברשת ההלבשה התחתונה בוניטה דה מאס וברשת הום סטייל, היבואנית והסיטונאית הגדולה בארץ לכלי מיטה ווילונות אשר לה רשת חנויות לממכר טקסטיל לבית.

דודי כהן, מנכ"ל אקסטרה ריטייל: "ורדינון, בוטיק אופנת הבית והלייף סטייל הייחודי בישראל, מקפיד תמיד להעשיר, לגוון ולשדרג את תמהיל המוצרים, כדי לתת מענה ראוי ואיכותי ולספק את צרכיו של קהל יעד רחב ככל הניתן. אני גאה בצוות המעצבות המוכשרות שלנו שלא מפסיקות להפתיע עם שפה עיצובית ייחודית למותג, בהשראת טרנדים אופנתיים אירופאים שהינם להיט בתחום אופנת הבית, ובתוספת טאץ' ישראלי ייחודי."

והוא מוסיף: "גם אם את החג הקרוב ניאלץ לציין כשנגיף הקורונה עדיין כאן - אנחנו בורדינון נמשיך לעשות כמיטב יכולתנו כדי להעניק ללקוחות שלנו מגוון רחב של מוצרים אשר יקנו לבית מראה מחודש ורענן ואווירה אופנתית, שמחה וחגיגית."

ורדינון_מצעי_ג'רסי_סקץ_בוק_צילום_תמי_בר_שי

ורדינון_דיסני_אורבן_מצעי_פלנל_צילום_תמי_בר_שי

ויקה יוסל, מנהלת החדשנות בקבוצה וסטודיו Tutto Arte, מציינת: "הייחודיות של מותגי ורדינון ונעמן, המובילים בחדשנות ובאיכות בלתי מתפשרת, הוא סטודיו הבית בהובלת צוות מוכשר מקצועי היודע לייצר ולהמציא כל פעם מחדש קולקציות לייף סטייל מנצחות בשילוב טרנדים מובילים בסטיילינג העולמי, אבל בלי לוותר על אמירה מקומית ומקורית". והיא מוסיפה: "לאחרונה זיהינו מגמה ברורה שיותר ויותר ישראלים מקדישים תשומת לב לאקססוריז ומשקיעים מחשבה רבה בשילובים של הפריטים הקטנים – אלה שעושים את ההבדל! לכן בקולקציה הנוכחית הקדשנו מקום של כבוד ובולטות משמעותית לשלל אביזרים משלימים המוסיפים את הטאץ' הסופי ביצירת ה-Total Look המושלם."

ורדינון מאחלת ללקוחותיה שנה טובה ומוצלחת ומציעה לחברי מועדון הלקוחות של ורדינון ונעמן, CLUB NV,  ולמצטרפים חדשים 30% הנחה על קולקציית החג* (20% הנחה לכלל הלקוחות) בסניפי המותג בפריסה ארצית ובאתר האון ליין https://www.vardinon.co.il. 

*בקניית 2 פריטים ומעלה  **המבצע בתוקף עד 03.10.21 ו/או עד גמר המלאי.  אין כפל מבצעים.

בשיתוף עם ורדינון.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה