רשומות

יום שבת, 7 באוגוסט 2021

מוזיאון נחום גוטמן לאמנות משיק: ערכת פעילות לכל המשפחה 'מאחורי קירות המוזיאון'


 

אחד המוזיאונים האהובים עלינו הוא מוזיאון נחום גוטמן לאמנות. מוזיאון קטן ועשיר השוכן בשכונת נווה צדק בתל אביב. במוזיאון מספר תערוכות מתחלפות ותערוכת קבע של האומן, הפסל, הצייר, המאייר והסופר- נחום גוטמן.



גוטמן מוטבע בהיסטוריה של תל אביב וזכה להיות בין תושביה הראשונים של העיר עוד בימיה כאחוזת בית. ניתן לזהות ביצירותיו את הים התכול של העיר, את מבניה הראשונים וכמובן תושביה הססגוניים של העיר. במוזיאון גם קיימת פינת קריאה עם עשרות ספרי ילדים שמאפשרת אתנחתא קצרה ונעימה לקטנים. אם אתם רוצים לבלות עם הילדים במקום איכותי ומיוחד ולא המוני. מוזיאון נחום גוטמן הוא המקום בשבילכם.






ביקרנו במוזיאון מספר רב של פעמים. הפעם, הגענו לאירוע ההשקה של ערכת הפעילות: "מאחורי קירות המוזיאון"- ערכת פעילות סופר מיוחדת שמאפשרת לילדים, בעזרת עזרים וחומרים שונים, לכהן בכל התפקידים הקיימת בעת הקמת תערוכה במוזיאון. החל מהאומן, רשם התערוכה, אוצר התערוכה ולבסוף מדריך בתערוכה. הילדים לוקחים את הערכה לביתם והופכים את הבית למוזיאון ליום אחד.






הערכה שנוצרה בהשראת תערוכות במוזיאון נחום גוטמן לאמנות  וחושפת לראשונה את סודות המוזיאון. הערכה מעניקה שעות של פעילות יצירתית, חינוכית ומהנה וכל חלקי הערכה מלווים בציוריו העל-זמניים של נחום גוטמן. 

באמצעות הערכה יוכלו המשתתפים ללמוד על יצירת תערוכה על כל שלביה: לחקור ולפרש יצירת אמנות, להיכנס לנעליהם של בעלי התפקידים במוזיאון וליצור במגוון טכניקות בהשראת יצירותיו של נחום גוטמן. הערכה כוללת: חוברת יצירה, כרטיסיות מידע ופעילות, רפרודוקציות עם יצירות של נחום גוטמן להרכבת תערוכה ופאזל של יצירת אמנות. זוהי דרך נהדרת ומקורית להכיר לילדים את עולם האמנות הקסום, לחשוף אותם ליצירותיו מעוררות ההשראה של נחום גוטמן ולעודד אותם ליצור.

ערכת מאחורי קירות המוזיאון צילום יחצ 
ערכת מאחורי קירות המוזיאון צילום יחצ 

 יוצרים בבית



מחיר הערכה: 89 ₪

הערכה זמינה לרכישה בחנות המוזיאון.

אם הגעתם למוזיאון, אל תפספסו סיור קטן ועצמאי בשכונת נווה צדק, השכונה שכוללת בתוכה את המבנים ההיסטוריים ביותר של תל אביב ושל מייסדיה. השכונה משלבת את ההיסטוריה עם מבנים מודרניים וחדשים. מפוזרים בה בתי קפה, חנויות בוטיק, מסעדות וכמובן גלידריות שהקטנים שלנו לא יוותרו עליהם.

יום סיור בשכונה הראשונה של תל אביב ומוזיאון ייחודי. כדאי ומומלץ.

 

מוזיאון נחום גוטמן לאמנות, שמעון רוקח 21 נווה צדק ת"א

טלפון:  03-5161970

עמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/gutmanartmuseum

אינסטגרם: instagram/gutmanartmuseum

אתר הבית של המוזיאון: http://www.gutmanmuseum.co.il

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה